homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards
homfi
ul. Sukiennicza 8/U8
31-069 Kraków
hello|homfi.com| |hello|homfi.com
+48 12 345 21 30
www.homfi.com
Ogłoszono laureatów prestiżowych nagród w 31. edycji konkursu European Property Awards. W kategorii Property Agency/Consultancy - skoncentrowanej na najwyższej jakości usług wśród agencji nieruchomości - tytułem „Award Winner” została wyróżniona agencja homfi.
homfi otrzymało nagrodę za innowacyjne metody i narzędzia stosowane w codziennej pracy, zaawansowane procesy wewnętrzne oraz skuteczne działania marketingowe wspierające markę korporacyjną i promujące nieruchomości z oferty agencji.
W tym momencie wiadomo, że homfi otrzymało tytuł "Award Winner" w kategorii Property Agency/Consultancy for Poland. O tym, czy agencja uzyska wyróżnienie na arenie międzynarodowej, dowiemy się 17 października. W hotelu Marriott Grosvenor Square w Londynie odbędzie się wtedy uroczysta gala konkursowa, podczas której zostaną ogłoszone szczegółowe wyniki konkursu.
-
W homfi nieustannie dążymy do doskonałości i każdego dnia staramy się tworzyć nowe standardy, które zmieniają zasady gry w naszej branży. Tytuły Lidera Nieruchomości Otodom, które zdobyliśmy w 2019 i 2021 roku jako najlepsza agencja w Polsce, były dla nas wielkim wyróżnieniem, ale wiedzieliśmy, że to dopiero początek naszej drogi. Nagroda w konkursie European Property Awards pokazuje, że nasze ambicje sięgają znacznie dalej, a wyzwania, przed jakimi stajemy, nabierają globalnego wymiaru - mówi Adam Nowodworski, CEO agencji nieruchomości homfi. - Wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie to dla nas ogromna radość i dowód, że podążamy we właściwym kierunku. Gratulacje dla całego zespołu agentów i ekspertów nieruchomości homfi. Teraz ruszamy naprzód z jeszcze większą energią i determinacją, gotowi, by kreować przyszłość branży nieruchomości na nowych rynkach - dodaje.
European Property Awards — 30 lat prestiżu
European Property Awards to jeden z najbardziej prestiżowych i największych światowych konkursów w branży nieruchomości. Jest organizowany nieprzerwanie od 1993 roku w Wielkiej Brytanii i wyróżnia najlepsze projekty, firmy i osoby z sektora nieruchomości.
Nagrody w konkursie European Property Awards obejmują ponad 50 różnych kategorii, takich jak architektura, projektowanie wnętrz, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami oraz marketing. Laureaci są wybierani przez niezależny panel złożony z ponad 100 ekspertów branżowych. Jury przewodniczą Lord Best, Lord Waverley, Lord Thurso i The Earl of Lytton — członkowie Izby Lordów w brytyjskim parlamencie. Ocena panelu sędziowskiego koncentruje się na jakości, usługach, innowacyjności, oryginalności i zaangażowaniu uczestników w zrównoważony rozwój.
Uczestnicy, którzy otrzymają najwyższe noty w kraju, mają szansę na zwycięstwo na poziomie regionalnym. Eliminacje regionalne odbywają się w Arabii, Europie, Afryce, Kanadzie, Ameryce Środkowej i Południowej, na Karaibach, w USA, Wielkiej Brytanii i regionie Azji i Pacyfiku. Najlepsi z każdego regionu przechodzą do etapu finałowego, gdzie wyłaniani są globalni zwycięzcy.
Poznaj laureata!
Agencja nieruchomości homfi jest pionierem nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. To najszybciej rozwijająca się agencja w Polsce z własnymi oddziałami w czternastu największych miastach. Zespół homfi liczy aktualnie ponad 300 agentów nieruchomości i ekspertów wspierających na co dzień ich pracę.
Nagroda European Property Award to kolejne potwierdzenie jakości usług świadczonych przez homfi. W poprzednich latach - 2019 i 2021 - agencja została dwukrotnie wyróżniona nagrodą Lidera Nieruchomości Otodom dla najlepszego biura nieruchomości w Polsce. W 2023 roku klienci nagrodzili homfi Złotym Laurem Konsumenta w za najwyższą jakość usług, nowoczesne rozwiązania i wysoki poziom zaufania do marki.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.