Greenman Poland przedłuża umowy i zyskuje nowych najemców

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Kolejna grupa najemców dostrzega potencjał centrów handlowych z portfolio Greenman Poland i przedłuża umowy najmu. Jak informuje dział leasingu, tylko w ostatnim czasie taką decyzję podjęło kilku najemców Nowych Czyżyn w Krakowie, Nowych Bielaw w Toruniu, a także Parku Handlowego Włocławek. Łącznie umowy przedłużono na blisko 2,5 tys. m kw.
– Za nami owocne rozmowy z kolejną grupą najemców, którzy obecni są w naszym portfolio. Fakt, że podjęli oni decyzję o przedłużeniu umów, pokazuje, że wieloletnia współpraca jest owocna – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Cieszymy się z niesłabnącego zaufania naszych partnerów oraz z faktu, że segment convenience jest biznesowo atrakcyjny dla coraz większej grupy najemców – dodaje.
Wśród brandów, które zostają na kolejne lata w obiektach z portfolio Greenman Poland, znaleźć można m.in. popularną sieć sklepów z elektroniką i sprzętami AGD/RTV – Media Expert. Marka przedłużyła niedawno umowę z Parkiem Handlowym Włocławek. To obecnie jeden z kluczowych najemców w tym obiekcie.
Z kolei w Nowych Bielawach, w nowej odsłonie, właśnie zaprezentował się Rossmann, który jednocześnie powiększył swój sklep. W Nowych Czyżynach natomiast klienci nadal będą mogli odwiedzać popularną sieć restauracji Domino’s Pizza, teleoperatora Orange, sklep z odżywkami i suplementami SFD oraz sklep z kawą i herbatą z całego świata Czas na Herbatę.
– Aneksy te wzmacniają ofertę centrów w ważnych dla nas i dla naszych klientów segmentach, m.in. elektroniki, zdrowia i urody, spożywczym czy usług. Ponadto coraz częściej pociągają za sobą także istotne zmiany w lokalach związane z generalnymi remontami czy wprowadzeniem najnowszych konceptów sklepów – mówi Karolina Nitowska.
Centra handlowe przyciągają także nowych partnerów. Jak informuje dział leasingu, już niebawem w Nowych Bielawach zadebiutuje placówka CUK Ubezpieczenia, mająca w swojej ofercie produkty znanych towarzystw.
– Otwarcie CUK Ubezpieczenia wzmocni ofertę usług dostępnych w Nowych Bielawach. Już dziś klienci mogą znaleźć tu m.in. teleoperatorów, optyków, banki, biura podróży czy pralnię. Teraz także będą mogli załatwić niezbędne sprawy związane np. z ubezpieczeniem mieszkania, domu czy samochodu – mówi Karolina Nitowska.
Centra z portfolio Greenman Poland coraz częściej zwracają uwagę marek – zarówno tych, które tu debiutują, jak i obecnych od wielu lat. Powód? – Każde z naszych centrów zostało zmodernizowane, a do tego dwa obiekty – Nowe Bielawy i Nową Górną – rozbudowaliśmy o nowoczesne parki handlowe, przy okazji przekształcając centra w rodzinne kompleksy convenience – mówi Leasing Director.
– Ponadto każde z naszych centrów wpisuje się dziś w mocny w Polsce trend lokalnych zakupów, a także w boom, jaki ma miejsce w sektorze convenience. Nowe Bielawy, Nowe Czyżyny i Nowa Górna to także centra, które za sprawą zmian i rozwoju oferty mają obecnie mocną pozycję na lokalnych rynkach – dodaje.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.