Komunikaty PR

Inwestycja z duszą i historią – Kłopotowskiego No11 już w sprzedaży

2020-04-14  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Kompleks został zaprojektowany w oparciu o ideę placemakingu, która zakłada rewitalizację historycznych przestrzeni i tchnięcie w nich nowego życia, wzbogacenie ich w atrakcyjne udogodnienia, które przysłużą się okolicznej społeczności. To idealne miejsce do zamieszkania dla osób, które lubią aktywnie spędzać czas, korzystając z uroków prawobrzeżnej części miasta, a jednocześnie potrafią docenić wyjątkowy klimat warszawskiej Pragi. Kłopotowskiego No11 to wyjątkowy punkt na mapie Warszawy, miejsce z duszą i historią, wprost stworzone dla osób, którzy stawiają na unikatowość oraz poszukują inwestycji, która jest dopasowana do ich stylu życia – mówi Grzegorz Kawecki, wiceprezes Marvipol Development. 

Kłopotowskiego No11 to kameralna inwestycja obejmująca dwa zrewitalizowane budynki wraz z przynależącymi do nich dziedzińcami oraz rozbudowę o nowy budynek. Projekt zakłada rewitalizację oraz rozbudowę historycznej kamienicy z zachowaniem jej oryginalnej stylistyki, a całość prac będzie się odbywać pod okiem konserwatora zabytków. Inwestycja powstaje na bazie dwóch wczesnomodernistycznych budynków o charakterze przemysłowym. Pochodzą z lat 1900-1910 i pierwotnie pełniły funkcję produkcyjnej fabryki maszyn oraz kamieni młyńskich. Dawna zabudowa zyska nowe życie, ale jej historyczny charakter podkreślać będą liczne detale, takie jak duże okna z eleganckimi, wzorowanymi na styl postmodernistycznej architektury witrynami czy klatki schodowe z oryginalnymi, drewnianymi schodami.  

Poza nieprzeciętnym designem i barwną historią projekt wyróżnia przemyślana, wielofunkcyjna przestrzeń. Klimatyczna inwestycja została zaprojektowana tak, aby spełniać różnorodne funkcje. Będzie stanowiła nie tylko komfortowe miejsce do zamieszkania, ale także modną strefę z oryginalnymi udogodnieniami, które będą przyciągać okolicznych mieszkańców i osoby zakochane w atmosferze Pragi. W kompleksie zaplanowano prestiżową restaurację i 8 lokali zaprojektowanych z myślą o nieszablonowych usługodawcach spoza głównego nurtu, dopasowanych do charakteru inwestycji np. kameralnych kawiarniach, barberach czy sklepach ze zdrową żywnością. Pomiędzy budynkami zaprojektowano dwa wypełnione zielenią dziedzińce. Całość utworzy jedyną w swoim rodzaju enklawę, która pozwoli mieszkańcom w pełni zanurzyć się w wyjątkowym, alternatywnym klimacie dzielnicy. 

Inwestycja doskonale wkomponuje się w krajobraz współczesnej Pragi, która w ostatnich latach przeszła znaczącą metamorfozę i przeistoczyła się w jedną z najmodniejszych dzielnic Warszawy, nie tracąc jednocześnie swojego historycznego charakteru. Obfitująca w ciekawe, nietuzinkowe miejsca rozrywki i kultury Praga coraz częściej staje się domem dla osób, które cenią oryginalność i indywidualizm. Na terenie północnej części dzielnicy, na której powstaje inwestycja, znajduje się wiele atrakcyjnych miejsc zapewniających rozrywkę, takich jak ZOO, Stadion Narodowy, urokliwe skwery, przystanie portowe, pływające restauracje, kawiarnie i mariny. 

 

W części mieszkalnej kompleksu powstanie łącznie 67 funkcjonalnych lokali o powierzchniach liczących od 25 m2 do 93 m2. W ofercie dostępne są mieszkania wyposażone w balkony oraz tarasy. Do udogodnień inwestycji zalicza się m.in. parking w garażu podziemnym wraz z miejscem do ładowania aut elektrycznych, miejsca postojowe dla rowerów, wózkarnia oraz rowerownia. Cały kompleks zostanie objęty monitoringiem oraz nadzorem pracowników ochrony, a przy wejściu do budynku obowiązywała będzie tzw. kontrola dostępu.  

Kompleks Kłopotowskiego No11 położony jest w bardzo dobrze skomunikowanej części miasta. Przystanek autobusowy znajduje się w promieniu 40 m (1 minuta pieszo) od inwestycji, stacja metra Dworzec Wileński w zasięgu 650 m (8 minut), a Dworzec Wschodni w odległości 1,5 km (20 minut). Dodatkowo w okolicy inwestycji powstaje kładka pieszo-rowerowa, która umożliwi dotarcie na warszawską starówkę (1,6 km) w zaledwie 20 minut. W okolicy kompleksu nie brakuje licznych lokali usługowych, sklepów czy placówek edukacyjnych.  

Zakończenie budowy Kłopotowskiego No11 zaplanowane jest na IQ 2022 r. Więcej informacji o osiedlu znajduje się na stronie: www.marvipol.pl. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.