Komunikaty PR

Mieszkaniowy Dzień Otwarty z Andrzejem Bargielem już w najbliższą sobotę

2024-06-19  |  14:00
Biuro prasowe

22 czerwca Grupa Murapol organizuje Mieszkaniowy Dzień Otwarty w 14 miastach w całej Polsce. To świetna okazja, by porozmawiać z doradcami dewelopera o aktualnej ofercie katalogowej oraz czerwcowej promocji. Mieszkaniowego Dnia Otwartego w oddziałach w Siewierzu, Sosnowcu i Bielsku-Białej nie mogą przegapić zwłaszcza miłośnicy górskich wędrówek, wspinaczki i jazdy na nartach. Biura sprzedaży w tych miastach odwiedzi bowiem Andrzej Bargiel, wybitny polski skialpinista i ambasador Grupy Murapol.

Sobotnie spotkania z doradcami dewelopera to idealny moment, by uzyskać więcej informacji nie tylko o standardowej ofercie katalogowej, ale i o aktualnej promocji „Nawet 2 lata bez rat kredytowych”. By wziąć udział w czerwcowej akcji, wystarczy wybrać mieszkanie spośród ponad 3,5 tys. propozycji w 24 inwestycjach w całej Polsce, wypełnić formularz kontaktowy i umówić się na rozmowę z doradcą Grupy Murapol na temat możliwej do uzyskania nagrody na poczet rat kredytowych. Co ważne, wysokość nagrody uzależniona będzie od ceny wybranego mieszkania.

Mieszkaniowy Dzień Otwarty odbędzie się w biurach sprzedaży dewelopera w Bydgoszczy, Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach i we Wrocławiu. Doradcy będą do dyspozycji klientów od godz. 9.00 do 14.00 i z chęcią odpowiedzą na wszystkie nurtujące ich pytania.

- 30 pierwszych osób, które skorzystają z naszej promocji, będzie mogło zapomnieć o ratach kredytu hipotecznego nawet na 2 lata! Myślę, że to doskonały powód, by przyjść na Mieszkaniowy Dzień Otwarty i dowiedzieć się więcej na temat czerwcowej akcji specjalnej. Sobotnie spotkania to wręcz idealna okazja, by zaznajomić się z aktualną ofertą i wybrać dla siebie wymarzone mieszkanie z różnorodnego portfolio Grupy Murapol. Ciekawą atrakcję przygotowaliśmy też dla naszych klientów w Siewierzu, Sosnowcu i Bielsku-Białej. Gościem w biurach sprzedaży w tych miastach będzie Andrzej Bargiel, ambasador Grupy Murapol. To nie tylko wyjątkowa okazja do zrobienia wspólnych zdjęć czy porozmawiania z tym słynnym polskim narciarzem wysokogórskim i himalaistą. Podczas spotkań będzie można również otrzymać książkę o K2 z autografem Andrzeja Bargiela. Warto już dziś zapisać w swoim kalendarzu datę 22 czerwca, a w sobotę odwiedzić wybrany oddział - mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Andrzej Bargiel odwiedzi biura sprzedaży w:

•          Siewierzu przy ul. Jeziornej 153 – godz. 9.00-10.00,

•          Sosnowcu przy ul. Klimontowskiej 45 – godz. 10.30-11.30,

•          Bielsku-Białej przy ul. Muszlowej – godz. 12.30-13.30.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.