Komunikaty PR

Marka dewelopera nie tworzy się sama

2022-08-03  |  15:00
Biuro prasowe

Rynek pierwotny w ostatnich miesiącach, a nawet latach mocno się zmienił i na pewno to nie koniec owych zmian. Przechodziliśmy przez pandemię i lockdown, by wkroczyć w czasy, kiedy Rosja napadła na Ukrainę, co odbiło się echem w całej gospodarce. W tle tych ważnych wydarzeń – rekomendacje KNF, coraz wyższe stopy procentowe i koszty budów. Z drugiej strony, mamy też kilka kwestii niezmiennych. Na pewno klienci poszukujący nieruchomości na rynku pierwotnym zawsze wybiorą dewelopera z renomą. Co to oznacza w praktyce?

 

Wiedza rynkowa i doświadczenie

Na najwyższym poziomie powinna być nie tylko jakość budownictwa – co jest kwestią oczywistą – ale też obsługa klienta. - Od początku funkcjonowania firmy i tworzenia marki Proxin, stawiamy na najwyższy poziom relacji klient-deweloper. Przychodząc do biura sprzedaży Proxin, klient może liczyć na pełne doradztwo. Gwarantujemy opiekę merytoryczną zespołu. Dla naszej firmy to standard i fundament – opisuje Piotr Łopatka z firmy Proxin.

Dobrego dewelopera można poznać po tym, jak buduje. – Warto zweryfikować, jak powstała inwestycja, czy deweloper zadbał o części wspólne, np. drogi wewnętrzne, chodniki, miejsca postojowe. Nasze biuro sprzedaży jest zlokalizowane w jednym z etapów osiedla Nowa Murowana w Murowanej Goślinie pod Poznaniem. Odwiedzając nas, klient odwiedza inwestycję. A w sąsiedztwie powstają dwa kolejne budynki wielorodzinne – podkreśla Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży inwestycji Nowa Murowana w Murowanej Goślinie.

KM Building na rynku pierwotnym działa od 2010 roku. W portfolio ma dwie z powodzeniem zrealizowane inwestycje – Osiedle Słoneczne w Brodowie oraz osiedle Zalasewo Park w Zalasewie. Obie zostały w pełni sprzedane i wybudowane, a wszyscy Klienci zamieszkali w zakupionych domach lub mieszkaniach. – Na przestrzeni dwunastu lat działalności oddaliśmy do rąk właścicieli ponad 400 lokali, wybudowanych w różnych lokalizacjach. Każdy z prowadzonych projektów był dla nas nieco innym wyzwaniem, umożliwiającym czerpanie cennej wiedzy, którą stale wykorzystujemy. W niepewnych czasach, warto zaufać pewnemu deweloperowi – mówi Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building.

W kontekście doświadczenia rynkowego, z pewnością w Wielkopolsce, jak i na ziemi lubuskiej, wyróżnia się EBF Development. Wśród wielu przyznanych deweloperowi nagród warto wymienić tytuł Lubuskiego Mistera Budowy, Gepardy Biznesu, czy Diamenty Forbesa. - Ponad 30 lat doświadczenia spółki EBF Development jest nieprzecenioną wartością. Umiejętność dopasowania do zmieniających się realiów umożliwia nam odpowiednie podejście do potrzeb i oczekiwań klientów. Terminowość, wysoka jakość wykonania budynków, a także przywiązywanie dużej wagi do aranżacji części wspólnych to cecha wspólna naszych realizacji zarówno w Zielonej Górze jak i w Poznaniu, gdzie od kilkunastu lat sukcesywnie rozwijamy osiedle Reduta Nowe Podolany przy ulicy Jasielskiej – wskazuje Agata Nowaczyk, specjalista z biura sprzedaży EBF Development

 

Deweloper po Twojej stronie

Klient, który ma świadomość, że przychodzi do biura sprawdzonego dewelopera, a jego pracownicy są merytorycznie przygotowani do obsługi od A do Z, oszczędza swój czas i czuje „święty spokój". - To kwestia kluczowa. Działamy w pełni zgodnie z postanowieniami ustawy deweloperskiej. Ponadto prowadzimy sprawnie pełen proces zakupu mieszkania krok po kroku, objaśniając wszelkie kwestie. Do dyspozycji naszych klientów jest ekspert finansowy, który pomoże sprawdzić zdolność kredytową oraz objaśni, jak skorzystać z programu „Mieszkanie bez wkładu” – podkreśla Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development. Przed spotkaniem w biurze dewelopera, warto wspomnieć o chęci konsultacji ze wspomnianym ekspertem finansowym i w jednym terminie załatwić wszelkie formalności, łącznie ze sprawdzeniem zdolności kredytowej. Ponadto, niedaleko biura przy ulicy Głównej w Poznaniu jest też budowa, więc można zobaczyć postępy prac budowlanych.

Współpraca klienta z deweloperem nie musi kończyć na zakupie mieszkania w standardzie „do wykończenia”. Może być znacznie szersza. - Aktualnie realizujemy mieszkania na osiedlu Rodzinne Podolany oraz domy w inwestycji Nowy Gruszczyn. Jako biuro sprzedaży, stale wymieniamy się spostrzeżeniami z działem projektowym i bardzo dobrze znamy inwestycje. Pozwala to doradzić klientom w zmianach lokatorskich, czy pracach wykończeniowych. Razem z partnerem, RedNet Dom, proponujemy wykończenie „pod klucz”, służąc radą i gwarancją wykonawcy – tłumaczy Katarzyna Wyszyńska z biura Sky Investments.

- Planując inwestycję, wiedzieliśmy, że klienci będą poszukiwać miejsca docelowego dla rodziny. Służymy doradztwem na każdym etapie zakupu nieruchomości, chcemy, by po prostu dobrze się mieszkało na Osiedlu Przy Jeziorach. Dlatego oferujemy szeroki pakiet opcji dodatkowych, dotyczących wnętrza domu i otoczenia w obrębie działki. Zapraszamy, z chęcią odpowiemy na każde pytanie klientów. Współpraca z nabywcą to jeden z wyróżników naszej firmy na rynku deweloperskim – zastrzega Tomasz Pietrzyński z firmy More Place.

 

Otwartość na różne grupy klientów

Dobrze, kiedy oferta dewelopera jest elastyczna, tj. pozwala odpowiedzieć na potrzeby różnych grup klientów. - Scandic Park proponuje kameralne, jak i przestronne domy parterowe z fotowoltaiką, ale również w naszej inwestycji Nove Dopiewo Mamy w ofercie lokale mieszkalne na parterze, w rozsądnej cenie od 5600 zł brutto /mkw., a jednocześnie z własnym ogrodem i tarasem - zauważa Justyna Wiśniewska, reprezentująca firmę Scandic Park.

- W ofercie KDM Deweloper klient może wyszukać mieszkanie lub dom w Wielkopolsce w kilku lokalizacjach – mówi Marcin Ostojski z KDM Deweloper. Dużą popularnością cieszy się zwłaszcza Osiedle Poznań Malarska, gdzie można zakupić mieszkanie kameralne, jak i takie o powierzchni 150 mkw. Zarówno te mniejsze, jak i większe metraże znikają, rezerwowane przez klientów, co potwierdza, że warto otwierać się na potrzeby różnych grup docelowych.

 

Sympatię klientów zdobędzie deweloper nie tylko wzorowo realizując inwestycję i proces sprzedaży. Dużą wagę przywiązuje się w branży do działań z zakresu CSR, a także do współpracy ze społecznością lokalną. Bo budować to jedno, a zmieniać świat, zaczynając od własnego otoczenia to drugie. O tym, że ufamy ludziom, którzy – pisząc najprościej – czynią dobro, nie trzeba nikogo przekonywać. Społeczna odpowiedzialność biznesu uwzględnia różne grupy: od klientów, społeczność lokalną, samorząd, aż po instytucje oraz urzędy.

Marka dewelopera nie tworzy się sama. To wiele lat solidnej, rzetelnej pracy, w której priorytetem jest coś więcej, niż sprzedaż lokali mieszkalnych. Rozumiejąc tę ideę i tak działając każdego dnia, firma będzie mieć wielu klientów z polecenia, którzy poznali pozytywną opinię.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Przemysł

Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji

Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.

Zdrowie

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.