Komunikaty PR

Jeszcze więcej korzyści na Mieszkaniowym Dniu Otwartym w Grupie Murapol

2024-03-13  |  12:00
Biuro prasowe

Osoby szukające nowoczesnych lokali na własne potrzeby lub w celach inwestycyjnych z pewnością zainteresuje informacja, że już 16 marca Grupa Murapol organizuje Mieszkaniowy Dzień Otwarty. Dlaczego warto odwiedzić w tym dniu biuro sprzedaży dewelopera? To nie tylko okazja do rozmowy o ofercie katalogowej oraz aktualnej promocji, ale też szansa na zyskanie dodatkowych korzyści do mieszkania lub apartamentu inwestycyjnego objętego marcową akcją specjalną.

Mieszkaniowy Dzień Otwarty odbędzie się już w najbliższą sobotę w biurach sprzedaży Grupy Murapol w 13 miastach: Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach i Wrocławiu. Doradcy dewelopera będą do dyspozycji klientów od godz. 9.00 do 14.00 i z chęcią odpowiedzą na wszystkie pytania oraz pomogą podjąć decyzję zakupową.

Podczas spotkania będzie można porozmawiać z doradcami m.in. o marcowej puli, która obejmuje aż 410 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z pakietami bonusów o wartości nawet 196 tys. zł. Oferta promocyjna dostępna jest w 23 inwestycjach w: Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach, Wieliczce i Wrocławiu. W promocyjnej cenie lokalu z pakietem bonusów można zyskać m.in. rabat, nawet dwa miejsca postojowe naziemne lub w podziemnych halach garażowych, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu.

- Nowoczesne inwestycje z komfortowymi lokalami i ekologicznymi udogodnieniami oraz wiosenne bonusy o wartości nawet 196 tys. zł to jednak nie wszystko, co mamy do zaoferowania. Podczas Mieszkaniowego Dnia Otwartego szykujemy dla naszych klientów atrakcyjną niespodziankę. Przychodząc 16 marca do biura sprzedaży w swoim mieście, można liczyć na jeszcze więcej korzyści do wybranego mieszkania lub apartamentu inwestycyjnego objętego marcową promocją. Jakie to korzyści? O szczegóły należy pytać naszych doradców w biurach sprzedaży. Bez względu na to, czy to pora na własne mieszkanie, czy na inwestycję w nieruchomość, nie warto zwlekać z decyzją zakupową – kto pierwszy ten ma większy wybór – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol. 

By poznać listę lokali w promocji oraz wysokość oszczędności, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie internetowej dedykowanej kampanii.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.