Jak kształtuje się rynek terenów inwestycyjnych
D&B Partners S.C.
ul. Stalowa 18/8
03-426 Warszawa
b.cybulska|dbpart.com| |b.cybulska|dbpart.com
506043486
www.dbpart.com
Jak kształtuje się rynek terenów inwestycyjnych w Polsce? Jakie działki i gdzie cieszyły się największym zainteresowaniem? Czy warto inwestować w ziemię rolną? Kiedy się to opłaca?
Z prawdziwą przyjemnością przekazujemy w Państwa ręce kolejny numer magazynu „TERENY INWESTYCYJNE INFO”. W magazynie prezentujemy potencjał inwestycyjny Polski, zarówno na rynku nieruchomości komercyjnych, jak i terenów pod inwestycje przemysłowe i magazynowe w najbardziej atrakcyjnych regionach Polski.
Przestawiamy najciekawsze teksty z serwisu Tereny Inwestycyjne Info, opis najważniejszych tendencji na rynku, rady ekspertów oraz wywiady.
W magazynie:
- Działki pod inwestycje w nieruchomości poszukiwane
- Rozpoznanie terenów zanieczyszczonych in situ właśnie weszło na kolejny poziom
- Grunty inwestycyjne pod duże inwestycje przemysłowe
- Inwestorzy zaciągają hamulec i szukają nowych rozwiązań
- Jakie działki i gdzie cieszyły się największym zainteresowaniem?
- Renek magazynowy w poszukiwaniu równowagi
- Branża logistyczno-przemysłowa nadal atrakcyjna dla inwestorów
- Jak skutecznie sprzedać magazyn? Marketing nieruchomości komercyjnych
- Marketing nieruchomości komercyjnych. Jakie narzędzia wybrać?
Zachęcamy do zapoznania się z numerem oraz do regularnego zaglądania na serwis Tereny Inwestycyjne Info, aby pozostać na bieżąco z najświeższymi wiadomościami przygotowanymi przez nasz zespół.
Magazyn jest dostępny pod linkiem:
https://www.terenyinwestycyjne.info/wiadomosci/tereny-inwestycyjne/jak-ksztaltuje-sie-rynek-terenow-inwestycyjnych-czerwcowe-wydanie-tereny-inwestycyjne-info-magazyn
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.