Jesienne okazje mieszkaniowe i inwestycyjne z pakietami bonusów w 14 miastach
Początek jesieni to idealny okres na poszukiwanie nowego mieszkania. Po powrocie z wakacji i uporządkowaniu najpilniejszych spraw, można w końcu rozejrzeć się w spokoju za wymarzonym lokalem. Warto przy tym zwrócić uwagę na październikową promocję Grupy Murapol. W jej ramach deweloper oferuje po 25 jesiennych okazji mieszkaniowych i inwestycyjnych z bonusami we wszystkich miastach, w których jest obecny z ofertą. A już 12 października, wszyscy, którzy przyjdą do wybranych biur sprzedaży Murapol, będą mieli do dyspozycji jeszcze większą pulę atrakcyjnych lokali w promocji.
Październikową promocją zostało objętych 350 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w 22 projektach na terenie Bielska-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gdyni, Gliwic, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Tychów i Wrocławia.
W puli promocyjnej znalazły się również mieszkania wchodzące w skład uruchomionych w ostatnich tygodniach nowych inwestycji w Krakowie, Gdyni i Bydgoszczy. Murapol Prado to przestrzennie zaprojektowane osiedle przy ul. Pękowickiej na krakowskim Prądniku Białym, nieopodal Trasy Wolbromskiej, która pozwala w zaledwie 10 min dojechać do Starego Miasta. Po kilku latach, deweloper wrócił również do Gdyni z drugim w tym mieście projektem. Murapol Osiedle Dynamiq jest realizowane przy ul. Wiczlińskiej na Chwarznie-Wiczlinie, w otoczeniu Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego. Murapol Rivo to kolejna inwestycja mieszkaniowa zlokalizowana przy ul. Dworcowej w ścisłym Śródmieściu Bydgoszczy, skąd w jedynie kilka chwil można dojść na bulwary nad Brdą czy Wyspę Młyńską.
W promocyjnej cenie lokalu z pakietem bonusów można zyskać rabat, smart home w wersji premium, a w przypadku wybranych lokali także nawet 2 miejsca postojowe w podziemnej hali garażowej lub naziemne oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu. Wybierając lokal z pakietem bonusów, można zaoszczędzić nawet 259 tys. zł we Wrocławiu, 210 tys. zł w Bielsku-Białej czy 200 tys. zł w Toruniu!
Co więcej, część lokali z aktualnej puli promocyjnej spełnia kryteria programu Mieszkanie bez wkładu własnego.
- Jesień to dobry czas, by móc bardziej zaangażować w wybór wymarzonego M. Za nami okres wypoczynkowy, powoli wdrażamy się w rytm codziennego życia i zajmujemy ważnymi dla nas sprawami. Jedną z nich może być decyzja o zakupie lokalu. Także aura pozwoli na dokładne przyjrzenie się interesującym nieruchomościom – minęły upały, a za dwa miesiące pojawią się mrozy i ochłodzenie, tak więc warto przeznaczyć obecne, sprzyjające warunki atmosferyczne na aktywne poszukiwanie własnego M lub lokalu w celach inwestycyjnych. Nasze jesienne okazje obejmują mieszkania i apartamenty inwestycyjne o funkcjonalnych układach, zróżnicowanych metrażach od 26 do 98 mkw., z przestronnymi balkonami, loggiami lub tarasami z ogródkami oraz z nowoczesnymi eko udogodnieniami i pakietem antysmogowym w standardzie. Co ważne, wybrane lokale z październikowej puli promocyjnej są gotowe do odbioru, dlatego będzie można szybko zająć się ich wykończeniem, a następnie przeprowadzką bądź przeznaczeniem na wynajem – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
Z kolei 12 października w oddziałach dewelopera w 14 miastach odbędzie się wyjątkowy dzień. Przychodząc do biura sprzedaży w sobotę, będzie można poznać dodatkową pulę mieszkań w promocji: o szerokim przekroju metraży od 27 do 98 mkw., zróżnicowanych układach od kawalerek po nawet 5-pokojowe, z dwustronną ekspozycją, nawet 3 balkonami lub tarasami z ogródkami. Doradcy Grupy Murapol będą do dyspozycji klientów od godz. 9.00 do 14.00. Warto już dziś umówić się na spotkanie lub zamówić listę lokali objętych październikową promocją.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.