Jak kształtuje się rynek terenów inwestycyjnych
D&B Partners S.C.
ul. Stalowa 18/8
03-426 Warszawa
b.cybulska|dbpart.com| |b.cybulska|dbpart.com
506043486
www.dbpart.com
Jak kształtuje się rynek terenów inwestycyjnych w Polsce? Jakie działki i gdzie cieszyły się największym zainteresowaniem? Czy warto inwestować w ziemię rolną? Kiedy się to opłaca?
Z prawdziwą przyjemnością przekazujemy w Państwa ręce kolejny numer magazynu „TERENY INWESTYCYJNE INFO”. W magazynie prezentujemy potencjał inwestycyjny Polski, zarówno na rynku nieruchomości komercyjnych, jak i terenów pod inwestycje przemysłowe i magazynowe w najbardziej atrakcyjnych regionach Polski.
Przestawiamy najciekawsze teksty z serwisu Tereny Inwestycyjne Info, opis najważniejszych tendencji na rynku, rady ekspertów oraz wywiady.
W magazynie:
- Działki pod inwestycje w nieruchomości poszukiwane
- Rozpoznanie terenów zanieczyszczonych in situ właśnie weszło na kolejny poziom
- Grunty inwestycyjne pod duże inwestycje przemysłowe
- Inwestorzy zaciągają hamulec i szukają nowych rozwiązań
- Jakie działki i gdzie cieszyły się największym zainteresowaniem?
- Renek magazynowy w poszukiwaniu równowagi
- Branża logistyczno-przemysłowa nadal atrakcyjna dla inwestorów
- Jak skutecznie sprzedać magazyn? Marketing nieruchomości komercyjnych
- Marketing nieruchomości komercyjnych. Jakie narzędzia wybrać?
Zachęcamy do zapoznania się z numerem oraz do regularnego zaglądania na serwis Tereny Inwestycyjne Info, aby pozostać na bieżąco z najświeższymi wiadomościami przygotowanymi przez nasz zespół.
Magazyn jest dostępny pod linkiem:
https://www.terenyinwestycyjne.info/wiadomosci/tereny-inwestycyjne/jak-ksztaltuje-sie-rynek-terenow-inwestycyjnych-czerwcowe-wydanie-tereny-inwestycyjne-info-magazyn

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.