Gemini Holding: nowe umowy i przedłużenia w centrach Gemini Park
Nowe otwarcia, przedłużenia i rozbudowy – centra handlowe Gemini Park mogą uznać minione miesiące za udane. Do galerii w Tychach i Bielsku-Białej tylko jesienią br. zawitało sześciu nowych najemców, a we wszystkich trzech obiektach należących do Holdingu przedłużono łącznie 23 umowy obejmujące ponad 8 tys. mkw. GLA.
Centra handlowe Gemini Park w Tarnowie, Tychach i Bielsku-Białej nieustannie rozszerzają swoją ofertę, dbając jednocześnie o długofalowe i owocne relacje z najemcami. Uważne wsłuchiwanie się w potrzeby rynku przynosi efekty, a różnorodny i atrakcyjny tenant-mix znajduje swoje odzwierciedlenie zarówno w stabilnym footfallu obiektów, jak i w liczbie kontraktów podpisanych w ostatnich miesiącach.
Od początku września w galeriach handlowych z portfela Gemini Holding pojawiło się 6 nowych brandów, w tym znane marki takie jak TOUS czy Caseownia w Tychach, Alpine Pro i Crazy Bubble w Bielsku-Białej. W Tarnowie dzięki nowym umowom 4 brandy grupy LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House) pojawią się w najbliższym czasie w centrum w nowych konceptach i na większych powierzchniach. Kolejne nowe otwarcia planowane są w najbliższych miesiącach we wszystkich obiektach: Gemini Park Bielsko-Biała powiększy grono najemców z branży optycznej oraz gastronomicznej, w Tarnowie zawita topowa marka jubilerska, a w Tychach powstanie sala zabaw dla dzieci.
– Ostatnie miesiące to dla centrów Gemini Park niezwykle intensywny leasingowo czas, który przyniósł serię nowych otwarć i przedłużeń. To jednocześnie najlepszy dowód na to, że wciąż się rozwijamy, cieszymy zaufaniem naszych długotrwałych partnerów, a tym samym tworzymy atrakcyjne dla najemców otoczenie biznesowe. Niesłabnący potencjał leasingowy centrów handlowych w Tarnowie, Tychach i Bielsku-Białej doceniają najwięksi gracze na rynku retail, jak i mniejsze, lokalne brandy, dzięki czemu nieustannie wzbogacamy tenant-mix o nowe, doceniane przez konsumentów destynacje zakupowe – mówi Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzająca Gemini Holding.
Efektem długofalowej współpracy opartej na partnerstwie są kolejne prolongaty umów najmu. W samym Gemini Park Tychy jesienne przedłużenia dotyczyły ponad 4,5 tys. mkw. Na dłużej w Tychach zostanie dziesięć marek, m. in. wszystkie brandy z portfolio LPP, CCC, Empik czy By Dziubeka, która na większej powierzchni pokazała po raz pierwszy swój najnowszy koncept aranżacyjny.
W trakcie jesieni w tarnowskim Gemini Park umowy przedłużyło 5 najemców, w tym CCC, Empik, T-mobile, a także OCHNIK i salon kosmetyczny Vessuna, które zyskają również nowe, większe powierzchnie w centrum. Natomiast Gemini Park Bielsko-Biała może pochwalić się ośmioma przedłużeniami na łączną powierzchnię ponad 1,8 tys. mkw. Dodatkowo kilka brandów zaprezentuje swoją działalność na nowych, większych powierzchniach – na taki ruch zdecydowały się m.in. takie marki jak Triumph, Douglas czy restauracja Sushi Samuraj. Łącznie prolongaty w ostatnich miesiącach we wszystkich obiektach objęły blisko 8,1 tys. mkw.
– Poprzez realizowaną z powodzeniem strategię komercjalizacji wciąż wzmacniamy nasz tenant-mix, a efektem satysfakcjonującej dla obu stron współpracy są kolejne przebudowy lokali czy przedłużenia, których tej jesieni było aż 23. Przełom 2023 i 2024 roku zapowiada się równie intensywne – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
Centra handlowe w Bielsku-Białej, w Tarnowie i Tychach stanowią łącznie aż 131 000 mkw. GLA powierzchni handlowej, w ramach której klienci mogą korzystać ze stale rozwijającej się oferty znanych i cenionych w Polsce marek. Różnorodna strefa gastronomiczno-rozrywkowa skutecznie przyciąga zarówno najmłodszych, jak i dorosłych, a unikalne w skali kraju projekty skierowane do lokalnych społeczności, takie jak Science Point, „Pasaż Odkryć” czy „Okno na kulturę”, na stałe wpisały się popularnonaukowy krajobraz Małopolski i Podbeskidzia. Centra handlowe Gemini Park zdobyły w tym roku aż dwie nagrody w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards. Gemini Park Tarnów zostało nagrodzone w kategorii THE BIGGEST CHALLENGE za proces rekomercjalizacji 11 000 m2 przestrzeni handlowej w funkcjonującym centrum handlowym. Natomiast wśród zwycięzców w kategorii DZIAŁANIA I STRATEGIA CSR ROKU znalazło się Gemini Park Bielsko-Biała ze swoją pionierską inicjatywą otwartego mini-centrum nauki Science Point 2.0.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.