homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards
homfi
ul. Sukiennicza 8/U8
31-069 Kraków
hello|homfi.com| |hello|homfi.com
+48 12 345 21 30
www.homfi.com
Ogłoszono laureatów prestiżowych nagród w 31. edycji konkursu European Property Awards. W kategorii Property Agency/Consultancy - skoncentrowanej na najwyższej jakości usług wśród agencji nieruchomości - tytułem „Award Winner” została wyróżniona agencja homfi.
homfi otrzymało nagrodę za innowacyjne metody i narzędzia stosowane w codziennej pracy, zaawansowane procesy wewnętrzne oraz skuteczne działania marketingowe wspierające markę korporacyjną i promujące nieruchomości z oferty agencji.
W tym momencie wiadomo, że homfi otrzymało tytuł "Award Winner" w kategorii Property Agency/Consultancy for Poland. O tym, czy agencja uzyska wyróżnienie na arenie międzynarodowej, dowiemy się 17 października. W hotelu Marriott Grosvenor Square w Londynie odbędzie się wtedy uroczysta gala konkursowa, podczas której zostaną ogłoszone szczegółowe wyniki konkursu.
-
W homfi nieustannie dążymy do doskonałości i każdego dnia staramy się tworzyć nowe standardy, które zmieniają zasady gry w naszej branży. Tytuły Lidera Nieruchomości Otodom, które zdobyliśmy w 2019 i 2021 roku jako najlepsza agencja w Polsce, były dla nas wielkim wyróżnieniem, ale wiedzieliśmy, że to dopiero początek naszej drogi. Nagroda w konkursie European Property Awards pokazuje, że nasze ambicje sięgają znacznie dalej, a wyzwania, przed jakimi stajemy, nabierają globalnego wymiaru - mówi Adam Nowodworski, CEO agencji nieruchomości homfi. - Wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie to dla nas ogromna radość i dowód, że podążamy we właściwym kierunku. Gratulacje dla całego zespołu agentów i ekspertów nieruchomości homfi. Teraz ruszamy naprzód z jeszcze większą energią i determinacją, gotowi, by kreować przyszłość branży nieruchomości na nowych rynkach - dodaje.
European Property Awards — 30 lat prestiżu
European Property Awards to jeden z najbardziej prestiżowych i największych światowych konkursów w branży nieruchomości. Jest organizowany nieprzerwanie od 1993 roku w Wielkiej Brytanii i wyróżnia najlepsze projekty, firmy i osoby z sektora nieruchomości.
Nagrody w konkursie European Property Awards obejmują ponad 50 różnych kategorii, takich jak architektura, projektowanie wnętrz, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami oraz marketing. Laureaci są wybierani przez niezależny panel złożony z ponad 100 ekspertów branżowych. Jury przewodniczą Lord Best, Lord Waverley, Lord Thurso i The Earl of Lytton — członkowie Izby Lordów w brytyjskim parlamencie. Ocena panelu sędziowskiego koncentruje się na jakości, usługach, innowacyjności, oryginalności i zaangażowaniu uczestników w zrównoważony rozwój.
Uczestnicy, którzy otrzymają najwyższe noty w kraju, mają szansę na zwycięstwo na poziomie regionalnym. Eliminacje regionalne odbywają się w Arabii, Europie, Afryce, Kanadzie, Ameryce Środkowej i Południowej, na Karaibach, w USA, Wielkiej Brytanii i regionie Azji i Pacyfiku. Najlepsi z każdego regionu przechodzą do etapu finałowego, gdzie wyłaniani są globalni zwycięzcy.
Poznaj laureata!
Agencja nieruchomości homfi jest pionierem nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. To najszybciej rozwijająca się agencja w Polsce z własnymi oddziałami w czternastu największych miastach. Zespół homfi liczy aktualnie ponad 300 agentów nieruchomości i ekspertów wspierających na co dzień ich pracę.
Nagroda European Property Award to kolejne potwierdzenie jakości usług świadczonych przez homfi. W poprzednich latach - 2019 i 2021 - agencja została dwukrotnie wyróżniona nagrodą Lidera Nieruchomości Otodom dla najlepszego biura nieruchomości w Polsce. W 2023 roku klienci nagrodzili homfi Złotym Laurem Konsumenta w za najwyższą jakość usług, nowoczesne rozwiązania i wysoki poziom zaufania do marki.
Bardzo dobre wyniki leasingowe – najemcy stawiają na Metropolitan Warszawa
Ekologiczne obiekty mieszkalne i biura Urzędu Miasta powstaną w Gdańsku
Laur Konsumenta Grand Prix 2024 dla homfi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.