LipCo Foods zwiększa powierzchnię biura w Elektrowni Powiśle
LipCo Foods, polska multifoodowa grupa, w skład której wchodzą spółki i marki obecne dotychczas w ramach Grup Kapitałowych SuperDrob i CPF Poland, zwiększa powierzchnię biura w Elektrowni Powiśle. Umowa najmu obejmuje 600 mkw. na trzecim piętrze budynku biurowego B w warszawskim kompleksie wielofunkcyjnym. Poza przedłużeniem umowy, Grupa zwiększyła najem o kolejne 1100 mkw. Od lipca 2025 roku biuro najemcy będzie miało łącznie 1700 mkw., zajmując tym samym całe trzecie piętro.
Historia LipCo Foods sięga 1993 roku, gdy na polskim rynku powstała spółka SuperDrob. Przez 31 lat firma rozwijała się, nawiązując m.in. strategiczne partnerstwo z Grupą CPF z Tajlandii. Przez te wszystkie lata organizacja nie tylko ugruntowywała swoją pozycję, ale też poszerzała specjalizacje produktowe, wchodząc na nowe rynki. W listopadzie 2018 r. firma otworzyła biuro korporacyjne w Elektrowni Powiśle. Po 6 latach obecności w warszawskim kompleksie, postanowiła przedłużyć umowę najmu, a także dokonać ekspansji na jeszcze większą powierzchnię, która łącznie obejmie 1700 mkw.
Bardzo nas cieszy, że nasi najemcy biurowi pozostają w Elektrowni Powiśle, co więcej – w przypadku SuperDrob dokonują tak spektakularnej ekspansji. Jesteśmy pod wrażeniem, jak grupa LipCo Foods rozwija się w wielu segmentach rynku. Cieszymy się, że możemy im w tym pomóc, zapewniając powierzchnię biurową najwyżej jakości. Ostatnie przedłużenia umów i ekspansje powierzchni w Elektrowni Powiśle potwierdzają atrakcyjność powierzchni najmu w naszym kompleksie. Jakiekolwiek dostępne moduły biurowe wzbudzają natychmiastowe zainteresowanie i zazwyczaj są przedmiotem rozmów w pierwszej kolejności z obecnymi najemcami kompleksu – mówi Dariusz Domański, Managing Partner, Poland w White Star Real Estate.
Elektrownia Powiśle, rozwijana przez Tristan Capital Partners i White Star Real Estate, znana jest z innowacyjnego podejścia do tworzenia przestrzeni biurowych, handlowych i rozrywkowych i cieszy się rosnącą popularnością wśród najemców z różnych branż. Przedłużenie umowy i rozwój LipCo Foods stanowi kolejny dowód na atrakcyjność tego kompleksu i jego znaczenie na mapie biznesowej Warszawy.
Na przestrzeni lat Grupy Kapitałowe SuperDrob i CPF Poland dynamicznie rozwijały multifoodowe portfolio, które już dawno wyszło poza przetwórstwo drobiu, choć ten segment wciąż pozostaje naszym silnym atutem. Od stycznia 2024 roku budujemy polską, korporacyjna markę LipCo Foods, w ramach której funkcjonuje kilkanaście specjalistycznych segmentów produktowych, takich jak m.in. ryby i owoce morza, napoje czy petfood. Sukcesywnie zdobywamy zaufanie Klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Decyzja dotycząca powiększenia biura w Elektrowni Powiśle była naturalnym krokiem w naszej strategii. Wierzymy, że większa przestrzeń biurowa pozwoli wciąż budować efektywną współpracę w ramach dynamicznie rozwijanych zespołów, a także zapewni komfortowe warunki pracy, na których bardzo nam zależy. Nasza lokalizacja jest również atrakcyjna dla wszystkich ceniących połączenie nowoczesności z bliskością bulwarów wiślanych – mówi Piotr Her, Prezes Zarządu SuperDrob, odpowiadający również za finanse całej Grupy LipCo Foods.
homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards
Bardzo dobre wyniki leasingowe – najemcy stawiają na Metropolitan Warszawa
Ekologiczne obiekty mieszkalne i biura Urzędu Miasta powstaną w Gdańsku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.