Green Caffè Nero otworzy się w Diunie

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Już tego lata w kompleksie biurowym Diuna z portfolio PineBridge Benson Elliot i Syrena Real Estate, zlokalizowanym w sercu warszawskiego Służewca, swoje drzwi otworzy Green Caffè Nero. Kawiarnia zajmie 200 mkw. powierzchni.
Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Marka powstała z połączenia doświadczeń warszawskich kawiarni Green Coffee i międzynarodowej sieci kawiarni Caffè Nero. Dziś to 68 kawiarni w Warszawie, 7 w Krakowie oraz 5 we Wrocławiu. Od momentu otwarcia pierwszej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej fundatorom: prawdziwa kawiarnia powinna stanowić centrum lokalnego życia, być miejscem, w którym filiżanka świeżo parzonej kawy, miły i profesjonalny personel oraz wystrój wnętrza sprawią, że każdy poczuje się jak w domu. Wystrój każdej z kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, począwszy od schodów po wykończenie baru. Aranżacja kawiarni została oparta o naturalne materiały: drewno, kamień i metal. Wygodne meble, ręcznie rzeźbiony i indywidualnie projektowany bar, płytki ceglane ręcznie formowane – to wszystko tworzy niepowtarzalną atmosferę każdej z kawiarni.
- Celem Green Caffè Nero od początku jest tworzenie miejsca, które będzie ciepłe oraz komfortowe, dobre do spotkań ze znajomymi, pracy lub po prostu obserwowania toczącego się wokół życia. Diuna to wyśmienity przykład rewitalizacji przestrzeni biurowej i nadania jej wielu nowych funkcji. Bardzo się cieszę, że nasza kolejna, 82. kawiarnia, pojawi się właśnie tam. Wierzę, że ta zielona, otwarta przestrzeń Diuny będzie przyciągać okolicznych mieszkańców i pracowników biur. Nie możemy się doczekać, aż nasi bariści zaparzą tu pierwsze espresso. Już pracujemy nad projektem wnętrza nawiązującego do okolicy i charakteru miejsca, by dopełnić ofertę gastronomiczną Diuny doskonałą kawą i rzemieślniczym jedzeniem – Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezeska Green Caffè Nero.
- Ogromnie cieszymy się, że Green Caffè Nero dołącza do naszej społeczności w Diunie. Obecność tej kawiarni w naszym kompleksie to nie tylko nowa, wspaniała opcja dla naszych najemców, ale także krok w kierunku stworzenia przestrzeni, która żyje nie tylko w godzinach pracy, ale staje się miejscem spotkań dla lokalnej społeczności. Taki był jeden z celów modernizacji Diuny – Ewa Lubańska, Leasing Director w Syrena Real Estate.
Nowy lokal Green Caffè Nero zajmie 200 mkw. powierzchni na parterze budynku D, z bezpośrednim dostępem od strony ulicy Taśmowej oraz od strony nowego, zielonego patio kompleksu. To strategiczne miejsce zapewni łatwy dostęp zarówno dla pracowników kompleksu Diuna, jak i mieszkańców i odwiedzających Służewiec. Klienci będą mogli skorzystać z bogatej oferty: świeżo wypiekanych bagietek w różnych smakach, rzemieślniczych kanapek, różnorodnych propozycji lunchowych oraz szerokiego wyboru domowych ciast, ciasteczek i wypieków. Nie zabraknie oczywiście doskonałej kawy jakości specialty.
Diuna, dawniej znana jako Marynarska Business Park, przeszła ogromną metamorfozę dzięki działaniom PineBridge Benson Elliot i Syrena Real Estate. Kompleks biurowy na warszawskim Służewcu został dostosowany do aktualnych standardów rynkowych, a wprowadzone zmiany objęły m.in. rewitalizację terenów zewnętrznych oraz przebudowę lobby wejściowych czterech budynków. Betonowy parking o powierzchni 6.000 mkw został przekształcony w ogólnodostępny park z 50 drzewami, 96 gatunkami krzewów, strumykiem i edukacyjnym pawilonem.
Na łącznej powierzchni użytkowej 46.000 mkw. swoje siedziby mają tu m.in. firmy: Accord, NewCold, Carrier Chłodninctwo, Colgate, Daikin Europe, Eurocash, Ford, Intrum, JDE, JDE Peet’s, Oceanic, S.C Johnson, FOUNDEVER, Business Lease, Leasing Team oraz WDX. Na terenie kompleksu działa także przychodnia LUX MED oraz kawiarnia i piekarnia Gorąco Polecam. Kompleks posiada 1.200 miejsc parkingowych na trzech podziemnych poziomach garażu.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.