illbruck wprowadza nowe opakowania produktów hybrydowych
Tremco CPG Poland Sp. z o.o.
ul. Marywilska 34
03-228 Warszawa
agnieszka.bak|tremcocpg.com| |agnieszka.bak|tremcocpg.com
539815964
https://www.tremcocpg.eu/pl-pl/
illbruck, ekspert w zakresie rozwiązań do uszczelniania, klejenia oraz izolowania złączy budowlanych w segmencie okien, drzwi i fasad, wprowadza nowe opakowania zbiorcze produktów hybrydowych. Kartonowe pudełka o nowoczesnym, prostym designie, w które pakowane będą kleje i uszczelniacze, to kolejny przykład zaangażowania marki w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Nowe opakowania, jednakowe w całej Europie, będą wprowadzane na rynek stopniowo od połowy lata 2024 roku.
Zmiany dotyczące opakowań klejów i uszczelniaczy hybrydowych illbruck:
1. Nowoczesne wzornictwo
Nowe opakowania produktów hybrydowych wyróżnia eleganckie, proste wzornictwo, które odpowiada najnowszym trendom rynkowym i oczekiwaniom klientów. Nowoczesny projekt odzwierciedla innowacyjność i jakość marki Illbruck, a przy tym służy zwiększaniu jej rozpoznawalności.
2. Spójna identyfikacja wizualna w całej Europie
Aby zapewnić spójną identyfikację wizualną marki, pudełka produktów hybrydowych będą jednakowe w całej Europie. Wszystkie opakowania będą wielojęzyczne, aby klienci mogli łatwo rozpoznać produkty zaufanej i sprawdzonej marki illbruck, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.
3. Bardziej zrównoważone opakowania
Nowe opakowania są bardziej przyjazne dla środowiska. Zostały wykonane z trwałego kartonu w naturalnym, brązowym kolorze, z powierzchnią zadruku zmniejszoną o 60%, co pozwoliło na zredukowanie ich śladu węglowego. Zmniejszenie ilości zużywanego tuszu nie tylko ogranicza zużycie zasobów, ale także ułatwia i usprawnia proces recyklingu. Pudełka z kartonu o zwiększonej gramaturze zapewniają również lepszą ochronę produktów podczas transportu i przechowywania, co gwarantuje, że docierają one do klientów w optymalnym stanie.
„Pod marką illbruck wprowadzamy innowacyjne rozwiązania w dziedzinie klejenia i uszczelniania w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. W naszej działalności dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty wysokiej jakości, a jednocześnie traktujemy priorytetowo kwestie środowiskowe. Nowe opakowania to wyraz naszego zaangażowania w ideę zrównoważonego rozwoju. Mamy nadzieję, że spotkają się z uznaniem odbiorców naszych produktów,” – powiedział Łukasz Augustyniak, kierownik produktu i marketingu marki illbruck.
Nowe opakowania zbiorcze będą wprowadzane na rynki europejskie od połowy lata 2024 roku. Jako pierwsze w nowych kartonach będą dostarczane kleje i uszczelniacze hybrydowe illbruck w formie kartridży i tzw. kiełbas. Zmiany będą wprowadzane etapami, aby zapewnić płynne przejście na zaktualizowane opakowania w całej linii produktowej.
________________________________________
illbruck to marka z ponad 60-letnim doświadczeniem w klejeniu i uszczelnianiu złączy okien, drzwi i fasad w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. Jako europejski producent o zasięgu światowym firma tworzy standardy, wprowadzając oryginalne technologie montażowe. illbruck oferuje kompletne rozwiązania systemowe będące odpowiedzią na niemal każdą sytuację montażową, w tym pierwszy, kompletny system montażu trójwarstwowego w świetle muru „i3”, z 10-letnią gwarancją. Wyroby tej marki są bezpieczne dla użytkowników i środowiska, a ich skuteczność potwierdzają niezależne badania. Firma illbruck jest liderem na polskim rynku w zakresie doradztwa technicznego, m.in. oferuje nieodpłatne wsparcie techniczne na budowie dla uczestników programu partnerskiego „Ambasador Dobrego Montażu Okien”.
illbruck jest częścią Tremco Construction Products Group (Tremco CPG), regionalnego oddziału RPM International Inc., który łączy czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura.
Tremco CPG zatrudnia ponad 1400 osób w Europie oraz ponad 6500 osób na całym świecie i produkuje wysokiej jakości, specjalistyczne materiały budowlane, odpowiadające na złożone wymagania współczesnego budownictwa takie, jak trwałość, energooszczędność, zrównoważony rozwój. Marki skupione w Tremco CPG zaspokajają różnorodne potrzeby budowlane, od uszczelniania, klejenia i termoizolacji, po posadzki żywiczne, ochronę przeciwpożarową, hydroizolacje, systemy do budowy ścian oraz systemy dachowe.
RPM International Inc. to jedna z wiodących na świecie firm oferujących produkty budowlane dla odbiorców komercyjnych i indywidualnych, z siedzibą w Medinie, w stanie Ohio, w USA.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.