MNK Partners inwestuje poza aglomeracją warszawską
Agencja Face IT
Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/
MNK Partners, francuska, niezależna firma zarządzająca aktywami, specjalizująca się w ogólnoeuropejskich inwestycjach w nieruchomości o wysokim potencjale wartości, ogłasza nabycie w imieniu swojego funduszu Polska FPS by MNK kolejnego obiektu w Polsce. Po raz pierwszy transakcja dotyczy nieruchomości poza aglomeracją warszawską. Do portfela MNK Partners dołączył park handlowy w Dobrym Mieście w województwie warmińsko-mazurskim.
Park handlowy w Dobrym Mieście położony jest przy drodze wojewódzkiej DW 593, w centralnej lokalizacji między ulicami Fabryczną i Zwycięstwa. Łączna powierzchnia użytkowa wynosi 2 200 mkw. Warto zwrócić uwagę na fakt, że jest w 100 proc. wynajęty na długie umowy najmu. Wśród najemców znajdują się znane sieci handlowe, m.in. KIK, Rossman, Pepco, Martes Sport. Na terenie inwestycji dostępny jest również parking na ponad 50 pojazdów.
«Retail parki to obiekty, które stanowią atrakcyjną klasę nieruchomości. Są odporne na zawirowania rynku, zwłaszcza gdy stanowią centra handlowo-usługowe w mniejszych, regionalnych miastach. Ich znaczenie stale rośnie na mapie nieruchomości komerycjnych. Cieszymy się, że obiekt parku handlowego w Dobrym Mieście stał się częścią naszego portfela.» mówi Małgorzata Cieślak-Belgy, dyrektor inwestycyjny MNK Partners.
Nabyty przez MNK Partners retail park jest projektem inwestycyjnym Grupy RWS Investment. To pierwszy tak nowoczesny park handlowy w mieście liczącym ponad 11 tys. mieszkańców. Na ponad pół roku przed oddaniem do użytkowania, obiekt został skomercjalizowany w 100 proc.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.