Meril Poland nowym najemcą Oxygen Park w Warszawie
Polski oddział globalnego producenta urządzeń medycznych – firmy Meril, dołączył do grona najemców kompleksu biurowego Oxygen Park w Warszawie. Spółka Meril Poland wynajęła blisko 300 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej na parterze budynku B, do której przeprowadziła się w połowie lipca br.
Meril jest globalną firmą produkującą urządzenia medyczne z siedzibą w Indiach. Firma została założona w 2006 roku i zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją najnowocześniejszych i najlepszych w swojej klasie urządzeń medycznych, które przyczyniają się do łagodzenia ludzkiego cierpienia. Meril dostarcza wyroby medyczne dedykowane takim obszarom, jak między innymi choroby układu krążenia, ortopedia czy endochirurgia. W 2023 r. Meril został wyróżniony obecnością w prestiżowym rankingu „Top 100 Healthcare tech companies”, przygotowywanym przez The Healthcare Technology Report. Firma Meril jest obecna na rynku polskim od 2012 roku. Polski oddział firmy – spółka Meril Poland działa od 2023 roku i zajmuje się dystrybucją produktów marki Meril Life Sciences.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości współpracy z firmą Meril Poland. Dołączenie do Oxygen Park tak innowacyjnej, globalnej marki, której działania przekładają się na poprawę zdrowia społeczeństwa, stanowi dla naszego zespołu powód do dumy. Zawarcie tej umowy jest także doskonałym potwierdzeniem jakości i atutów Oxygen Park, z których na co dzień korzystają użytkownicy naszego kompleksu biurowego. Mam ogromną nadzieję, że wszyscy pracownicy, goście i partnerzy biznesowi Meril będą doskonale czuli się w Oxygen Park – powiedziała Ewa Dragunajtys, Senior Leasing Manager w Golden Star Estate.
Meril Poland przeprowadził się do Oxygen Park w połowie lipca br. Siedziba firmy mieści się na parterze budynku B i obejmuje powierzchnię niespełna 300 mkw. Umowa najmu została podpisana na 5 lat, a w procesie negocjacji spółka Meril Poland reprezentowana była przez agencję Nextre.
Oxygen Park jest nowoczesnym kompleksem biurowym, zlokalizowanym bezpośrednio przy Alejach Jerozolimskich, w biznesowym obszarze Warszawy. Projekt składa się z dwóch sześciokondygnacyjnych budynków o łącznej powierzchni najmu ponad 18 000 mkw. Całkowicie przeszklona fasada budynków zapewnia maksymalne doświetlenie światłem dziennym, a otwierane okna umożliwiają wentylację pomieszczeń świeżym powietrzem. Układ każdego piętra pozwala na elastyczne rozwiązania biurowe dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających najemców. Zastosowane w kompleksie rozwiązania pro-środowiskowe zostały potwierdzone certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.
Do dyspozycji najemców Oxygen Park – oprócz najwyższej jakości powierzchni biurowych – są również zielone patio ze strefą relaksu, kantyna oraz punkty handlowo-usługowe. Na terenie inwestycji znajdują się również 162 miejsca parkingowe w garażu podziemnym, stojaki rowerowe oraz szatnie z prysznicami.
Dzięki położeniu przy jednej z najważniejszych arterii Warszawy, do kompleksu można dogodnie dojechać z każdego miejsca w stolicy i okolic – zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego, w tym kolejką WKD (bliskość stacji „WKD Raków”). Obiekt położony jest zaledwie 7 km zarówno od lotniska Okęcie, jak i od centrum miasta. Dodatkowym atutem lokalizacji Oxygen Park jest sąsiedztwo kilku centrów handlowych, m.in.: Reduta i Blue City oraz supermarketów Leclerc i Makro.
Projekt architektoniczny Oxygen Park powstał w renomowanej pracowni JEMS Architekci. Inwestycja została oddana do użytku w 2013 r. Wśród najemców Oxygen Park, oprócz Meril Poland, znajdują się m.in. takie firmy jak: Adara, Agfa, DiaSorin, Eco3, Eurotronic, LSI Software, Parker Hannifin, PHINIA, Toshiba, Sodexo czy Nowy Styl.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.