Komunikaty PR

homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards

2024-10-02  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Bałaj
homfi

ul. Sukiennicza 8/U8
31-069 Kraków
hello|homfi.com| |hello|homfi.com
+48 12 345 21 30
www.homfi.com

Ogłoszono laureatów prestiżowych nagród w 31. edycji konkursu European Property Awards. W kategorii Property Agency/Consultancy - skoncentrowanej na najwyższej jakości usług wśród agencji nieruchomości - tytułem „Award Winner” została wyróżniona agencja homfi. 

homfi otrzymało nagrodę za innowacyjne metody i narzędzia stosowane w codziennej pracy, zaawansowane procesy wewnętrzne oraz skuteczne działania marketingowe wspierające markę korporacyjną i promujące nieruchomości z oferty agencji.

W tym momencie wiadomo, że homfi otrzymało tytuł "Award Winner" w kategorii Property Agency/Consultancy for Poland. O tym, czy agencja uzyska wyróżnienie na arenie międzynarodowej, dowiemy się 17 października. W hotelu Marriott Grosvenor Square w Londynie odbędzie się wtedy uroczysta gala konkursowa, podczas której zostaną ogłoszone szczegółowe wyniki konkursu.

  • W homfi nieustannie dążymy do doskonałości i każdego dnia staramy się tworzyć nowe standardy, które zmieniają zasady gry w naszej branży. Tytuły Lidera Nieruchomości Otodom, które zdobyliśmy w 2019 i 2021 roku jako najlepsza agencja w Polsce, były dla nas wielkim wyróżnieniem, ale wiedzieliśmy, że to dopiero początek naszej drogi. Nagroda w konkursie European  Property Awards pokazuje, że nasze ambicje sięgają znacznie dalej, a wyzwania, przed jakimi stajemy, nabierają globalnego wymiaru - mówi Adam Nowodworski, CEO agencji nieruchomości homfi. - Wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie to dla nas ogromna radość i dowód, że podążamy we właściwym kierunku. Gratulacje dla całego zespołu agentów i ekspertów nieruchomości homfi. Teraz ruszamy naprzód z jeszcze większą energią i determinacją, gotowi, by kreować przyszłość branży nieruchomości na nowych rynkach - dodaje.

European  Property Awards — 30 lat prestiżu  

European  Property Awards to jeden z najbardziej prestiżowych i największych światowych konkursów w branży nieruchomości. Jest organizowany nieprzerwanie od 1993 roku w Wielkiej Brytanii i wyróżnia najlepsze projekty, firmy i osoby z sektora nieruchomości.

Nagrody w konkursie European  Property Awards obejmują ponad 50 różnych kategorii, takich jak architektura, projektowanie wnętrz, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami oraz marketing. Laureaci są wybierani przez niezależny panel złożony z ponad 100 ekspertów branżowych. Jury przewodniczą Lord Best, Lord Waverley, Lord Thurso i The Earl of Lytton — członkowie Izby Lordów w brytyjskim parlamencie. Ocena panelu sędziowskiego koncentruje się na jakości, usługach, innowacyjności, oryginalności i zaangażowaniu uczestników w zrównoważony rozwój.

Uczestnicy, którzy otrzymają najwyższe noty w kraju, mają szansę na zwycięstwo na poziomie regionalnym. Eliminacje regionalne odbywają się w Arabii, Europie, Afryce, Kanadzie, Ameryce Środkowej i Południowej, na Karaibach, w USA, Wielkiej Brytanii i regionie Azji i Pacyfiku. Najlepsi z każdego regionu przechodzą do etapu finałowego, gdzie wyłaniani są globalni zwycięzcy.

Poznaj laureata!

Agencja nieruchomości homfi jest pionierem nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. To najszybciej rozwijająca się agencja w Polsce z własnymi oddziałami w czternastu największych miastach. Zespół homfi liczy aktualnie ponad 300 agentów nieruchomości i ekspertów wspierających na co dzień ich pracę.

Nagroda European  Property Award to kolejne potwierdzenie jakości usług świadczonych przez homfi. W poprzednich latach - 2019 i 2021 - agencja została dwukrotnie wyróżniona nagrodą Lidera Nieruchomości Otodom dla najlepszego biura nieruchomości w Polsce. W 2023 roku klienci nagrodzili homfi Złotym Laurem Konsumenta w za najwyższą jakość usług, nowoczesne rozwiązania i wysoki poziom zaufania do marki.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: homfi
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Bardzo dobre wyniki leasingowe – najemcy stawiają na Metropolitan Warszawa Biuro prasowe
2024-10-01 | 11:40

Bardzo dobre wyniki leasingowe – najemcy stawiają na Metropolitan Warszawa

Metropolitan Warszawa niezmiennie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem renomowanych firm polskich i międzynarodowych. W budynku podpisano nowe umowy i przedłużenia najmów na
Nieruchomości Ekologiczne obiekty mieszkalne i biura Urzędu Miasta powstaną w Gdańsku
2024-10-01 | 10:10

Ekologiczne obiekty mieszkalne i biura Urzędu Miasta powstaną w Gdańsku

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/90fa2d563e38fc7b096fefb98de52e3420241001072122/4e867eda0af73165e82d0f0cbdcff81f20241001072229/2562c9   Przy ul. Ogińskiego w Gdańsku
Nieruchomości Laur Konsumenta Grand Prix 2024 dla homfi
2024-10-01 | 08:00

Laur Konsumenta Grand Prix 2024 dla homfi

Agencja nieruchomości homfi została wyróżniona w XX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta w kategorii „Agencja nieruchomości”, zdobywając

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.