Komunikaty PR

Jeden z kluczowych najemców Parku Handlowego Włocławek zostaje na dłużej

2024-06-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Park Handlowy Włocławek, będący częścią portfolio Greenman Poland, umacnia swoją ofertę w segmencie elektroniki. Dział leasingu poinformował właśnie o przedłużeniu umowy najmu z Media Expert – największą i najbardziej rozpoznawalną w Polsce siecią RTV/AGD. Marka, obecna od lat we włocławskim retail parku, nadal zajmować będzie swój dotychczasowy lokal.

– Decyzja Media Expert to doskonała wiadomość dla klientów. Położony w parku handlowym elektromarket to dziś dla wielu mieszkańców Włocławka i okolic destynacja numer 1 na zakupy związane z elektroniką użytkową. Dla parku handlowego to z kolei jeden z fundamentów, na którym rozwijamy szeroką ofertę convenience – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Fakt, że marka dostępna będzie u nas przez kolejne lata umacnia nasz tenant-mix oraz pozycję obiektu na lokalnym rynku. To także dowód na to, że Park Handlowy Włocławek postrzegany jest przez największe marki na polskim rynku retail jako mocny gracz oraz atrakcyjna biznesowo lokalizacja, w której warto być i rozwijać się – dodaje.

Media Expert to obecnie lider w segmencie RTV/AGD pod względem liczby sklepów. Sieć dysponuje obecnie ponad 550 elektromarketami w 470 miastach w Polsce. Marka od lat inwestuje też w e-commerce, dzięki któremu klienci mają dostęp nie tylko do sklepów stacjonarnych, ale także do platformy internetowej oraz sprzedaży na telefon.

W ofercie elektromarketu w Parku Handlowym Włocławek klienci mogą znaleźć zarówno szeroką propozycję sprzętów AGD i RTV, jak również m.in. smartfony, smartwatche, tablety, komputery, sprzęty do gamingu, drony czy aparaty fotograficzne i akcesoria. Media Expert to obecnie największy najemca włocławskiego retail parku.

– Bogata oferta Media Expert, a także przyjęty przez sieć model sprzedaży, sprawiają, że klienci naszego parku handlowego mają dostęp do szerokiego asortymentu, który odpowiada na różne potrzeby rodzin. Pod tym względem marka wpisuje się w charakter całego tenant-mixu retail parku – mówi Karolina Nitowska.

– Od lat bowiem przy ul. Komunalnej 2B we Włocławku rozwijamy komfortowy obiekt convenience, w którym klienci mogą znaleźć wszystko, co niezbędne. Co więcej, mają także dostęp do rozwiązań omnichannelowych, jakie obecnie oferują duże sieci handlowe z takich segmentów jak moda, zdrowie i uroda, sport czy elektronika – dodaje.

Park Handlowy Włocławek powstał w 2011 roku. To nowoczesny obiekt typu convenience, który liczy sobie 6,2 tys. m kw. Kupujący mogą tu znaleźć 8 sklepów. Wśród nich m.in. Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, KiK, Deichmann, Maxi Zoo oraz wspomniany Media Expert. Obiekt jest aktualnie w 100% skomercjalizowany.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Ile trzeba wydać na nowe mieszkanie nad morzem, jeziorem i w górach? [RAPORT] Biuro prasowe
2024-06-20 | 11:00

Ile trzeba wydać na nowe mieszkanie nad morzem, jeziorem i w górach? [RAPORT]

Myli się ten, kto sądzi, że najdroższe nowe mieszkania są w Warszawie czy Krakowie. Często o wiele więcej trzeba zapłacić za tzw. wakacyjny apartament w nadmorskich czy górskich
Nieruchomości Inwestycje w nieruchomości w Polsce - czy mają sens w 2024 roku?
2024-06-20 | 01:00

Inwestycje w nieruchomości w Polsce - czy mają sens w 2024 roku?

Inwestowanie w nieruchomości od lat jest jednym z popularniejszych sposobów na pomnażanie kapitału. Jak wynika z raportu „Postawy Polaków wobec finansów”,
Nieruchomości Bouygues Immobilier Polska z nową inwestycją na Pradze
2024-06-19 | 15:15

Bouygues Immobilier Polska z nową inwestycją na Pradze

Francuski deweloper Bouygues Immobilier Polska ogłosił nową inwestycję w warszawskiej dzielnicy Praga Południe. Osiedle Neo Praga powstanie przy ulicy Drwęckiej 12B, niedaleko planowanej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje edukację. Rynek takich rozwiązań będzie rósł w tempie prawie 40 proc. rocznie

Sztuczna inteligencja otwiera nowe horyzonty dla procesu nauczania i uczenia się, rewolucjonizując sektor edukacji. Z badań wynika, że z aplikacji bazujących na AI już w tej chwili korzysta duża grupa uczniów i studentów, jak i nauczycieli, a na rynku pojawia się coraz więcej takich narzędzi. Jak szacuje Grand View Research, do 2030 roku wartość globalnego rynku sztucznej inteligencji w edukacji będzie rosła średniorocznie o blisko 37 proc., przy czym duża część tego rynku będzie zdominowana przez platformy edukacyjne. – Dzięki AI nauczanie staje się bardziej spersonalizowane i interaktywne – mówi Jeff Maggioncalda, dyrektor generalny międzynarodowej platformy edukacyjnej Coursera.

Ochrona środowiska

Branża chemiczna w Europie na zakręcie. Konkurencja z Azji i Europejski Zielony Ład wymuszają inwestycje w innowacje

Sektor chemiczny w Polsce i Europie stoi przed szeregiem wyzwań, z których największym jest obecnie konkurencja ze strony rynku azjatyckiego, przede wszystkim tańszych produktów z Chin. Na to nakłada się też znaczący wzrost kosztów produkcji, spowodowany wyższymi cenami energii i surowców, oraz obciążenia wynikające z regulacji UE nastawionych na neutralność klimatyczną w 2050 roku. Kluczem do utrzymania konkurencyjności branży są inwestycje w badania, innowacje i nowe technologie, które pozwalają jej z większą elastycznością reagować na trudne warunki, a przy tym lepiej odpowiadają na wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem.

Farmacja

Trwają prace nad zmianami w programie szczepień przeciwko HPV. Na razie zaszczepiła się jedna piąta uprawnionych nastolatków

W ciągu pierwszego roku działania programu bezpłatnych szczepień przeciwko wirusowi HPV dla 12- i 13-latków zaszczepiono tylko ok. 20 proc. uprawnionych. Eksperci wskazują na wiele różnych możliwości poprawy niepokojących statystyk. Pierwszym z nich jest edukacja dzieci i dorosłych na temat roli szczepień oraz zagrożeń, jakie wiążą się z zakażeniem HPV, wirusem odpowiadającym m.in. za nowotwory szyjki macicy, odbytu, krtani czy jamy ustnej. Kolejnym pomysłem jest zwiększenie liczby placówek z dostępnymi szczepieniami o kolejne POZ-y, ale też szkoły. Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało, że pracuje nad niezbędnymi zmianami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.