Komunikaty PR

illbruck wprowadza nowe opakowania produktów hybrydowych

2024-07-17  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Bąk
Tremco CPG Poland Sp. z o.o.

ul. Marywilska 34
03-228 Warszawa
agnieszka.bak|tremcocpg.com| |agnieszka.bak|tremcocpg.com
539815964
https://www.tremcocpg.eu/pl-pl/

illbruck, ekspert w zakresie rozwiązań do uszczelniania, klejenia oraz izolowania złączy budowlanych w segmencie okien, drzwi i fasad, wprowadza nowe opakowania zbiorcze produktów hybrydowych. Kartonowe pudełka o nowoczesnym, prostym designie, w które pakowane będą kleje i uszczelniacze, to kolejny przykład zaangażowania marki w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Nowe opakowania, jednakowe w całej Europie, będą wprowadzane na rynek stopniowo od połowy lata 2024 roku.

Zmiany dotyczące opakowań klejów i uszczelniaczy hybrydowych illbruck:

1. Nowoczesne wzornictwo

Nowe opakowania produktów hybrydowych wyróżnia eleganckie, proste wzornictwo, które odpowiada najnowszym trendom rynkowym i oczekiwaniom klientów. Nowoczesny projekt odzwierciedla innowacyjność i jakość marki Illbruck, a przy tym służy zwiększaniu jej rozpoznawalności.

2. Spójna identyfikacja wizualna w całej Europie

Aby zapewnić spójną identyfikację wizualną marki, pudełka produktów hybrydowych będą jednakowe w całej Europie. Wszystkie opakowania będą wielojęzyczne, aby klienci mogli łatwo rozpoznać produkty zaufanej i sprawdzonej marki illbruck, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

3. Bardziej zrównoważone opakowania

Nowe opakowania są bardziej przyjazne dla środowiska. Zostały wykonane z trwałego kartonu w naturalnym, brązowym kolorze, z powierzchnią zadruku zmniejszoną o 60%, co pozwoliło na zredukowanie ich śladu węglowego. Zmniejszenie ilości zużywanego tuszu nie tylko ogranicza zużycie zasobów, ale także ułatwia i usprawnia proces recyklingu. Pudełka z kartonu o zwiększonej gramaturze zapewniają również lepszą ochronę produktów podczas transportu i przechowywania, co gwarantuje, że docierają one do klientów w optymalnym stanie.

Pod marką illbruck wprowadzamy innowacyjne rozwiązania w dziedzinie klejenia i uszczelniania w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. W naszej działalności dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty wysokiej jakości, a jednocześnie traktujemy priorytetowo kwestie środowiskowe. Nowe opakowania to wyraz naszego zaangażowania w ideę zrównoważonego rozwoju. Mamy nadzieję, że spotkają się z uznaniem odbiorców naszych produktów,” – powiedział Łukasz Augustyniak, kierownik produktu i marketingu marki illbruck.

Nowe opakowania zbiorcze będą wprowadzane na rynki europejskie od połowy lata 2024 roku. Jako pierwsze w nowych kartonach będą dostarczane kleje i uszczelniacze hybrydowe illbruck w formie kartridży i tzw. kiełbas. Zmiany będą wprowadzane etapami, aby zapewnić płynne przejście na zaktualizowane opakowania w całej linii produktowej.

________________________________________

illbruck to marka z ponad 60-letnim doświadczeniem w klejeniu i uszczelnianiu złączy okien, drzwi i fasad w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. Jako europejski producent o zasięgu światowym firma tworzy standardy, wprowadzając oryginalne technologie montażowe. illbruck oferuje kompletne rozwiązania systemowe będące odpowiedzią na niemal każdą sytuację montażową, w tym pierwszy, kompletny system montażu trójwarstwowego w świetle muru „i3”, z 10-letnią gwarancją. Wyroby tej marki są bezpieczne dla użytkowników i środowiska, a ich skuteczność potwierdzają niezależne badania. Firma illbruck jest liderem na polskim rynku w zakresie doradztwa technicznego, m.in. oferuje nieodpłatne wsparcie techniczne na budowie dla uczestników programu partnerskiego „Ambasador Dobrego Montażu Okien”.

illbruck jest częścią Tremco Construction Products Group (Tremco CPG), regionalnego oddziału RPM International Inc., który łączy czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura. 

Tremco CPG zatrudnia ponad 1400 osób w Europie oraz ponad 6500 osób na całym świecie i produkuje wysokiej jakości, specjalistyczne materiały budowlane, odpowiadające na złożone wymagania współczesnego budownictwa takie, jak trwałość, energooszczędność, zrównoważony rozwój. Marki skupione w Tremco CPG zaspokajają różnorodne potrzeby budowlane, od uszczelniania, klejenia i termoizolacji, po posadzki żywiczne, ochronę przeciwpożarową, hydroizolacje, systemy do budowy ścian oraz systemy dachowe. 

RPM International Inc. to jedna z wiodących na świecie firm oferujących produkty budowlane dla odbiorców komercyjnych i indywidualnych, z siedzibą w Medinie, w stanie Ohio, w USA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tremco CPG Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards Biuro prasowe
2024-10-02 | 08:00

homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards

Ogłoszono laureatów prestiżowych nagród w 31. edycji konkursu European Property Awards. W kategorii Property Agency/Consultancy - skoncentrowanej na najwyższej jakości usług
Nieruchomości Bardzo dobre wyniki leasingowe – najemcy stawiają na Metropolitan Warszawa
2024-10-01 | 11:40

Bardzo dobre wyniki leasingowe – najemcy stawiają na Metropolitan Warszawa

Metropolitan Warszawa niezmiennie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem renomowanych firm polskich i międzynarodowych. W budynku podpisano nowe umowy i przedłużenia najmów na
Nieruchomości Ekologiczne obiekty mieszkalne i biura Urzędu Miasta powstaną w Gdańsku
2024-10-01 | 10:10

Ekologiczne obiekty mieszkalne i biura Urzędu Miasta powstaną w Gdańsku

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/90fa2d563e38fc7b096fefb98de52e3420241001072122/4e867eda0af73165e82d0f0cbdcff81f20241001072229/2562c9   Przy ul. Ogińskiego w Gdańsku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.