Już jutro konferencja prasowa "600 mieszkań na 600-lecie Łodzi. Najem w dynamicz
Prime Time PR
Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/
12 września w Łodzi, przy ul. Gen. Walerego Wróblewskiego 21R odbędzie się konferencja prasowa poświęcona łódzkiemu rynkowi najmu. Podczas wydarzenia organizator - firma LifeSpot zaprezentuje swoją nową inwestycję. Głos zabierze również I Wiceprezydent Miasta Łódź - Adam Pustelnik.
Już w najbliższy wtorek 12 września o godz. 11:00 rozpocznie się konferencja prasowa LifeSpot, której głównym tematem jest dynamicznie rozwijający się łódzki rynek PRS. Jednym z wiodących zagadnień będzie również ogłoszenie i szczegółowe zaprezentowanie nowej inwestycji firmy - kompleksu LifeSpot Wróblewskiego.
- Nadchodząca konferencja jest dla nas wyjątkowym momentem, ponieważ chcielibyśmy na niej oficjalnie ogłosić otwarcie naszej najnowszej inwestycji w Łodzi. Oferujemy ponad 600 mieszkań przeznaczonych na wynajem, co idealnie splata się z obchodzonym w tym roku 600-leciem samego miasta. Wierzymy, że mieszkania w segmencie PRS przyczynią się do poprawy jakości życia łodzian i stworzą dla nich zupełnie nowe możliwości rozwoju - mówi Magdalena Rybicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu LifeSpot.
Do dyspozycji dziennikarzy będą zarówno pracownicy firmy, jak i przedstawiciel władz miasta - I Wiceprezydent Adam Pustelnik. Wspólnie pochylą się oni nad tematem rozwoju miasta i perspektyw mieszkaniowych.
Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną poszczególne mieszkania w inwestycji, a dziennikarze otrzymają komplet materiałów prasowych.
Organizator konferencji firma LifeSpot to nowa platforma mieszkań na wynajem długoterminowy, działająca w sektorze PRS (Private Rented Sector). Obecnie platforma zarządza mieszkaniami w Łodzi, Warszawie, Gdyni oraz Wrocławiu. W najbliższych planach ma m.in. takie lokalizacje jak Kraków oraz Katowice.
Partnerem konferencji jest Miasto Łódź.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.