Komunikaty PR

Kajima Poland stawia na promocję kultury japońskiej

2024-06-27  |  13:00

Kajima Poland, generalny wykonawca z japońskim rodowodem, prowadzi liczne działania z obszaru CSR. Znaczna część z nich ukierunkowana jest na budowanie mostów kulturowych między Polską a Japonią. Firma od lat promuje Kraj Kwitnącej Wiśni, m.in. poprzez aktywny udział w różnych wydarzeniach. Przykładem jest zaangażowanie Kajima Poland w doroczną imprezę „Matsuri — Piknik z Kulturą Japońską”, w której w tym roku pełniła funkcję Grand Partnera.

 

Kajima Poland działa na polskim rynku budowlanym, świadcząc najwyższej jakości usługi z zakresu projektowania i realizacji obiektów kubaturowych, głównie dla logistyki i przemysłu, ale też dla branży handlowej i mieszkaniowej. Firma wywodzi się z Japonii i chętnie angażuje się w działania CSR służące podkreśleniu swoich korzeni.

Nasze Partnerstwo na Matsuri – Pikniku z Kulturą Japońską wynika z bliskich relacji Kajima Poland z Ambasadą Japonii w Polsce, Związkiem Pracodawców Shokokai oraz Klubem Japońskim w Polsce – organizatorami tej imprezy. Działamy też wspólnie z firmami macierzystymi Kajima Europe oraz Kajima Corporation. Cieszymy się, że możemy przybliżać kulturę Japonii w Polsce. Często widzę dowody tego, że Polacy niezwykle cenią kulturę Japonii zarówno tę najnowszą, związaną z nowoczesną technologią, jak i dawną, tradycyjną, której jakość wynika z mistrzostwa. W życiu zawodowym, projektując i realizując duże obiekty dla logistyki, przemysłu, handlu oraz mieszkalne, staramy się łączyć te cechy: nowoczesność i dążenie do mistrzostwa” – mówi Jun Karasawa, Vice President, Project Director w Kajima Poland.

W tym roku Kajima Poland po raz kolejny uczestniczyła w „Matsuri — Piknik z Kulturą Japońską”, pełniąc funkcję Grand Partnera. Celem wydarzenia jest budowanie dobrych relacji pomiędzy Polską i Japonią.

„Współpracę z Matsuri rozpoczęliśmy w 2014 i już wówczas posiadaliśmy własne stoisko, prezentując na nim ciekawe projekty architektoniczne realizowane przez markę Kajima na całym świecie. Widząc, że na piknik przychodzą całe rodziny, od kilku lat oferujemy na naszym stoisku bezpieczne gry zręcznościowe kojarzące się z budownictwem i przeznaczone dla wszystkich bez względu na wiek” - komentuje Sandra Wróblewska, Senior Business Development Manager w Kajima Poland.  „W tę akcję angażujemy się co roku z coraz większym entuzjazmem; wspólnie wymyślamy stoisko, wspólnie je budujemy i nawiązujemy relacje z gośćmi, opowiadając o naszej działalności biznesowej i pozabiznesowej, w tym popularyzując kulturę japońską w Polsce” – dodaje.

Pamiętnym przykładem aktywnej promocji kultury japońskiej w Polsce prowadzonej przez generalnego wykonawcę była współpraca z japońskim tradycyjnym Teatrem Nō Hōshō. W 2023 roku, na zaproszenie grupy Kajima, ta znana grupa teatralna przyjechała do Polski, trzykrotnie występując: na Pikniku Matsuri 2023, na Scenie Kameralnej Teatru Polskiego w Warszawie oraz w Sali Bogusławskiego Teatru Narodowego. Kajima była współorganizatorem oraz sponsorem tych wydarzeń. Przedstawienia odbyły się pod patronatem Ambasady Japonii w Polsce w ramach działań wspierających społeczność ukraińską, a dochód ze sprzedaży biletów został w całości przekazany Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH) na wsparcie Ukrainy.

Jeszcze wcześniej, w 2019 roku, Kajima była jednym ze sponsorów spektaklu Teatru Nō Hōshō, który odbył się w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach obchodów jubileuszu stulecia stosunków dyplomatycznych między Japonią i Polską. Wydarzenie to podkreśliło długotrwałe relacje kulturalne pomiędzy dwoma krajami.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.