Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem
Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą powierzchnię. Amerykański gigant modowy zajął łącznie ponad 1700 mkw. powierzchni biurowej w kompleksie na warszawskim Powiślu.
Amerykańska marka lifestyle’owa Guess na siedzibę swojego biura w wybrała w 2018 roku Elektrownię Powiśle. Na całym czwartym piętrze (1300 mkw.) powstały nie tylko stanowiska pracy, ale również 3 showroomy. Dodatkowo do dyspozycji najemcy pozostaje duży taras. Marka Guess zdecydowała się na przedłużenie umowy o kolejne lata oraz dodatkowo dokonała ekspansji, dobierając ok. 430 mkw. powierzchni na drugim piętrze budynku B, powiększając tym samym swoją ekskluzywną strefę wystawienniczą wewnątrz biura.
W 2024 roku to już kolejny najemca biurowy, który zdecydował się pozostać w Elektrowni Powiśle, jednocześnie powiększając swoje biuro. Dzięki powierzchni najwyższej jakości, całej gamie udogodnień, wyjątkowej lokalizacji, obecności ponad 40 konceptów kulinarnych w ramach kompleksu i bogatej ofercie kulturalno-rozrywkowej, najemcy wiążą się z naszym obiektem na kolejne lata i widzą tu stałe miejsce dla swojego biznesu. Każda informacja o dostępnej powierzchni biurowej na Powiślu spotyka się z ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony nowych najemców, jak i obecnych, którzy rozwijają tu swój biznes i myślą o ekspansji biur. Tak też było w przypadku marki Guess, która jest z nami od początku otwarcia Elektrowni Powiśle – mówi Dariusz Domański, Managing Partner, Poland w White Star Real Estate.
Ekspansja biura marki Guess wiązała się z rearanżacją przestrzeni i pracami fit-outowymi, które zakończono na przełomie czerwca i lipca 2024.
Lokalizacja oraz charakter biura Guess w Elektrowni Powiśle odpowiada standardom oraz klimatowi naszej marki. Warszawski kompleks w sercu Powiśla oferuje przestrzeń, która wspiera kreatywność i innowacyjność naszego zespołu, a do tego pozwala na ekspozycję kolekcji w showroomach. Rozszerzenie powierzchni biurowej, powiększenie powierzchni oraz ilości showroomów z 3 do 6 pozwoli nam nie tylko na dalszy rozwój naszych obecnych marek, ale także nowej marki Guess Jeans. Rozbudowujemy także obecność poszczególnych kategorii produktowych. Nasze nowe biuro to nie tylko nasze marki – nie zapominamy jednocześnie o jeszcze lepszych warunkach dla naszych pracowników – podsumowuje Waldemar Madajczyk, Vice President CEE GUESS.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.