Komunikaty PR

Mindspace - global employee wellbeing survey

2023-09-27  |  10:05
Biuro prasowe
Do pobrania Mindspace ( 0.03 MB )

Mindspace, a global flexible workspace provider, unveiled the results of a recent survey of employees from industries worldwide regarding shifting sentiment towards the workplace. Their latest Employee Wellbeing Data Report reveals that an astonishing 9 out of 10 employees consider wellbeing facilities and offerings to be critical when choosing a workplace, and 82% expect support from their employers in achieving a work-life balance.

Whilst the trend of “quiet quitting” may be abating and the return-to-office mandates are increasing, the survey suggests that attitudes towards the workplace and work-life balance continue to shift, with the majority of employees putting more emphasis on mental and physical health and overall wellbeing. Employee wellbeing has become a critical tool for empowering employee productivity and maintaining retention, which companies will need to take into account in order to remain competitive.

The report also explores the most impactful ways in which employees feel their employers should support their overall wellbeing. 43% of participants said the benefit with the greatest impact on employee wellbeing was flexible working hours. Other benefits mentioned include flexibility regarding work location (21%), free healthy meals (24%), more vacation days (33%), improved health insurance (16%) and physical amenities such as on-site gyms. 

When asked about the negative effects of workplaces where wellbeing was not prioritized, 25% said such environments adversely affected their desire to stay at the company – half of respondents (50%) said they believed workers’ motivation would be most affected, followed by productivity (48%) and creativity (28%). 

The survey aimed to highlight the global workforce’s current sentiment towards employers’ wellness offerings, the importance of a wellness-focused employer as a variable when choosing a new job or deciding to stay at a current place of work, as well as tangible ways that employers could support employee wellbeing.  

“With companies large and small gradually demanding their employees return to the office, now is the time for employers to rethink a future of work that incorporates flexible working options with regard to work hours and location, and that places more emphasis on benefits enhancing employee wellbeing,” said Dan Zakai, Mindspace CEO and Co-Founder. “This latest survey suggests that employees are taking a more holistic approach to their workplace – with growing expectations for hybrid work models, amenities that support work-life balance, or enhanced healthcare coverage. Companies that believe in returning to the office and want to retain their top talent should be forward-thinking and must recognize that built-in wellness amenities are not a luxury but a strategic necessity to promote wellbeing, to boost retention and to drive organizational success.”

Mindspace conducted the survey based on interviews of 2,000 office workers across the U.S., U.K., Germany, the Netherlands, Poland, Romania and Israel. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów
Nieruchomości Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
2024-07-24 | 08:00

Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

Niewiele czasu pozostało, by skorzystać z lipcowej promocji Grupy Murapol, w ramach której deweloper postawił do dyspozycji klientów 260 mieszkań i apartamentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.