Komunikaty PR

Green Caffè Nero otworzy się w Diunie

2024-05-14  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.4 MB )

Już tego lata w kompleksie biurowym Diuna z portfolio PineBridge Benson Elliot i Syrena Real Estate, zlokalizowanym w sercu warszawskiego Służewca, swoje drzwi otworzy Green Caffè Nero. Kawiarnia zajmie 200 mkw. powierzchni.

Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Marka powstała z połączenia doświadczeń warszawskich kawiarni Green Coffee i międzynarodowej sieci kawiarni Caffè Nero. Dziś to 68 kawiarni w Warszawie, 7 w Krakowie oraz 5 we Wrocławiu. Od momentu otwarcia pierwszej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej fundatorom: prawdziwa kawiarnia powinna stanowić centrum lokalnego życia, być miejscem, w którym filiżanka świeżo parzonej kawy, miły i profesjonalny personel oraz wystrój wnętrza sprawią, że każdy poczuje się jak w domu. Wystrój każdej z kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, począwszy od schodów po wykończenie baru. Aranżacja kawiarni została oparta o naturalne materiały: drewno, kamień i metal. Wygodne meble, ręcznie rzeźbiony i indywidualnie projektowany bar, płytki ceglane ręcznie formowane – to wszystko tworzy niepowtarzalną atmosferę każdej z kawiarni.

- Celem Green Caffè Nero od początku jest tworzenie miejsca, które będzie ciepłe oraz komfortowe, dobre do spotkań ze znajomymi, pracy lub po prostu obserwowania toczącego się wokół życia. Diuna to wyśmienity przykład rewitalizacji przestrzeni biurowej i nadania jej wielu nowych funkcji. Bardzo się cieszę, że nasza kolejna, 82. kawiarnia, pojawi się właśnie tam. Wierzę, że ta zielona, otwarta przestrzeń Diuny będzie przyciągać okolicznych mieszkańców i pracowników biur. Nie możemy się doczekać, aż nasi bariści zaparzą tu pierwsze espresso. Już pracujemy nad projektem wnętrza nawiązującego do okolicy i charakteru miejsca, by dopełnić ofertę gastronomiczną Diuny doskonałą kawą i rzemieślniczym jedzeniem Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezeska Green Caffè Nero.

- Ogromnie cieszymy się, że Green Caffè Nero dołącza do naszej społeczności w Diunie. Obecność tej kawiarni w naszym kompleksie to nie tylko nowa, wspaniała opcja dla naszych najemców, ale także krok w kierunku stworzenia przestrzeni, która żyje nie tylko w godzinach pracy, ale staje się miejscem spotkań dla lokalnej społeczności. Taki był jeden z celów modernizacji DiunyEwa Lubańska, Leasing Director w Syrena Real Estate.

Nowy lokal Green Caffè Nero zajmie 200 mkw. powierzchni na parterze budynku D, z bezpośrednim dostępem od strony ulicy Taśmowej oraz od strony nowego, zielonego patio kompleksu. To strategiczne miejsce zapewni łatwy dostęp zarówno dla pracowników kompleksu Diuna, jak i mieszkańców i odwiedzających Służewiec. Klienci będą mogli  skorzystać z bogatej oferty: świeżo wypiekanych bagietek w różnych smakach, rzemieślniczych kanapek, różnorodnych propozycji lunchowych oraz szerokiego wyboru domowych ciast, ciasteczek i wypieków.  Nie zabraknie oczywiście doskonałej kawy jakości specialty.

Diuna, dawniej znana jako Marynarska Business Park, przeszła ogromną metamorfozę dzięki działaniom PineBridge Benson Elliot i Syrena Real Estate. Kompleks biurowy na warszawskim Służewcu został dostosowany do aktualnych standardów rynkowych, a wprowadzone zmiany objęły m.in. rewitalizację terenów zewnętrznych oraz przebudowę lobby wejściowych czterech budynków. Betonowy parking o powierzchni 6.000 mkw został przekształcony w ogólnodostępny park z 50 drzewami, 96 gatunkami krzewów, strumykiem i edukacyjnym pawilonem.

Na łącznej powierzchni użytkowej 46.000 mkw. swoje siedziby mają tu m.in. firmy: Accord, NewCold, Carrier Chłodninctwo, Colgate, Daikin Europe, Eurocash, Ford, Intrum, JDE, JDE Peet’s, Oceanic, S.C Johnson, FOUNDEVER, Business Lease, Leasing Team oraz WDX. Na terenie kompleksu działa także przychodnia LUX MED oraz kawiarnia i piekarnia Gorąco Polecam. Kompleks posiada 1.200 miejsc parkingowych na trzech podziemnych poziomach garażu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.