Marki usługowe przedłużają współpracę z Greenman Poland

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Marki usługowe dostrzegają potencjał centrów handlowych z portfolio Greenman Poland i zacieśniają współpracę. Tylko w ciągu ostatnich tygodni dział leasingu przedłużył aż sześć umów z najemcami tego segmentu.
W efekcie, marka KODANO OPTYK przez kolejne lata będzie dostępna w centrach handlowych Nowe Czyżyny w Krakowie i Nowe Bielawy w Toruniu. Z kolei teleoperator Play podpisał aneksy obejmujące całe portfolio centrów Greenman Poland, co sprawia, że lokale popularnej sieci nadal będą działać w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach oraz w Nowej Górnej w Łodzi. W tym ostatnim obiekcie także przez następne lata dostępny będzie punkt mBank. Najemca również zdecydował się przedłużyć współpracę.
– Charakter convenience centrów w Krakowie, Toruniu i Łodzi, które są często wybierane na codzienne zakupy, sprawia, że usługi są niezwykle ważne dla ich pozycji na lokalnym rynku. Wielu klientów odwiedza dziś te obiekty właśnie z uwagi na szeroką ofertę tego typu oraz dostęp do różnych usług pod jednym dachem, w tym przypadku związanych z optyką, usługami telekomunikacyjnymi i bankowością – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Priorytetem dla nas jest dalszy rozwój tenant-mixu w tym obszarze, także poprzez zacieśnianie współpracy z konceptami obecnymi od lat. Zwłaszcza że brandy usługowe, z którymi już współpracujemy, niezmiennie postrzegają nasze centra jako atrakcyjne biznesowo lokalizacje o dużym potencjale. Przykładem tych dobrych, długofalowych relacji są ostatnie aneksy – dodaje.
KODANO OPTYK, Play i mBank dołączają tym samym do grona marek, które podjęły wcześniej podobne decyzje. Tylko od początku tego roku dział leasingu Greenman Poland przedłużył aż 27 umów z wieloletnimi partnerami, które objęły łącznie 5,7 tys. m kw. w centrach handlowych w Toruniu Krakowie i Łodzi oraz w parkach handlowych.
– Za nami owocny leasingowo okres, który pokazał, jak silną pozycję na rynku mają dziś nasze obiekty handlowe, a także jak dużym zaufaniem cieszą się m.in. Nowe Bielawy, Nowa Górna i Nowe Czyżyny wśród najemców, reprezentujących różne segmenty, od mody przez RTV/AGD po wspomniane usługi – mówi Karolina Nitowska. – Najemcy dostrzegają nasz rozwój, chłonny rynek konsumencki oraz unikalny na rynku charakter, wykraczający poza tradycyjny schemat convenience. Zwracają także uwagę na wyniki naszych centrów, które są bardzo dobrą prognozą na przyszłość. To skłania do dalszej współpracy, a także buduje trwałe relacje biznesowe – dodaje.
Te relacje opierają się na solidnych fundamentach. Wszystkie trzy centra z portfolio Greenman Poland mają za sobą modernizację przestrzeni i elewacji oraz rekomercjalizację, która przyniosła nie tylko aneksy, ale także nowe otwarcia, m.in. Smyk, Empik, Tatuum, 4F czy W.Kruk. Dwa centra – Nowe Bielawy i Nowa Górna – zostały natomiast rozbudowane o parki handlowe. Każdy obiekt z portfolio Greenman Poland ma niemal 100-procentowy poziom wynajmu.
– Jako KODANO widzimy duży potencjał dalszej współpracy z centrami Nowe Czyżyny w Krakowie i Nowe Bielawy w Toruniu, dlatego wypracowaliśmy porozumienie w kwestii podpisania przedłużeń naszych umów najmu. Od samego początku współpracę z Greenman Poland oceniamy bardzo dobrze, a profesjonalne i partnerskie podejście obu stron tylko zachęca do otwierania salonów w obiektach Greenman. W przyszłości sami zamierzamy otwierać salony franczyzowe właśnie w obiektach Greenman – mówi Maciej Dudek, młodszy specjalista ds. rozwoju, KODANO OPTYK.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.