Jeden z kluczowych najemców Parku Handlowego Włocławek zostaje na dłużej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Park Handlowy Włocławek, będący częścią portfolio Greenman Poland, umacnia swoją ofertę w segmencie elektroniki. Dział leasingu poinformował właśnie o przedłużeniu umowy najmu z Media Expert – największą i najbardziej rozpoznawalną w Polsce siecią RTV/AGD. Marka, obecna od lat we włocławskim retail parku, nadal zajmować będzie swój dotychczasowy lokal.
– Decyzja Media Expert to doskonała wiadomość dla klientów. Położony w parku handlowym elektromarket to dziś dla wielu mieszkańców Włocławka i okolic destynacja numer 1 na zakupy związane z elektroniką użytkową. Dla parku handlowego to z kolei jeden z fundamentów, na którym rozwijamy szeroką ofertę convenience – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Fakt, że marka dostępna będzie u nas przez kolejne lata umacnia nasz tenant-mix oraz pozycję obiektu na lokalnym rynku. To także dowód na to, że Park Handlowy Włocławek postrzegany jest przez największe marki na polskim rynku retail jako mocny gracz oraz atrakcyjna biznesowo lokalizacja, w której warto być i rozwijać się – dodaje.
Media Expert to obecnie lider w segmencie RTV/AGD pod względem liczby sklepów. Sieć dysponuje obecnie ponad 550 elektromarketami w 470 miastach w Polsce. Marka od lat inwestuje też w e-commerce, dzięki któremu klienci mają dostęp nie tylko do sklepów stacjonarnych, ale także do platformy internetowej oraz sprzedaży na telefon.
W ofercie elektromarketu w Parku Handlowym Włocławek klienci mogą znaleźć zarówno szeroką propozycję sprzętów AGD i RTV, jak również m.in. smartfony, smartwatche, tablety, komputery, sprzęty do gamingu, drony czy aparaty fotograficzne i akcesoria. Media Expert to obecnie największy najemca włocławskiego retail parku.
– Bogata oferta Media Expert, a także przyjęty przez sieć model sprzedaży, sprawiają, że klienci naszego parku handlowego mają dostęp do szerokiego asortymentu, który odpowiada na różne potrzeby rodzin. Pod tym względem marka wpisuje się w charakter całego tenant-mixu retail parku – mówi Karolina Nitowska.
– Od lat bowiem przy ul. Komunalnej 2B we Włocławku rozwijamy komfortowy obiekt convenience, w którym klienci mogą znaleźć wszystko, co niezbędne. Co więcej, mają także dostęp do rozwiązań omnichannelowych, jakie obecnie oferują duże sieci handlowe z takich segmentów jak moda, zdrowie i uroda, sport czy elektronika – dodaje.
Park Handlowy Włocławek powstał w 2011 roku. To nowoczesny obiekt typu convenience, który liczy sobie 6,2 tys. m kw. Kupujący mogą tu znaleźć 8 sklepów. Wśród nich m.in. Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, KiK, Deichmann, Maxi Zoo oraz wspomniany Media Expert. Obiekt jest aktualnie w 100% skomercjalizowany.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.