Komunikaty PR

Kajima Poland stawia na promocję kultury japońskiej

2024-06-27  |  13:00

Kajima Poland, generalny wykonawca z japońskim rodowodem, prowadzi liczne działania z obszaru CSR. Znaczna część z nich ukierunkowana jest na budowanie mostów kulturowych między Polską a Japonią. Firma od lat promuje Kraj Kwitnącej Wiśni, m.in. poprzez aktywny udział w różnych wydarzeniach. Przykładem jest zaangażowanie Kajima Poland w doroczną imprezę „Matsuri — Piknik z Kulturą Japońską”, w której w tym roku pełniła funkcję Grand Partnera.

 

Kajima Poland działa na polskim rynku budowlanym, świadcząc najwyższej jakości usługi z zakresu projektowania i realizacji obiektów kubaturowych, głównie dla logistyki i przemysłu, ale też dla branży handlowej i mieszkaniowej. Firma wywodzi się z Japonii i chętnie angażuje się w działania CSR służące podkreśleniu swoich korzeni.

Nasze Partnerstwo na Matsuri – Pikniku z Kulturą Japońską wynika z bliskich relacji Kajima Poland z Ambasadą Japonii w Polsce, Związkiem Pracodawców Shokokai oraz Klubem Japońskim w Polsce – organizatorami tej imprezy. Działamy też wspólnie z firmami macierzystymi Kajima Europe oraz Kajima Corporation. Cieszymy się, że możemy przybliżać kulturę Japonii w Polsce. Często widzę dowody tego, że Polacy niezwykle cenią kulturę Japonii zarówno tę najnowszą, związaną z nowoczesną technologią, jak i dawną, tradycyjną, której jakość wynika z mistrzostwa. W życiu zawodowym, projektując i realizując duże obiekty dla logistyki, przemysłu, handlu oraz mieszkalne, staramy się łączyć te cechy: nowoczesność i dążenie do mistrzostwa” – mówi Jun Karasawa, Vice President, Project Director w Kajima Poland.

W tym roku Kajima Poland po raz kolejny uczestniczyła w „Matsuri — Piknik z Kulturą Japońską”, pełniąc funkcję Grand Partnera. Celem wydarzenia jest budowanie dobrych relacji pomiędzy Polską i Japonią.

„Współpracę z Matsuri rozpoczęliśmy w 2014 i już wówczas posiadaliśmy własne stoisko, prezentując na nim ciekawe projekty architektoniczne realizowane przez markę Kajima na całym świecie. Widząc, że na piknik przychodzą całe rodziny, od kilku lat oferujemy na naszym stoisku bezpieczne gry zręcznościowe kojarzące się z budownictwem i przeznaczone dla wszystkich bez względu na wiek” - komentuje Sandra Wróblewska, Senior Business Development Manager w Kajima Poland.  „W tę akcję angażujemy się co roku z coraz większym entuzjazmem; wspólnie wymyślamy stoisko, wspólnie je budujemy i nawiązujemy relacje z gośćmi, opowiadając o naszej działalności biznesowej i pozabiznesowej, w tym popularyzując kulturę japońską w Polsce” – dodaje.

Pamiętnym przykładem aktywnej promocji kultury japońskiej w Polsce prowadzonej przez generalnego wykonawcę była współpraca z japońskim tradycyjnym Teatrem Nō Hōshō. W 2023 roku, na zaproszenie grupy Kajima, ta znana grupa teatralna przyjechała do Polski, trzykrotnie występując: na Pikniku Matsuri 2023, na Scenie Kameralnej Teatru Polskiego w Warszawie oraz w Sali Bogusławskiego Teatru Narodowego. Kajima była współorganizatorem oraz sponsorem tych wydarzeń. Przedstawienia odbyły się pod patronatem Ambasady Japonii w Polsce w ramach działań wspierających społeczność ukraińską, a dochód ze sprzedaży biletów został w całości przekazany Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH) na wsparcie Ukrainy.

Jeszcze wcześniej, w 2019 roku, Kajima była jednym ze sponsorów spektaklu Teatru Nō Hōshō, który odbył się w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach obchodów jubileuszu stulecia stosunków dyplomatycznych między Japonią i Polską. Wydarzenie to podkreśliło długotrwałe relacje kulturalne pomiędzy dwoma krajami.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.