Komunikaty PR

Mieszkania w ofercie ostatniego etapu Murapol Osiedla Natura w Warszawie

2022-07-06  |  10:00
Biuro prasowe

123 lokale w trzech kameralnych budynkach zaprojektowanych w ramach Murapol Osiedla Natura zostały wprowadzone do sprzedaży. Deweloper stawia do dyspozycji klientów zróżnicowane układy i metraże, od kawalerek po lokale 5-pokojowe, każdy z balkonem lub tarasem z ogródkiem. W standardzie mieszkań znajdzie się pakiet antysmogowy, chroniący powietrze wewnątrz przed zanieczyszczeniami z zewnątrz, a zamontowany w budynkach Home Management System pozwoli lokatorom korzystać z rozwiązań smart home. W ofercie znajduje się także 139 miejsc postojowych dla przyszłych mieszkańców inwestycji.

Murapol Osiedle Natura to wieloetapowa inwestycja mieszkaniowa realizowana na warszawskiej Białołęce. To doskonała propozycja dla osób ceniących funkcjonalność wynikającą z przemyślanego, kameralnego projektu architektonicznego i łatwą komunikację z pozostałymi dzielnicami Warszawy. Tuż obok osiedla znajduje się przystanek komunikacji miejskiej, wiele punktów handlowo-usługowych i placówek oświatowo-wychowawczych. Bliskość miejskiej zieleni i spokojna okolica sprawiają, że ta część miasta systematycznie zyskuje na popularności wśród mieszkańców stolicy.

Pakiet antysmogowy czy Home Management System to nie jedyne eko udogodnienia, jakie można znaleźć na terenie inwestycji. Do dyspozycji właścicieli samochodów elektrycznych zostanie postawiona stacja ładowania, a dla fanów jednośladów wygodne stojaki na rowery. Części wspólne budynków oświetli energooszczędne światło LED. Nie zapomniano też o najmłodszych lokatorach – na osiedlu wybudowany będzie plac zabaw dla dzieci.

- Nasza oferta mieszkań plasuje się w segmencie popularnym oraz popularnym premium, dominują w niej lokale 2- i 3- pokojowe, o metrażach od 40 do 60 mkw. Lokale o takich parametrach cieszą się największym zainteresowaniem na rynku, zarówno wśród klientów kupujących mieszkania na własne potrzeby, jak również nabywców inwestycyjnych. Uzupełnieniem tej oferty są kawalerki oraz lokale 4- i 5-pokojowe o większych metrażach. Tak skrojoną ofertę wzbogacamy o rozwiązania eco, które mają coraz większe znaczenie dla nabywców mieszkań. W ten sposób chcemy skierować swoją ofertę do jak najszerszego grona klientów zainteresowanych kupnem lokalu mieszkalnego. – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Autorem projektu architektonicznego Murapol Osiedla Natura jest Murapol Architects Drive SA, pracownia projektowo-architektoniczna należąca do Grupy Murapol. Zgodnie z obecnym harmonogramem rozpoczęcie prac budowlanych planowane jest w trzecim kwartale 2022, zaś zakończenie – na przełom 2023 i 2024 roku.

Docelowo na Murapol Osiedlu Natura powstanie 10 budynków, 7 z nich posiada już pozwolenie na użytkowanie i jest zamieszkane przez lokatorów. W ofercie znajdują się ostatnie wolne gotowe do odbioru mieszkania, z których część można nabyć z pakietem bonusów w ramach trwającej promocji czerwcowej.

Warszawska oferta Grupy Murapol, poza projektem przy ul. Kąty Grodziskie, obejmuje także ostatnie lokale w inwestycji Murapol Dzieci Warszawy, w ramach której powstają dwa budynki ze 165 lokalami.

Dotychczasowe portfolio Grupy Murapol w stolicy to 8 wieloetapowych inwestycji, w których zamieszkało ok. 7,2 tys. lokatorów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.