Green Caffè Nero otworzy się w Diunie

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Już tego lata w kompleksie biurowym Diuna z portfolio PineBridge Benson Elliot i Syrena Real Estate, zlokalizowanym w sercu warszawskiego Służewca, swoje drzwi otworzy Green Caffè Nero. Kawiarnia zajmie 200 mkw. powierzchni.
Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Marka powstała z połączenia doświadczeń warszawskich kawiarni Green Coffee i międzynarodowej sieci kawiarni Caffè Nero. Dziś to 68 kawiarni w Warszawie, 7 w Krakowie oraz 5 we Wrocławiu. Od momentu otwarcia pierwszej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej fundatorom: prawdziwa kawiarnia powinna stanowić centrum lokalnego życia, być miejscem, w którym filiżanka świeżo parzonej kawy, miły i profesjonalny personel oraz wystrój wnętrza sprawią, że każdy poczuje się jak w domu. Wystrój każdej z kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, począwszy od schodów po wykończenie baru. Aranżacja kawiarni została oparta o naturalne materiały: drewno, kamień i metal. Wygodne meble, ręcznie rzeźbiony i indywidualnie projektowany bar, płytki ceglane ręcznie formowane – to wszystko tworzy niepowtarzalną atmosferę każdej z kawiarni.
- Celem Green Caffè Nero od początku jest tworzenie miejsca, które będzie ciepłe oraz komfortowe, dobre do spotkań ze znajomymi, pracy lub po prostu obserwowania toczącego się wokół życia. Diuna to wyśmienity przykład rewitalizacji przestrzeni biurowej i nadania jej wielu nowych funkcji. Bardzo się cieszę, że nasza kolejna, 82. kawiarnia, pojawi się właśnie tam. Wierzę, że ta zielona, otwarta przestrzeń Diuny będzie przyciągać okolicznych mieszkańców i pracowników biur. Nie możemy się doczekać, aż nasi bariści zaparzą tu pierwsze espresso. Już pracujemy nad projektem wnętrza nawiązującego do okolicy i charakteru miejsca, by dopełnić ofertę gastronomiczną Diuny doskonałą kawą i rzemieślniczym jedzeniem – Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezeska Green Caffè Nero.
- Ogromnie cieszymy się, że Green Caffè Nero dołącza do naszej społeczności w Diunie. Obecność tej kawiarni w naszym kompleksie to nie tylko nowa, wspaniała opcja dla naszych najemców, ale także krok w kierunku stworzenia przestrzeni, która żyje nie tylko w godzinach pracy, ale staje się miejscem spotkań dla lokalnej społeczności. Taki był jeden z celów modernizacji Diuny – Ewa Lubańska, Leasing Director w Syrena Real Estate.
Nowy lokal Green Caffè Nero zajmie 200 mkw. powierzchni na parterze budynku D, z bezpośrednim dostępem od strony ulicy Taśmowej oraz od strony nowego, zielonego patio kompleksu. To strategiczne miejsce zapewni łatwy dostęp zarówno dla pracowników kompleksu Diuna, jak i mieszkańców i odwiedzających Służewiec. Klienci będą mogli skorzystać z bogatej oferty: świeżo wypiekanych bagietek w różnych smakach, rzemieślniczych kanapek, różnorodnych propozycji lunchowych oraz szerokiego wyboru domowych ciast, ciasteczek i wypieków. Nie zabraknie oczywiście doskonałej kawy jakości specialty.
Diuna, dawniej znana jako Marynarska Business Park, przeszła ogromną metamorfozę dzięki działaniom PineBridge Benson Elliot i Syrena Real Estate. Kompleks biurowy na warszawskim Służewcu został dostosowany do aktualnych standardów rynkowych, a wprowadzone zmiany objęły m.in. rewitalizację terenów zewnętrznych oraz przebudowę lobby wejściowych czterech budynków. Betonowy parking o powierzchni 6.000 mkw został przekształcony w ogólnodostępny park z 50 drzewami, 96 gatunkami krzewów, strumykiem i edukacyjnym pawilonem.
Na łącznej powierzchni użytkowej 46.000 mkw. swoje siedziby mają tu m.in. firmy: Accord, NewCold, Carrier Chłodninctwo, Colgate, Daikin Europe, Eurocash, Ford, Intrum, JDE, JDE Peet’s, Oceanic, S.C Johnson, FOUNDEVER, Business Lease, Leasing Team oraz WDX. Na terenie kompleksu działa także przychodnia LUX MED oraz kawiarnia i piekarnia Gorąco Polecam. Kompleks posiada 1.200 miejsc parkingowych na trzech podziemnych poziomach garażu.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.