Kup mieszkanie bez wychodzenia z domu w najnowszej promocji Grupy Murapol
Murapol rozpoczyna kolejną kampanię promocyjną, w ramach której zachęca klientów do bezpiecznych zakupów bez wychodzenia z domu. Dodatkowo oferuje promocyjną pulę lokali z premią w wysokości rocznych rat kredytu na mieszkanie, a także miejscem parkingowym lub kosztami notarialnymi w cenie mieszkania. Akcja potrwa od 6 do 30 kwietnia br.
Promocją objętych zostało 250 mieszkań w 22 projektach deweloperskich, które Murapol realizuje w 13 miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdyni, Toruniu, Katowicach, Gliwicach, Tychach, Mikołowie, Siewierzu i Wieliczce. Aby skorzystać z premii, a także otrzymać miejsce parkingowe lub koszty notarialne w cenie mieszkania, należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: https://bit.ly/2xPws2I i zamówić listę mieszkań dostępnych na promocyjnych warunkach w swoim mieście. Następnie w okresie trwania akcji, między 6 a 30 kwietnia, należy podpisać umowę rezerwacyjną dot. zakupu mieszkania.
- W najnowszej kampanii kontynuujemy nasz przekaz z ubiegłego miesiąca, w ramach którego zachęcamy do zakupów bezpiecznych dla obu stron transakcji. Mimo skomplikowanej sytuacji wywołanej pandemią, wielu naszych klientów nie chce rezygnować z podjętej wcześniej decyzji o zakupie mieszkania. Dlatego adaptujemy się do zaistniałych warunków i umożliwiamy zdalne zakupy, które obecnie są najoptymalniejszą formą nabywania mieszkań. Jednocześnie liczymy, że sytuacja niebawem się ustabilizuje i każdy z naszych klientów będzie mógł swobodnie, bez obaw, decydować się na taki rodzaj kontaktu z nami, jaki jest dla niego najwygodniejszy – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.
Objęte kampanią promocyjną mieszkania to głównie lokale powstające w inwestycjach będących w realizacji, jednak w ofercie są także gotowe mieszkania, do których klucze można odebrać zaraz po finalizacji zakupu. Większość lokali wyposażona będzie w filtry antysmogowe oraz opcję rozwiązań smart home – zgodnie ze standardem najnowszych inwestycji Grupy.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.