Lumea po raz szósty – nowa inwestycja na Chrzanowie
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Bouygues Immobilier Polska ogłosił właśnie start nowego etapu swojego popularnego osiedla na warszawskim Bemowie. Lumea 6 to kameralny budynek z 49 mieszkaniami zaledwie 450 metrów od powstającej stacji metra. To kolejna nowa inwestycja dewelopera w tym roku. Firma rozpoczęła niedawno także Neo Pragę na warszawskiej Pradze Południe i Vilda Arte na poznańskiej Wildzie.
Lumea 6, nowy etap powstającego od czterech lat osiedla przy ul. Szeligowskiej w Warszawie, ma zapewnić mieszkańcom to, co konieczne do wygodnego życia: dobrą komunikację, łatwy dostęp do sklepów i lokali usługowych, bliskość placówek edukacyjnych i terenów zielonych. Atutem ma być także kameralny charakter inwestycji – powstanie 49 mieszkań z różnymi układami i metrażami – od 28-metrowych kawalerek po przestronne 4 i 5-pokojowe mieszkania od 90 do aż 140 m2. Na parterze budynku przewidziano cztery lokale usługowe. Aktywni mieszkańcy będą mogli skorzystać z rozwiązań przyjaznych dla rowerzystów. Deweloper zaplanował też 74 miejsca postojowe i boksy na rowery.
– Chrzanów się zmienia, a dynamiczny rozwój tej części miasta sprawia, że to popularne miejsce do życia. Dotychczasowe etapy naszej inwestycji cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Klienci szukali dobrze zaprojektowanych, kompaktowych mieszkań, dostrzegali potencjał dzielnicy i doceniali jakość naszych rozwiązań. Liczymy na równie pozytywny odbiór najnowszego etapu – mówi Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska.
Wygodna lokalizacja
Inwestycja na Chrzanowie znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie rozbudowywanej drugiej linii metra. Mieszkańcy osiedla będą mogli dotrzeć na najbliższą stację pieszo w ok. 5 minut. Szybko dojadą stamtąd do centrum miasta. Spółka Metro Warszawskie planuje oddanie trzech ostatnich stacji metra (Lazurowa, Chrzanów i Karolin) w drugiej połowie 2026 roku.
Ekologiczne rozwiązania i estetyczne części wspólne
Lumea 6 ma być połączeniem wygody, estetyki i ekologii. Budynek zyska jasną elewację z wysokiej jakości materiałów, a w loggiach okładzinę w kolorze drewna. Kluczem do właściwego doświetlenia mieszkań będą duże okna, przestronne tarasy i eleganckie, szklane balustrady. Mieszkańcy będą mogli spędzać czas na kameralnym patio, a mieszkania na ostatnich piętrach oraz 4 i 5-pokojowe zostaną przygotowane pod instalację klimatyzacji.
Standardem inwestycji Bouygues Immobilier są zielone rozwiązania, które francuski deweloper stosuje na wszystkich swoich osiedlach. Tak będzie i w tym przypadku. Na dachu budynku Lumea 6 zostaną zamontowane panele fotowoltaiczne. Na oszczędność prądu, wody i ogrzewania pozwoli mieszkańcom zamontowany w standardzie system smart home Appartme. Na ograniczenie nagrzewania się budynku wpłynie jasny i zielony dach. Do podlewania roślin w częściach wspólnych zostanie wykorzystana retencjonowana woda deszczowa.
Wejście na klatkę schodową zostanie wzbogacona o duże lustra na ścianach, które dodadzą pomieszczeniom głębi. Eleganckie połączenia kolorystyczne i oznaczenia pięter w ciemnym kolorze zostaną dopełnione listwami z oświetleniem LED, które zaakcentuje portale drzwiowe. Deweloper oferuje również możliwość wykończenia mieszkania pod klucz. Przyszli mieszkańcy mogą skorzystać z rekomendacji wykonawców, którzy pomogą w projekcie indywidualnym i wyborze wyposażenia.
Osiedle Lumea to łącznie ponad 500 mieszkań
Pierwszy etap osiedla Lumea został oddany do użytku w 2022 roku. To dwa budynki, w których swoje miejsce do życia znalazło 140 rodzin. Zainteresowanie inwestycją sprawiły, że szybko zyskała ona kolejne etapy. Aktualnie trwa realizacja pięciu budynków, a po zakończeniu najnowszego, szóstego etapu, Lumea będzie liczyła ponad 500 mieszkań.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.