Kup mieszkanie bez wychodzenia z domu w najnowszej promocji Grupy Murapol
Murapol rozpoczyna kolejną kampanię promocyjną, w ramach której zachęca klientów do bezpiecznych zakupów bez wychodzenia z domu. Dodatkowo oferuje promocyjną pulę lokali z premią w wysokości rocznych rat kredytu na mieszkanie, a także miejscem parkingowym lub kosztami notarialnymi w cenie mieszkania. Akcja potrwa od 6 do 30 kwietnia br.
Promocją objętych zostało 250 mieszkań w 22 projektach deweloperskich, które Murapol realizuje w 13 miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdyni, Toruniu, Katowicach, Gliwicach, Tychach, Mikołowie, Siewierzu i Wieliczce. Aby skorzystać z premii, a także otrzymać miejsce parkingowe lub koszty notarialne w cenie mieszkania, należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: https://bit.ly/2xPws2I i zamówić listę mieszkań dostępnych na promocyjnych warunkach w swoim mieście. Następnie w okresie trwania akcji, między 6 a 30 kwietnia, należy podpisać umowę rezerwacyjną dot. zakupu mieszkania.
- W najnowszej kampanii kontynuujemy nasz przekaz z ubiegłego miesiąca, w ramach którego zachęcamy do zakupów bezpiecznych dla obu stron transakcji. Mimo skomplikowanej sytuacji wywołanej pandemią, wielu naszych klientów nie chce rezygnować z podjętej wcześniej decyzji o zakupie mieszkania. Dlatego adaptujemy się do zaistniałych warunków i umożliwiamy zdalne zakupy, które obecnie są najoptymalniejszą formą nabywania mieszkań. Jednocześnie liczymy, że sytuacja niebawem się ustabilizuje i każdy z naszych klientów będzie mógł swobodnie, bez obaw, decydować się na taki rodzaj kontaktu z nami, jaki jest dla niego najwygodniejszy – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.
Objęte kampanią promocyjną mieszkania to głównie lokale powstające w inwestycjach będących w realizacji, jednak w ofercie są także gotowe mieszkania, do których klucze można odebrać zaraz po finalizacji zakupu. Większość lokali wyposażona będzie w filtry antysmogowe oraz opcję rozwiązań smart home – zgodnie ze standardem najnowszych inwestycji Grupy.
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Jak sprzedają się nowe mieszkania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.