MNK Partners inwestuje poza aglomeracją warszawską
Agencja Face IT
Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/
MNK Partners, francuska, niezależna firma zarządzająca aktywami, specjalizująca się w ogólnoeuropejskich inwestycjach w nieruchomości o wysokim potencjale wartości, ogłasza nabycie w imieniu swojego funduszu Polska FPS by MNK kolejnego obiektu w Polsce. Po raz pierwszy transakcja dotyczy nieruchomości poza aglomeracją warszawską. Do portfela MNK Partners dołączył park handlowy w Dobrym Mieście w województwie warmińsko-mazurskim.
Park handlowy w Dobrym Mieście położony jest przy drodze wojewódzkiej DW 593, w centralnej lokalizacji między ulicami Fabryczną i Zwycięstwa. Łączna powierzchnia użytkowa wynosi 2 200 mkw. Warto zwrócić uwagę na fakt, że jest w 100 proc. wynajęty na długie umowy najmu. Wśród najemców znajdują się znane sieci handlowe, m.in. KIK, Rossman, Pepco, Martes Sport. Na terenie inwestycji dostępny jest również parking na ponad 50 pojazdów.
«Retail parki to obiekty, które stanowią atrakcyjną klasę nieruchomości. Są odporne na zawirowania rynku, zwłaszcza gdy stanowią centra handlowo-usługowe w mniejszych, regionalnych miastach. Ich znaczenie stale rośnie na mapie nieruchomości komerycjnych. Cieszymy się, że obiekt parku handlowego w Dobrym Mieście stał się częścią naszego portfela.» mówi Małgorzata Cieślak-Belgy, dyrektor inwestycyjny MNK Partners.
Nabyty przez MNK Partners retail park jest projektem inwestycyjnym Grupy RWS Investment. To pierwszy tak nowoczesny park handlowy w mieście liczącym ponad 11 tys. mieszkańców. Na ponad pół roku przed oddaniem do użytkowania, obiekt został skomercjalizowany w 100 proc.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.