homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards
homfi
ul. Sukiennicza 8/U8
31-069 Kraków
hello|homfi.com| |hello|homfi.com
+48 12 345 21 30
www.homfi.com
Ogłoszono laureatów prestiżowych nagród w 31. edycji konkursu European Property Awards. W kategorii Property Agency/Consultancy - skoncentrowanej na najwyższej jakości usług wśród agencji nieruchomości - tytułem „Award Winner” została wyróżniona agencja homfi.
homfi otrzymało nagrodę za innowacyjne metody i narzędzia stosowane w codziennej pracy, zaawansowane procesy wewnętrzne oraz skuteczne działania marketingowe wspierające markę korporacyjną i promujące nieruchomości z oferty agencji.
W tym momencie wiadomo, że homfi otrzymało tytuł "Award Winner" w kategorii Property Agency/Consultancy for Poland. O tym, czy agencja uzyska wyróżnienie na arenie międzynarodowej, dowiemy się 17 października. W hotelu Marriott Grosvenor Square w Londynie odbędzie się wtedy uroczysta gala konkursowa, podczas której zostaną ogłoszone szczegółowe wyniki konkursu.
-
W homfi nieustannie dążymy do doskonałości i każdego dnia staramy się tworzyć nowe standardy, które zmieniają zasady gry w naszej branży. Tytuły Lidera Nieruchomości Otodom, które zdobyliśmy w 2019 i 2021 roku jako najlepsza agencja w Polsce, były dla nas wielkim wyróżnieniem, ale wiedzieliśmy, że to dopiero początek naszej drogi. Nagroda w konkursie European Property Awards pokazuje, że nasze ambicje sięgają znacznie dalej, a wyzwania, przed jakimi stajemy, nabierają globalnego wymiaru - mówi Adam Nowodworski, CEO agencji nieruchomości homfi. - Wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie to dla nas ogromna radość i dowód, że podążamy we właściwym kierunku. Gratulacje dla całego zespołu agentów i ekspertów nieruchomości homfi. Teraz ruszamy naprzód z jeszcze większą energią i determinacją, gotowi, by kreować przyszłość branży nieruchomości na nowych rynkach - dodaje.
European Property Awards — 30 lat prestiżu
European Property Awards to jeden z najbardziej prestiżowych i największych światowych konkursów w branży nieruchomości. Jest organizowany nieprzerwanie od 1993 roku w Wielkiej Brytanii i wyróżnia najlepsze projekty, firmy i osoby z sektora nieruchomości.
Nagrody w konkursie European Property Awards obejmują ponad 50 różnych kategorii, takich jak architektura, projektowanie wnętrz, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami oraz marketing. Laureaci są wybierani przez niezależny panel złożony z ponad 100 ekspertów branżowych. Jury przewodniczą Lord Best, Lord Waverley, Lord Thurso i The Earl of Lytton — członkowie Izby Lordów w brytyjskim parlamencie. Ocena panelu sędziowskiego koncentruje się na jakości, usługach, innowacyjności, oryginalności i zaangażowaniu uczestników w zrównoważony rozwój.
Uczestnicy, którzy otrzymają najwyższe noty w kraju, mają szansę na zwycięstwo na poziomie regionalnym. Eliminacje regionalne odbywają się w Arabii, Europie, Afryce, Kanadzie, Ameryce Środkowej i Południowej, na Karaibach, w USA, Wielkiej Brytanii i regionie Azji i Pacyfiku. Najlepsi z każdego regionu przechodzą do etapu finałowego, gdzie wyłaniani są globalni zwycięzcy.
Poznaj laureata!
Agencja nieruchomości homfi jest pionierem nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. To najszybciej rozwijająca się agencja w Polsce z własnymi oddziałami w czternastu największych miastach. Zespół homfi liczy aktualnie ponad 300 agentów nieruchomości i ekspertów wspierających na co dzień ich pracę.
Nagroda European Property Award to kolejne potwierdzenie jakości usług świadczonych przez homfi. W poprzednich latach - 2019 i 2021 - agencja została dwukrotnie wyróżniona nagrodą Lidera Nieruchomości Otodom dla najlepszego biura nieruchomości w Polsce. W 2023 roku klienci nagrodzili homfi Złotym Laurem Konsumenta w za najwyższą jakość usług, nowoczesne rozwiązania i wysoki poziom zaufania do marki.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.