Maracana przedłuża najem w MLP Bucharest West
Maracana działająca w branży transportu, magazynowania, logistyki i dystrybucji, przedłużyła umowę najmu 5 tys. m kw. w parku logistycznym MLP Bucharest West.
Jedna z wiodących europejskich firm logistycznych przedłużyła na kolejny okres najem 5 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni w parku logistycznym MLP Bucharest West. Maracana wprowadziła się do obiektu pod Bukaresztem trzy lata temu. Rok później zawarła kolejną umowę dotyczącą zwiększenia wynajmowanej powierzchni o kolejne 5 tys. mkw. (ta umowa jest cały czas aktywna). W efekcie korzysta obecnie łącznie z 10 tys. m kw. powierzchni magazynowej i biurowej.
W zawarciu transakcji najemcy doradzała firma doradcza iO Partners - preferowany partner JLL.
Maracana działa na rynku rumuńskim od ponad 30 lat. Dysponuje dużą flotą pojazdów, oferując szybkie przewozy w dowolne miejsce z wykorzystaniem różnych środków transportu. Do najważniejszych atutów spółki należą bezpieczeństwo, profesjonalizm i rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów. Spółka konsekwentnie skupia się na opracowywaniu zabezpieczeń pozwalających wyeliminować czynniki ryzyka, które mogą zakłócać sprawny przewóz towarów. Priorytetem Grupy jest zapewnienie klientom sprawnej i bezpiecznej obsługi transportowej.
„Zawarta nowa umowa najmu potwierdza, że oferowana przez nas powierzchnia oraz funkcjonalność obiektu jest bardzo dobrze dopasowana do potrzeb i wymagań klienta. Bardzo cieszymy się, że firma Maracana coraz bardziej zadomawia się w naszym parku logistycznym. MLP Bucharest West charakteryzuje się bardzo dobrą lokalizacją i wysokim standardem wykończenia. Dzięki temu jest popularny i doceniany przez najemców” - podkreśliła Olga Melihov, Country Head Romania w MLP Group S.A.
"Cieszymy się, że możemy przedłużyć umowę z MLP na 5 tys. m kw. w parku logistycznym. To partnerstwo miało zasadnicze znaczenie dla wspierania naszej działalności, pozwalając nam nadal świadczyć usługi najwyższej jakości. Udogodnienia zapewniane przez MLP nadal mają kluczowe znaczenie dla naszych potrzeb logistycznych i z niecierpliwością czekamy na wzmocnienie naszej współpracy w nadchodzących latach" – powiedział Eugen Supuran, General Manager Maracana.
"Wieloletnia współpraca z Maracana, której odzwierciedleniem jest również ta znacząca transakcja w parku logistycznym MLP Bucharest West, świadczy o naszym wspólnym dążeniu do doskonałości i innowacyjności w dziedzinie logistyki. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego silnego sojuszu, co zostało potwierdzone licznymi wcześniejszymi umowami zawartymi w różnych innych miastach, takich jak Konstanca i Ploeszti" – podkreślił Ionut Grigoras, Senior Consultant Industrial Department, iO Partners.
MLP Bucharest West położony jest w najbardziej popularnym regionie magazynowym Rumunii. Lokalizacja przy obwodnicy w północno-zachodniej części Bukaresztu, w dzielnicy Chitila, zapewnia optymalne warunki dla prowadzenia operacji dystrybucyjnych i logistycznych. MLP Bucharest West to projekt przemysłowo-logistyczny klasy A. Powstaje na działce o powierzchni 18,3 ha i docelowo dostarczy 99 tys. m kw. powierzchni magazynowej, z licznymi udogodnieniami i doskonałą okoliczną infrastrukturą drogową.
MLP Group rozwija działalność na rynku polskim, niemieckim, austriackim i rumuńskim oraz planuje ekspansję w kolejnych krajach. Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.