Greenman Poland przedłuża umowy i zyskuje nowych najemców
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Kolejna grupa najemców dostrzega potencjał centrów handlowych z portfolio Greenman Poland i przedłuża umowy najmu. Jak informuje dział leasingu, tylko w ostatnim czasie taką decyzję podjęło kilku najemców Nowych Czyżyn w Krakowie, Nowych Bielaw w Toruniu, a także Parku Handlowego Włocławek. Łącznie umowy przedłużono na blisko 2,5 tys. m kw.
– Za nami owocne rozmowy z kolejną grupą najemców, którzy obecni są w naszym portfolio. Fakt, że podjęli oni decyzję o przedłużeniu umów, pokazuje, że wieloletnia współpraca jest owocna – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Cieszymy się z niesłabnącego zaufania naszych partnerów oraz z faktu, że segment convenience jest biznesowo atrakcyjny dla coraz większej grupy najemców – dodaje.
Wśród brandów, które zostają na kolejne lata w obiektach z portfolio Greenman Poland, znaleźć można m.in. popularną sieć sklepów z elektroniką i sprzętami AGD/RTV – Media Expert. Marka przedłużyła niedawno umowę z Parkiem Handlowym Włocławek. To obecnie jeden z kluczowych najemców w tym obiekcie.
Z kolei w Nowych Bielawach, w nowej odsłonie, właśnie zaprezentował się Rossmann, który jednocześnie powiększył swój sklep. W Nowych Czyżynach natomiast klienci nadal będą mogli odwiedzać popularną sieć restauracji Domino’s Pizza, teleoperatora Orange, sklep z odżywkami i suplementami SFD oraz sklep z kawą i herbatą z całego świata Czas na Herbatę.
– Aneksy te wzmacniają ofertę centrów w ważnych dla nas i dla naszych klientów segmentach, m.in. elektroniki, zdrowia i urody, spożywczym czy usług. Ponadto coraz częściej pociągają za sobą także istotne zmiany w lokalach związane z generalnymi remontami czy wprowadzeniem najnowszych konceptów sklepów – mówi Karolina Nitowska.
Centra handlowe przyciągają także nowych partnerów. Jak informuje dział leasingu, już niebawem w Nowych Bielawach zadebiutuje placówka CUK Ubezpieczenia, mająca w swojej ofercie produkty znanych towarzystw.
– Otwarcie CUK Ubezpieczenia wzmocni ofertę usług dostępnych w Nowych Bielawach. Już dziś klienci mogą znaleźć tu m.in. teleoperatorów, optyków, banki, biura podróży czy pralnię. Teraz także będą mogli załatwić niezbędne sprawy związane np. z ubezpieczeniem mieszkania, domu czy samochodu – mówi Karolina Nitowska.
Centra z portfolio Greenman Poland coraz częściej zwracają uwagę marek – zarówno tych, które tu debiutują, jak i obecnych od wielu lat. Powód? – Każde z naszych centrów zostało zmodernizowane, a do tego dwa obiekty – Nowe Bielawy i Nową Górną – rozbudowaliśmy o nowoczesne parki handlowe, przy okazji przekształcając centra w rodzinne kompleksy convenience – mówi Leasing Director.
– Ponadto każde z naszych centrów wpisuje się dziś w mocny w Polsce trend lokalnych zakupów, a także w boom, jaki ma miejsce w sektorze convenience. Nowe Bielawy, Nowe Czyżyny i Nowa Górna to także centra, które za sprawą zmian i rozwoju oferty mają obecnie mocną pozycję na lokalnych rynkach – dodaje.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.