Good Point V w pełni skomercjalizowany
Real Management S.A. podpisał umowę z firmą Sales Service Sp. z o. o. na wynajem powierzchni magazynowej oraz biurowej w ostatniej wolnej hali, wchodzącej w skład nowoczesnego parku magazynowo-produkcyjnego Good Point V. Sales Service specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm w zakresie budowania widoczności i aktywizacji marek w punkcie sprzedaży. Przekazanie najemcy ponad 5000 mkw. nowoczesnej powierzchni nastąpiło w pierwszej połowie sierpnia br. Tym samym Good Point V został w pełni skomercjalizowany.
Nowy najemca powierzchni w parku magazynowo-produkcyjnym Good Point V, spółka Sales Service Sp. z o. o., od ponad 20 lat specjalizuje się w kompleksowej obsłudze budowania widoczności i aktywizacji marek drogeryjnych, aptecznych i perfumeryjnych w punktach sprzedaży. Firma oferuje swoim klientom działania w zakresie logistyki, produkcji, instalacji oraz serwisu mebli ekspozycyjnych i materiałów POS. Umowa najmu w Good Point V ma charakter długoterminowy, a przekazanie najemcy ponad 5000 mkw. nastąpiło w pierwszej połowie sierpnia 2024 roku.
Park magazynowo-produkcyjny Good Point V to kompleks, w którego skład wejdą trzy budynki obejmujące łącznie 30 000 mkw. Dwa budynki, realizowane w ramach pierwszej fazy tej inwestycji, otrzymały już pozwolenie na użytkowanie. Pod koniec lipca br. do Hali nr 1 wprowadziła się firma Dr Irena Eris S.A, jeden z wiodących polskich producentów kosmetyków. Z kolei, w pierwszej połowie sierpnia, przestrzeń w Hali nr 4 została przekazana właśnie Sales Service Sp. z o.o.
Zakończenie budowy całego parku przewidziano na I kwartał 2025 r. Wtedy też spółka OEX Fulfilio Sp. z o.o., specjalizująca się w obsłudze logistycznej sektora e-commerce, programów lojalnościowych oraz materiałów POS, wprowadzi się do Good Point V.
– Jestem ogromnie dumny z tego, że dzięki naszemu doświadczeniu, świetnemu zespołowi oraz doskonałej ofercie, pozyskaliśmy kolejnego najemcę – spółkę Sales Service, a tym samym w pełni skomercjalizowaliśmy Good Point V w Łubnej. To dowód na to, że jesteśmy godnym zaufania partnerem, oferującym nowoczesną i spełniającą najwyższe kryteria techniczne infrastrukturę – powiedział Arkadiusz Płociński, Wiceprezes Zarządu, Real Management S.A. – Dodam, że mamy apetyt na więcej, widząc potencjał biznesowy tej lokalizacji i bardzo duże zainteresowanie oferowanymi przez nas powierzchniami. Mam ogromną nadzieję, że już niebawem będziemy mogli pochwalić się kolejnymi strategicznymi decyzjami odnośnie tej inwestycji.
Kompleks Good Point V zaprojektowany został zgodnie z normami ESG, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości oraz bezpieczeństwa. Real Management S.A. opracowuje również Zielony Standard Budynków Magazynowych, który będzie uzupełnieniem strategii ESG. Projekt otrzyma Certyfikat BREEAM, na poziomie Excellent.
Park zlokalizowany jest w miejscowości Łubna, w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, gwarantującej szybkie połączenie z Warszawą (poprzez ulicę Puławską) i węzłem komunikacyjnym w Górze Kalwarii.
Real Management S.A. jest dynamicznie rozwijającą się spółką deweloperską, powstałą w 2002 roku. Działalność firmy koncentruje się w sektorze nieruchomości produkcyjno-przemysłowych i mieszkaniowych. Innowacyjność i efektywne zarządzanie – to czynniki, pozwalające spółce na stały rozwój i ekspansję w sektorze nieruchomości. Od początku działalności Real Management S.A. zrealizował projekty komercyjne i mieszkaniowe o powierzchni 265 000 mkw. Wśród nich znajdują się m.in. kompleks biurowy Bolero Office Park, osiedla domów jednorodzinnych premium Rezydencje Pałacowa i Rezydencje Chojnów, centra produkcyjno-przemysłowe Good Point oraz parki convenience Przyczółkowa Vis a Vis i Point.44.
Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe lata, Real Management S.A. planuje realizację kolejnych 500 000 mkw. nowoczesnych powierzchni produkcyjno-przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 000 mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin.
Real Management S.A. jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.