Komunikaty PR

Marki usługowe przedłużają współpracę z Greenman Poland

2024-08-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Marki usługowe dostrzegają potencjał centrów handlowych z portfolio Greenman Poland i zacieśniają współpracę. Tylko w ciągu ostatnich tygodni dział leasingu przedłużył aż sześć umów z najemcami tego segmentu.

W efekcie, marka KODANO OPTYK przez kolejne lata będzie dostępna w centrach handlowych Nowe Czyżyny w Krakowie i Nowe Bielawy w Toruniu. Z kolei teleoperator Play podpisał aneksy obejmujące całe portfolio centrów Greenman Poland, co sprawia, że lokale popularnej sieci nadal będą działać w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach oraz w Nowej Górnej w Łodzi. W tym ostatnim obiekcie także przez następne lata dostępny będzie punkt mBank. Najemca również zdecydował się przedłużyć współpracę.

– Charakter convenience centrów w Krakowie, Toruniu i Łodzi, które są często wybierane na codzienne zakupy, sprawia, że usługi są niezwykle ważne dla ich pozycji na lokalnym rynku. Wielu klientów odwiedza dziś te obiekty właśnie z uwagi na szeroką ofertę tego typu oraz dostęp do różnych usług pod jednym dachem, w tym przypadku związanych z optyką, usługami telekomunikacyjnymi i bankowością – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Priorytetem dla nas jest dalszy rozwój tenant-mixu w tym obszarze, także poprzez zacieśnianie współpracy z konceptami obecnymi od lat. Zwłaszcza że brandy usługowe, z którymi już współpracujemy, niezmiennie postrzegają nasze centra jako atrakcyjne biznesowo lokalizacje o dużym potencjale. Przykładem tych dobrych, długofalowych relacji są ostatnie aneksy – dodaje.

KODANO OPTYK, Play i mBank dołączają tym samym do grona marek, które podjęły wcześniej podobne decyzje. Tylko od początku tego roku dział leasingu Greenman Poland przedłużył aż 27 umów z wieloletnimi partnerami, które objęły łącznie 5,7 tys. m kw. w centrach handlowych w Toruniu Krakowie i Łodzi oraz w parkach handlowych.

– Za nami owocny leasingowo okres, który pokazał, jak silną pozycję na rynku mają dziś nasze obiekty handlowe, a także jak dużym zaufaniem cieszą się m.in. Nowe Bielawy, Nowa Górna i Nowe Czyżyny wśród najemców, reprezentujących różne segmenty, od mody przez RTV/AGD po wspomniane usługi – mówi Karolina Nitowska. – Najemcy dostrzegają nasz rozwój, chłonny rynek konsumencki oraz unikalny na rynku charakter, wykraczający poza tradycyjny schemat convenience. Zwracają także uwagę na wyniki naszych centrów, które są bardzo dobrą prognozą na przyszłość. To skłania do dalszej współpracy, a także buduje trwałe relacje biznesowe – dodaje.

Te relacje opierają się na solidnych fundamentach. Wszystkie trzy centra z portfolio Greenman Poland mają za sobą modernizację przestrzeni i elewacji oraz rekomercjalizację, która przyniosła nie tylko aneksy, ale także nowe otwarcia, m.in. Smyk, Empik, Tatuum, 4F czy W.Kruk. Dwa centra – Nowe Bielawy i Nowa Górna – zostały natomiast rozbudowane o parki handlowe. Każdy obiekt z portfolio Greenman Poland ma niemal 100-procentowy poziom wynajmu.

– Jako KODANO widzimy duży potencjał dalszej współpracy z centrami Nowe Czyżyny w Krakowie i Nowe Bielawy w Toruniu, dlatego wypracowaliśmy porozumienie w kwestii podpisania przedłużeń naszych umów najmu. Od samego początku współpracę z Greenman Poland oceniamy bardzo dobrze, a profesjonalne i partnerskie podejście obu stron tylko zachęca do otwierania salonów w obiektach Greenman. W przyszłości sami zamierzamy otwierać salony franczyzowe właśnie w obiektach Greenman – mówi Maciej Dudek, młodszy specjalista ds. rozwoju, KODANO OPTYK.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.