Kolejne nowoczesne mieszkania w bydgoskiej ofercie Grupy Murapol
Grupa Murapol wprowadza do sprzedaży 170 lokali w ramach kolejnego etapu inwestycji Murapol Osiedle Akademickie. Mieszkania usytuowane są w dwóch 5-kondygnacyjnych budynkach przy ul. Akademickiej na Nowym Fordonie. Każdy lokal zostanie wyposażony w pakiet antysmogowy, chroniący powietrze wewnątrz przed zanieczyszczeniami z zewnątrz, a zamontowany w budynkach Home Management System pozwoli mieszkańcom korzystać z rozwiązań smart home.
Murapol Osiedle Akademickie to nowoczesna inwestycja realizowana pomiędzy kampusem Politechniki Bydgoskiej, a terenami rekreacyjnymi powstającego właśnie Parku Akademickiego. Spokojna i zielona okolica będzie z pewnością sprzyjać długim spacerom oraz innym formom aktywności na świeżym powietrzu, z dala od zgiełku miasta. Dogodna lokalizacja w rejonie ul. Akademickiej i Fordońskiej sprawia, że łatwo stąd dojechać do centrum Bydgoszczy, a drogami krajowymi nr 10 lub 80 sprawnie dotrzeć do węzła autostrady A1. Zaledwie 2 minuty od osiedla znajduje się centrum handlowe ze sklepami Auchan, Leroy Merlin, Decathlon. 5 minut od osiedla oddalona jest zaś IKEA.
W ramach kolejnego etapu inwestycji Grupa Murapol rozpoczyna sprzedaż 170 funkcjonalnych lokali, dostępnych w szerokiej puli metraży i układów, od kawalerek po 4-pokojowe. Dzięki temu każdy klient może znaleźć mieszkanie odpowiadające jego indywidulanym preferencjom. Wszystkie mieszkania na piętrach posiadać będą obszerne balkony, a zaprojektowane na parterze – tarasy z zielonymi ogródkami.
Z myślą o komforcie i bezpieczeństwie mieszkańców, a także w trosce o środowisko wprowadzono w tej inwestycji pakiet eco – szereg innowacyjnych rozwiązań dostępnych zarówno w mieszkaniach, jak również na terenie osiedla. Do dyspozycji właścicieli samochodów elektrycznych zostanie postawiona stacja ładowania, a dla fanów jednośladów wygodne stojaki na rowery. Sprawną komunikację wewnątrz budynku zapewnią szybkie i cichobieżne windy, a części wspólne budynków oświetli energooszczędne światło LED. Z myślą o najmłodszych mieszkańcach osiedla zaprojektowano też plac zabaw dla dzieci.
- Oferta Grupy Murapol wpisuje się w nadchodzące trendy na rodzimym rynku nieruchomości. Analitycy i inwestorzy wyraźnie zaznaczają, że w najbliższym czasie znacznie wzrośnie popyt na mieszkania pod wynajem. Napływ imigrantów zza naszej wschodniej granicy oraz znaczny spadek zdolności kredytowej Polaków na skutek wzrostu stóp procentowych spowodowały, że coraz większa liczba osób będzie się decydowała na wynajem mieszkań. Może to przesunąć szalę z kultu własności w kierunku najmu. To dobry moment, by zainwestować w nieruchomość, nie tylko po to, by czerpać z niej później zyski, ale też, by chronić swój kapitał przed szalejącą inflacją. Lokale w naszej bydgoskiej inwestycji idealnie odpowiedzą na te zmiany – w ofercie znajdują się większe, 3- i 4-pokojowe, ale też mniejsze, kawalerki bądź 2-pokojowe mieszkania, tak pożądane na rynku pierwotnym. Co ważne, w Bydgoszczy znajdują się liczne uczelnie wyższe, m.in. Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera, Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego, Wyższa Szkoła Służb Lotniczych czy Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich. Zaledwie 3 minuty od tej ostatniej znajduje się nasza inwestycja Murapol Osiedle Akademickie. Warto wziąć to pod uwagę podczas kupna nowego lokalu w tym mieście. Napływ studentów w nowym roku akademickim z pewnością przyczyni się do zwiększonego popytu na mieszkania pod wynajem w tej lokalizacji. – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
Murapol Osiedle Akademickie to pierwsza inwestycja dewelopera w Bydgoszczy. W ramach przedsięwzięcia zaprojektowano łącznie 8 budynków, w których planowo ma się znaleźć około 680 nowoczesnych lokali mieszkalnych. Do tej pory do dyspozycji klientów postawiono 510 mieszkań w 6 obiektach na terenie tej inwestycji.
Autorem projektu architektonicznego jest Murapol Architects Drive SA, pracownia projektowo-architektoniczna należąca do Grupy Murapol.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.