Komunikaty PR

Jeszcze większy wybór lokali z wiosennymi pakietami bonusów

2024-03-20  |  13:00
Biuro prasowe

Niewiele czasu pozostało, by skorzystać z marcowej promocji Grupy Murapol – to zdecydowanie dobra pora na zakup mieszkania lub apartamentu inwestycyjnego z wiosennym pakietem bonusów. Mimo, iż w promocyjnej puli znajduje się aż 410 lokali, to klienci chcący mieć jeszcze większy wybór, powinni koniecznie odwiedzić 23 marca wybrane biuro sprzedaży dewelopera. Podczas Mieszkaniowego Dnia Otwartego będzie można poznać jeszcze większą liczbę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych objętych promocją.

Sobotnie spotkania z doradcami w biurach sprzedaży Grupy Murapol w całej Polsce to już tradycja. W ich trakcie można przyjrzeć się bliżej bogatej ofercie katalogowej dewelopera, ale też porozmawiać o aktualnych akcjach specjalnych. A tych nie brakuje, bo w każdym miesiącu Grupa Murapol z myślą o nabywcach lokali organizuje atrakcyjne promocje – w przypadku marcowej puli oszczędności sięgają nawet 196 tys. zł. Klienci mają do wyboru aż 410 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z pakietami bonusów w 15 miastach. W promocyjnej cenie lokalu z pakietem bonusów można otrzymać m.in. rabat, nawet dwa miejsca postojowe naziemne lub w podziemnych halach garażowych, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu.

- To jednak nie wszystko, co można zyskać w ramach marcowej akcji specjalnej. Przychodząc w najbliższą sobotę do biura sprzedaży Grupy Murapol w swoim mieście będzie można poznać jeszcze większą liczbę mieszkań lub apartamentów inwestycyjnych objętych promocją. Szczegóły zdradzą nasi doradcy podczas Mieszkaniowego Dnia Otwartego. Powiem tylko, że warto pojawić się u nas tego dnia, bo nowe propozycje oznaczają jeszcze więcej możliwości nabycia nowoczesnej nieruchomości z pakietem wiosennych bonusów, wyróżniającej się innowacyjnymi rozwiązaniami, wysokim standardem wykończenia części wspólnych i atrakcyjną lokalizacją. Uważam, że to idealny moment na zakup własnego M lub inwestycję środków w lokal – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol. 

Mieszkaniowy Dzień Otwarty odbędzie się w wybranych biurach sprzedaży w 13 miastach: Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach i Wrocławiu. Doradcy będą czekać na klientów od godz. 9.00 do 14.00. By jednak sprawdzić podstawową pulę promocyjną lokali, wystarczy już dziś wypełnić formularz kontaktowy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.