Komunikaty PR

LipCo Foods zwiększa powierzchnię biura w Elektrowni Powiśle

2024-07-17  |  15:11

LipCo Foods, polska multifoodowa grupa, w skład której wchodzą spółki i marki obecne dotychczas w ramach Grup Kapitałowych SuperDrob i CPF Poland, zwiększa powierzchnię biura w Elektrowni Powiśle. Umowa najmu obejmuje 600 mkw. na trzecim piętrze budynku biurowego B w warszawskim kompleksie wielofunkcyjnym. Poza przedłużeniem umowy, Grupa zwiększyła najem o kolejne 1100 mkw. Od lipca 2025 roku biuro najemcy będzie miało łącznie 1700 mkw., zajmując tym samym całe trzecie piętro.

Historia LipCo Foods sięga 1993 roku, gdy na polskim rynku powstała spółka SuperDrob. Przez 31 lat firma rozwijała się, nawiązując m.in. strategiczne partnerstwo z Grupą CPF z Tajlandii. Przez te wszystkie lata organizacja nie tylko ugruntowywała swoją pozycję, ale też poszerzała specjalizacje produktowe, wchodząc na nowe rynki. W listopadzie 2018 r. firma otworzyła biuro korporacyjne w Elektrowni Powiśle. Po 6 latach obecności w warszawskim kompleksie, postanowiła przedłużyć umowę najmu, a także dokonać ekspansji na jeszcze większą powierzchnię, która łącznie obejmie 1700 mkw.

Bardzo nas cieszy, że nasi najemcy biurowi pozostają w Elektrowni Powiśle, co więcej – w przypadku SuperDrob dokonują tak spektakularnej ekspansji. Jesteśmy pod wrażeniem, jak grupa LipCo Foods rozwija się w wielu segmentach rynku. Cieszymy się, że możemy im w tym pomóc, zapewniając powierzchnię biurową najwyżej jakości. Ostatnie przedłużenia umów i ekspansje powierzchni w Elektrowni Powiśle potwierdzają atrakcyjność powierzchni najmu w naszym kompleksie. Jakiekolwiek dostępne moduły biurowe wzbudzają natychmiastowe zainteresowanie i zazwyczaj są przedmiotem rozmów w pierwszej kolejności z obecnymi najemcami kompleksu – mówi Dariusz Domański, Managing Partner, Poland w White Star Real Estate.

Elektrownia Powiśle, rozwijana przez Tristan Capital Partners i White Star Real Estate, znana jest z innowacyjnego podejścia do tworzenia przestrzeni biurowych, handlowych i rozrywkowych i cieszy się rosnącą popularnością wśród najemców z różnych branż. Przedłużenie umowy i rozwój LipCo Foods stanowi kolejny dowód na atrakcyjność tego kompleksu i jego znaczenie na mapie biznesowej Warszawy.

Na przestrzeni lat Grupy Kapitałowe SuperDrob i CPF Poland dynamicznie rozwijały multifoodowe portfolio, które już dawno wyszło poza przetwórstwo drobiu, choć ten segment wciąż pozostaje naszym silnym atutem. Od stycznia 2024 roku budujemy polską, korporacyjna markę LipCo Foods, w ramach której funkcjonuje kilkanaście specjalistycznych segmentów produktowych, takich jak m.in. ryby i owoce morza, napoje czy petfood. Sukcesywnie zdobywamy zaufanie Klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Decyzja dotycząca powiększenia biura w Elektrowni Powiśle była naturalnym krokiem w naszej strategii. Wierzymy, że większa przestrzeń biurowa pozwoli wciąż budować efektywną współpracę w ramach dynamicznie rozwijanych zespołów, a także zapewni komfortowe warunki pracy, na których bardzo nam zależy. Nasza lokalizacja jest również atrakcyjna dla wszystkich ceniących połączenie nowoczesności z bliskością bulwarów wiślanych – mówi Piotr Her, Prezes Zarządu SuperDrob, odpowiadający również za finanse całej Grupy LipCo Foods.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards Biuro prasowe
2024-10-02 | 08:00

homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards

Ogłoszono laureatów prestiżowych nagród w 31. edycji konkursu European Property Awards. W kategorii Property Agency/Consultancy - skoncentrowanej na najwyższej jakości usług
Nieruchomości Bardzo dobre wyniki leasingowe – najemcy stawiają na Metropolitan Warszawa
2024-10-01 | 11:40

Bardzo dobre wyniki leasingowe – najemcy stawiają na Metropolitan Warszawa

Metropolitan Warszawa niezmiennie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem renomowanych firm polskich i międzynarodowych. W budynku podpisano nowe umowy i przedłużenia najmów na
Nieruchomości Ekologiczne obiekty mieszkalne i biura Urzędu Miasta powstaną w Gdańsku
2024-10-01 | 10:10

Ekologiczne obiekty mieszkalne i biura Urzędu Miasta powstaną w Gdańsku

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/90fa2d563e38fc7b096fefb98de52e3420241001072122/4e867eda0af73165e82d0f0cbdcff81f20241001072229/2562c9   Przy ul. Ogińskiego w Gdańsku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.