Komunikaty PR

illbruck wprowadza nowe opakowania produktów hybrydowych

2024-07-17  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Bąk
Tremco CPG Poland Sp. z o.o.

ul. Marywilska 34
03-228 Warszawa
agnieszka.bak|tremcocpg.com| |agnieszka.bak|tremcocpg.com
539815964
https://www.tremcocpg.eu/pl-pl/

illbruck, ekspert w zakresie rozwiązań do uszczelniania, klejenia oraz izolowania złączy budowlanych w segmencie okien, drzwi i fasad, wprowadza nowe opakowania zbiorcze produktów hybrydowych. Kartonowe pudełka o nowoczesnym, prostym designie, w które pakowane będą kleje i uszczelniacze, to kolejny przykład zaangażowania marki w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Nowe opakowania, jednakowe w całej Europie, będą wprowadzane na rynek stopniowo od połowy lata 2024 roku.

Zmiany dotyczące opakowań klejów i uszczelniaczy hybrydowych illbruck:

1. Nowoczesne wzornictwo

Nowe opakowania produktów hybrydowych wyróżnia eleganckie, proste wzornictwo, które odpowiada najnowszym trendom rynkowym i oczekiwaniom klientów. Nowoczesny projekt odzwierciedla innowacyjność i jakość marki Illbruck, a przy tym służy zwiększaniu jej rozpoznawalności.

2. Spójna identyfikacja wizualna w całej Europie

Aby zapewnić spójną identyfikację wizualną marki, pudełka produktów hybrydowych będą jednakowe w całej Europie. Wszystkie opakowania będą wielojęzyczne, aby klienci mogli łatwo rozpoznać produkty zaufanej i sprawdzonej marki illbruck, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

3. Bardziej zrównoważone opakowania

Nowe opakowania są bardziej przyjazne dla środowiska. Zostały wykonane z trwałego kartonu w naturalnym, brązowym kolorze, z powierzchnią zadruku zmniejszoną o 60%, co pozwoliło na zredukowanie ich śladu węglowego. Zmniejszenie ilości zużywanego tuszu nie tylko ogranicza zużycie zasobów, ale także ułatwia i usprawnia proces recyklingu. Pudełka z kartonu o zwiększonej gramaturze zapewniają również lepszą ochronę produktów podczas transportu i przechowywania, co gwarantuje, że docierają one do klientów w optymalnym stanie.

Pod marką illbruck wprowadzamy innowacyjne rozwiązania w dziedzinie klejenia i uszczelniania w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. W naszej działalności dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty wysokiej jakości, a jednocześnie traktujemy priorytetowo kwestie środowiskowe. Nowe opakowania to wyraz naszego zaangażowania w ideę zrównoważonego rozwoju. Mamy nadzieję, że spotkają się z uznaniem odbiorców naszych produktów,” – powiedział Łukasz Augustyniak, kierownik produktu i marketingu marki illbruck.

Nowe opakowania zbiorcze będą wprowadzane na rynki europejskie od połowy lata 2024 roku. Jako pierwsze w nowych kartonach będą dostarczane kleje i uszczelniacze hybrydowe illbruck w formie kartridży i tzw. kiełbas. Zmiany będą wprowadzane etapami, aby zapewnić płynne przejście na zaktualizowane opakowania w całej linii produktowej.

________________________________________

illbruck to marka z ponad 60-letnim doświadczeniem w klejeniu i uszczelnianiu złączy okien, drzwi i fasad w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. Jako europejski producent o zasięgu światowym firma tworzy standardy, wprowadzając oryginalne technologie montażowe. illbruck oferuje kompletne rozwiązania systemowe będące odpowiedzią na niemal każdą sytuację montażową, w tym pierwszy, kompletny system montażu trójwarstwowego w świetle muru „i3”, z 10-letnią gwarancją. Wyroby tej marki są bezpieczne dla użytkowników i środowiska, a ich skuteczność potwierdzają niezależne badania. Firma illbruck jest liderem na polskim rynku w zakresie doradztwa technicznego, m.in. oferuje nieodpłatne wsparcie techniczne na budowie dla uczestników programu partnerskiego „Ambasador Dobrego Montażu Okien”.

illbruck jest częścią Tremco Construction Products Group (Tremco CPG), regionalnego oddziału RPM International Inc., który łączy czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura. 

Tremco CPG zatrudnia ponad 1400 osób w Europie oraz ponad 6500 osób na całym świecie i produkuje wysokiej jakości, specjalistyczne materiały budowlane, odpowiadające na złożone wymagania współczesnego budownictwa takie, jak trwałość, energooszczędność, zrównoważony rozwój. Marki skupione w Tremco CPG zaspokajają różnorodne potrzeby budowlane, od uszczelniania, klejenia i termoizolacji, po posadzki żywiczne, ochronę przeciwpożarową, hydroizolacje, systemy do budowy ścian oraz systemy dachowe. 

RPM International Inc. to jedna z wiodących na świecie firm oferujących produkty budowlane dla odbiorców komercyjnych i indywidualnych, z siedzibą w Medinie, w stanie Ohio, w USA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tremco CPG Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.