Komunikaty PR

Inwestycja z duszą i historią – Kłopotowskiego No11 już w sprzedaży

2020-04-14  |  11:30

Kompleks został zaprojektowany w oparciu o ideę placemakingu, która zakłada rewitalizację historycznych przestrzeni i tchnięcie w nich nowego życia, wzbogacenie ich w atrakcyjne udogodnienia, które przysłużą się okolicznej społeczności. To idealne miejsce do zamieszkania dla osób, które lubią aktywnie spędzać czas, korzystając z uroków prawobrzeżnej części miasta, a jednocześnie potrafią docenić wyjątkowy klimat warszawskiej Pragi. Kłopotowskiego No11 to wyjątkowy punkt na mapie Warszawy, miejsce z duszą i historią, wprost stworzone dla osób, którzy stawiają na unikatowość oraz poszukują inwestycji, która jest dopasowana do ich stylu życia – mówi Grzegorz Kawecki, wiceprezes Marvipol Development. 

Kłopotowskiego No11 to kameralna inwestycja obejmująca dwa zrewitalizowane budynki wraz z przynależącymi do nich dziedzińcami oraz rozbudowę o nowy budynek. Projekt zakłada rewitalizację oraz rozbudowę historycznej kamienicy z zachowaniem jej oryginalnej stylistyki, a całość prac będzie się odbywać pod okiem konserwatora zabytków. Inwestycja powstaje na bazie dwóch wczesnomodernistycznych budynków o charakterze przemysłowym. Pochodzą z lat 1900-1910 i pierwotnie pełniły funkcję produkcyjnej fabryki maszyn oraz kamieni młyńskich. Dawna zabudowa zyska nowe życie, ale jej historyczny charakter podkreślać będą liczne detale, takie jak duże okna z eleganckimi, wzorowanymi na styl postmodernistycznej architektury witrynami czy klatki schodowe z oryginalnymi, drewnianymi schodami.  

Poza nieprzeciętnym designem i barwną historią projekt wyróżnia przemyślana, wielofunkcyjna przestrzeń. Klimatyczna inwestycja została zaprojektowana tak, aby spełniać różnorodne funkcje. Będzie stanowiła nie tylko komfortowe miejsce do zamieszkania, ale także modną strefę z oryginalnymi udogodnieniami, które będą przyciągać okolicznych mieszkańców i osoby zakochane w atmosferze Pragi. W kompleksie zaplanowano prestiżową restaurację i 8 lokali zaprojektowanych z myślą o nieszablonowych usługodawcach spoza głównego nurtu, dopasowanych do charakteru inwestycji np. kameralnych kawiarniach, barberach czy sklepach ze zdrową żywnością. Pomiędzy budynkami zaprojektowano dwa wypełnione zielenią dziedzińce. Całość utworzy jedyną w swoim rodzaju enklawę, która pozwoli mieszkańcom w pełni zanurzyć się w wyjątkowym, alternatywnym klimacie dzielnicy. 

Inwestycja doskonale wkomponuje się w krajobraz współczesnej Pragi, która w ostatnich latach przeszła znaczącą metamorfozę i przeistoczyła się w jedną z najmodniejszych dzielnic Warszawy, nie tracąc jednocześnie swojego historycznego charakteru. Obfitująca w ciekawe, nietuzinkowe miejsca rozrywki i kultury Praga coraz częściej staje się domem dla osób, które cenią oryginalność i indywidualizm. Na terenie północnej części dzielnicy, na której powstaje inwestycja, znajduje się wiele atrakcyjnych miejsc zapewniających rozrywkę, takich jak ZOO, Stadion Narodowy, urokliwe skwery, przystanie portowe, pływające restauracje, kawiarnie i mariny. 

 

W części mieszkalnej kompleksu powstanie łącznie 67 funkcjonalnych lokali o powierzchniach liczących od 25 m2 do 93 m2. W ofercie dostępne są mieszkania wyposażone w balkony oraz tarasy. Do udogodnień inwestycji zalicza się m.in. parking w garażu podziemnym wraz z miejscem do ładowania aut elektrycznych, miejsca postojowe dla rowerów, wózkarnia oraz rowerownia. Cały kompleks zostanie objęty monitoringiem oraz nadzorem pracowników ochrony, a przy wejściu do budynku obowiązywała będzie tzw. kontrola dostępu.  

Kompleks Kłopotowskiego No11 położony jest w bardzo dobrze skomunikowanej części miasta. Przystanek autobusowy znajduje się w promieniu 40 m (1 minuta pieszo) od inwestycji, stacja metra Dworzec Wileński w zasięgu 650 m (8 minut), a Dworzec Wschodni w odległości 1,5 km (20 minut). Dodatkowo w okolicy inwestycji powstaje kładka pieszo-rowerowa, która umożliwi dotarcie na warszawską starówkę (1,6 km) w zaledwie 20 minut. W okolicy kompleksu nie brakuje licznych lokali usługowych, sklepów czy placówek edukacyjnych.  

Zakończenie budowy Kłopotowskiego No11 zaplanowane jest na IQ 2022 r. Więcej informacji o osiedlu znajduje się na stronie: www.marvipol.pl. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.