Komunikaty PR

John Dog Group wchodzi do MLP Poznań West

2024-06-11  |  11:00

Polska firma działająca na rynku e-commerce, oferująca karmy, przysmaki oraz akcesoria dla psów i kotów wynajęła 4,1 tys. m kw. powierzchni magazynowej w centrum logistycznym MLP Poznań West. John Dog Group wprowadzi się nowego obiektu na przełomie trzeciego i czwartego kwartału br. W transakcji najemcę wspierała agencja Axi Immo.

MLP Group pozyskało nowego najemcę w centrum logistycznym MLP Poznań West. Firma John Dog Group wynajęła około 4,1 tys. m kw. powierzchni, z czego na cele magazynowe będzie przeznaczone ponad 3,7 tys. m kw. Pozostałe ponad 340 m kw. będzie pełniło funkcję biurową i socjalną. Przekazanie nowego obiektu najemcy planowane jest na przełomie trzeciego i czwartego kwartału br. W zawarciu transakcji pośredniczyła agencja Axi Immo.

Firma John Dog Group jest specjalistą w zakresie żywienia, zdrowia, pielęgnacji i wychowywania zwierząt towarzyszących. Swoim klientom oferuje wysokiej jakości karmy, przysmaki oraz akcesoria dla psów i kotów. 

- Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z nowym najemcą. Z pewnością docenił doskonałą lokalizację centrum oraz wysoki standard oferowanych powierzchni. Wszystkie obiekty budujemy zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i są one poddawane certyfikacji BREEAM. Na dachach magazynów montujemy panele fotowoltaiczne, a na terenie parku stawiamy wiaty na rowery, stacje ładowania samochodów elektrycznych oraz domki dla owadów. Zapewnia to najemcom duży komfort użytkowania przygotowywanych przez nas przestrzeni – powiedziała Agnieszka Góźdź, Członek Zarządu, Chief Development Officer w MLP Group S.A.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wynajęcia nowej powierzchni magazynowej w centrum logistycznym MLP Poznań West. Decyzja ta jest strategicznym krokiem w kierunku dalszego rozwoju naszej firmy. Nowa przestrzeń pozwoli nam na rozwijanie oferty, jeszcze lepszą obsługę naszych klientów oraz efektywniejsze zarządzanie rosnącym wolumenem zamówień. W dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce, gdzie wymagania dotyczące szybkości i jakości obsługi stale rosną, nowa przestrzeń magazynowa umożliwi nam sprostanie tym wyzwaniom oraz dalsze usprawnianie naszych procesów logistycznych – podkreśliła Renata Haraj, Prezes Zarządu John Dog Group.

- Klient w związku z dynamicznym rozwojem biznesu poszukiwał powierzchni operacyjnej po zachodniej stronie Poznania w lokalizacji dogodnej dla logistyki, ale też pracowników. Pod względem wymagań technicznych ważna była zwiększona liczba doków i miejsc parkingowych dla samochodów osobowych. Klient zdecydował się na inwestycję MLP również ze względu na elastyczność dewelopera w zakresie dostępności powierzchni i dostosowania biura do potrzeb najemcy – dodaje, Piotr Roszkowski, Associate Director Industrial & Logistics w AXI IMMO.

Centrum powstaje zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Wszystkie obiekty objęte są certyfikacją BREEAM na poziomie Excellent. Na dachach budynków montowane są instalacje paneli fotowoltaicznych. Na terenie parku stworzona została infrastruktura dla rowerzystów, stacje ładowania samochodów elektrycznych oraz domki dla owadów. W części biurowej zastosowane zostały duże przeszklenia, co zapewnia lepszy dostęp do światła dziennego i zapewnia pracownikom korzystniejsze warunki pracy.

Nowoczesne centrum dystrybucyjne MLP Poznań West to kompleks zlokalizowany po zachodniej stronie Poznania, obok drogi ekspresowej S11 i zaledwie 7 km od skrzyżowania autostrady A2 i trasy S11. Centrum skierowane jest przede wszystkim do firm z sektora e-commerce, logistyki, dystrybucji oraz lekkiej produkcji. Uwzględniając dodatkową działkę projekt MLP Poznań West docelowo dostarczy ponad 170 tys. mkw. najnowocześniejszej przestrzeni magazynowo-biurowej. Wybrane budynki posiadają prestiżowy certyfikat BREEAM.

Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.