Komunikaty PR

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

2024-07-24  |  11:32

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą powierzchnię. Amerykański gigant modowy zajął łącznie ponad 1700 mkw. powierzchni biurowej w kompleksie na warszawskim Powiślu.

Amerykańska marka lifestyle’owa Guess na siedzibę swojego biura w wybrała w 2018 roku Elektrownię Powiśle. Na całym czwartym piętrze (1300 mkw.) powstały nie tylko stanowiska pracy, ale również 3 showroomy. Dodatkowo do dyspozycji najemcy pozostaje duży taras. Marka Guess zdecydowała się na przedłużenie umowy o kolejne lata oraz dodatkowo dokonała ekspansji, dobierając ok. 430 mkw. powierzchni na drugim piętrze budynku B, powiększając tym samym swoją ekskluzywną strefę wystawienniczą wewnątrz biura.

W 2024 roku to już kolejny najemca biurowy, który zdecydował się pozostać w Elektrowni Powiśle, jednocześnie powiększając swoje biuro. Dzięki powierzchni najwyższej jakości, całej gamie udogodnień, wyjątkowej lokalizacji, obecności ponad 40 konceptów kulinarnych w ramach kompleksu i bogatej ofercie kulturalno-rozrywkowej, najemcy wiążą się z naszym obiektem na kolejne lata i widzą tu stałe miejsce dla swojego biznesu. Każda informacja o dostępnej powierzchni biurowej na Powiślu spotyka się z ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony nowych najemców, jak i obecnych, którzy rozwijają tu swój biznes i myślą o ekspansji biur. Tak też było w przypadku marki Guess, która jest z nami od początku otwarcia Elektrowni Powiśle – mówi Dariusz Domański, Managing Partner, Poland w White Star Real Estate.

Ekspansja biura marki Guess wiązała się z rearanżacją przestrzeni i pracami fit-outowymi, które zakończono na przełomie czerwca i lipca 2024.

Lokalizacja oraz charakter biura Guess w Elektrowni Powiśle odpowiada standardom oraz klimatowi naszej marki. Warszawski kompleks w sercu Powiśla oferuje przestrzeń, która wspiera kreatywność i innowacyjność naszego zespołu, a do tego pozwala na ekspozycję kolekcji w showroomach. Rozszerzenie powierzchni biurowej, powiększenie powierzchni oraz ilości showroomów z 3 do 6 pozwoli nam nie tylko na dalszy rozwój naszych obecnych marek, ale także nowej marki Guess Jeans. Rozbudowujemy także obecność poszczególnych kategorii produktowych. Nasze nowe biuro to nie tylko nasze marki – nie zapominamy jednocześnie o jeszcze lepszych warunkach dla naszych pracowników – podsumowuje Waldemar Madajczyk, Vice President CEE GUESS.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.