Jeden z kluczowych najemców Parku Handlowego Włocławek zostaje na dłużej
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Park Handlowy Włocławek, będący częścią portfolio Greenman Poland, umacnia swoją ofertę w segmencie elektroniki. Dział leasingu poinformował właśnie o przedłużeniu umowy najmu z Media Expert – największą i najbardziej rozpoznawalną w Polsce siecią RTV/AGD. Marka, obecna od lat we włocławskim retail parku, nadal zajmować będzie swój dotychczasowy lokal.
– Decyzja Media Expert to doskonała wiadomość dla klientów. Położony w parku handlowym elektromarket to dziś dla wielu mieszkańców Włocławka i okolic destynacja numer 1 na zakupy związane z elektroniką użytkową. Dla parku handlowego to z kolei jeden z fundamentów, na którym rozwijamy szeroką ofertę convenience – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Fakt, że marka dostępna będzie u nas przez kolejne lata umacnia nasz tenant-mix oraz pozycję obiektu na lokalnym rynku. To także dowód na to, że Park Handlowy Włocławek postrzegany jest przez największe marki na polskim rynku retail jako mocny gracz oraz atrakcyjna biznesowo lokalizacja, w której warto być i rozwijać się – dodaje.
Media Expert to obecnie lider w segmencie RTV/AGD pod względem liczby sklepów. Sieć dysponuje obecnie ponad 550 elektromarketami w 470 miastach w Polsce. Marka od lat inwestuje też w e-commerce, dzięki któremu klienci mają dostęp nie tylko do sklepów stacjonarnych, ale także do platformy internetowej oraz sprzedaży na telefon.
W ofercie elektromarketu w Parku Handlowym Włocławek klienci mogą znaleźć zarówno szeroką propozycję sprzętów AGD i RTV, jak również m.in. smartfony, smartwatche, tablety, komputery, sprzęty do gamingu, drony czy aparaty fotograficzne i akcesoria. Media Expert to obecnie największy najemca włocławskiego retail parku.
– Bogata oferta Media Expert, a także przyjęty przez sieć model sprzedaży, sprawiają, że klienci naszego parku handlowego mają dostęp do szerokiego asortymentu, który odpowiada na różne potrzeby rodzin. Pod tym względem marka wpisuje się w charakter całego tenant-mixu retail parku – mówi Karolina Nitowska.
– Od lat bowiem przy ul. Komunalnej 2B we Włocławku rozwijamy komfortowy obiekt convenience, w którym klienci mogą znaleźć wszystko, co niezbędne. Co więcej, mają także dostęp do rozwiązań omnichannelowych, jakie obecnie oferują duże sieci handlowe z takich segmentów jak moda, zdrowie i uroda, sport czy elektronika – dodaje.
Park Handlowy Włocławek powstał w 2011 roku. To nowoczesny obiekt typu convenience, który liczy sobie 6,2 tys. m kw. Kupujący mogą tu znaleźć 8 sklepów. Wśród nich m.in. Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, KiK, Deichmann, Maxi Zoo oraz wspomniany Media Expert. Obiekt jest aktualnie w 100% skomercjalizowany.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.