Komunikaty PR

Kup mieszkanie bez wychodzenia z domu w najnowszej promocji Grupy Murapol

2020-04-08  |  08:00
Biuro prasowe

Murapol rozpoczyna kolejną kampanię promocyjną, w ramach której zachęca klientów do bezpiecznych zakupów bez wychodzenia z domu. Dodatkowo oferuje promocyjną pulę lokali z premią w wysokości rocznych rat kredytu na mieszkanie, a także miejscem parkingowym lub kosztami notarialnymi w cenie mieszkania. Akcja potrwa od 6 do 30 kwietnia br.

Promocją objętych zostało 250 mieszkań w 22 projektach deweloperskich, które Murapol realizuje w 13 miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdyni, Toruniu, Katowicach, Gliwicach, Tychach, Mikołowie, Siewierzu i Wieliczce. Aby skorzystać z premii, a także otrzymać miejsce parkingowe lub koszty notarialne w cenie mieszkania, należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: https://bit.ly/2xPws2I i zamówić listę mieszkań dostępnych na promocyjnych warunkach w swoim mieście. Następnie w okresie trwania akcji, między 6 a 30 kwietnia, należy podpisać umowę rezerwacyjną dot. zakupu mieszkania.

- W najnowszej kampanii kontynuujemy nasz przekaz z ubiegłego miesiąca, w ramach którego zachęcamy do zakupów bezpiecznych dla obu stron transakcji. Mimo skomplikowanej sytuacji wywołanej pandemią, wielu naszych klientów nie chce rezygnować z podjętej wcześniej decyzji o zakupie mieszkania. Dlatego adaptujemy się do zaistniałych warunków i umożliwiamy zdalne zakupy, które obecnie są najoptymalniejszą formą nabywania mieszkań. Jednocześnie liczymy, że sytuacja niebawem się ustabilizuje i każdy z naszych klientów będzie mógł swobodnie, bez obaw, decydować się na taki rodzaj kontaktu z nami, jaki jest dla niego najwygodniejszy – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.

Objęte kampanią promocyjną mieszkania to głównie lokale powstające w inwestycjach będących w realizacji, jednak w ofercie są także gotowe mieszkania, do których klucze można odebrać zaraz po finalizacji zakupu. Większość lokali wyposażona będzie w filtry antysmogowe oraz opcję rozwiązań smart home – zgodnie ze standardem najnowszych inwestycji Grupy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.