Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem
Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą powierzchnię. Amerykański gigant modowy zajął łącznie ponad 1700 mkw. powierzchni biurowej w kompleksie na warszawskim Powiślu.
Amerykańska marka lifestyle’owa Guess na siedzibę swojego biura w wybrała w 2018 roku Elektrownię Powiśle. Na całym czwartym piętrze (1300 mkw.) powstały nie tylko stanowiska pracy, ale również 3 showroomy. Dodatkowo do dyspozycji najemcy pozostaje duży taras. Marka Guess zdecydowała się na przedłużenie umowy o kolejne lata oraz dodatkowo dokonała ekspansji, dobierając ok. 430 mkw. powierzchni na drugim piętrze budynku B, powiększając tym samym swoją ekskluzywną strefę wystawienniczą wewnątrz biura.
W 2024 roku to już kolejny najemca biurowy, który zdecydował się pozostać w Elektrowni Powiśle, jednocześnie powiększając swoje biuro. Dzięki powierzchni najwyższej jakości, całej gamie udogodnień, wyjątkowej lokalizacji, obecności ponad 40 konceptów kulinarnych w ramach kompleksu i bogatej ofercie kulturalno-rozrywkowej, najemcy wiążą się z naszym obiektem na kolejne lata i widzą tu stałe miejsce dla swojego biznesu. Każda informacja o dostępnej powierzchni biurowej na Powiślu spotyka się z ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony nowych najemców, jak i obecnych, którzy rozwijają tu swój biznes i myślą o ekspansji biur. Tak też było w przypadku marki Guess, która jest z nami od początku otwarcia Elektrowni Powiśle – mówi Dariusz Domański, Managing Partner, Poland w White Star Real Estate.
Ekspansja biura marki Guess wiązała się z rearanżacją przestrzeni i pracami fit-outowymi, które zakończono na przełomie czerwca i lipca 2024.
Lokalizacja oraz charakter biura Guess w Elektrowni Powiśle odpowiada standardom oraz klimatowi naszej marki. Warszawski kompleks w sercu Powiśla oferuje przestrzeń, która wspiera kreatywność i innowacyjność naszego zespołu, a do tego pozwala na ekspozycję kolekcji w showroomach. Rozszerzenie powierzchni biurowej, powiększenie powierzchni oraz ilości showroomów z 3 do 6 pozwoli nam nie tylko na dalszy rozwój naszych obecnych marek, ale także nowej marki Guess Jeans. Rozbudowujemy także obecność poszczególnych kategorii produktowych. Nasze nowe biuro to nie tylko nasze marki – nie zapominamy jednocześnie o jeszcze lepszych warunkach dla naszych pracowników – podsumowuje Waldemar Madajczyk, Vice President CEE GUESS.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.