Komunikaty PR

Modowy gigant dołącza do najemców Fabryki Norblina

2023-09-12  |  14:05
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania doc ( 0.07 MB )

Answear.com i Grupa Capital Park podpisali umowę na wynajem powierzchni w wielofunkcyjnym kompleksie przy ulicy Żelaznej 51/53 w Warszawie. We flagowej inwestycji dewelopera - Fabryce Norblina - powstanie pierwszy stacjonarny sklep Answer.com oraz przeniesiony zostanie sklep marki PRM. Łącznie zajmą one blisko 2.500 mkw.

Answear.com to wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży markowej odzieży, obuwia i akcesoriów, działająca w 11 krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii czy Ukrainie. Właściciele Spółki na swój pierwszy – i jedyny – stacjonarny salon wybrali warszawską Fabrykę Norblina. Tutaj też przeniosą sklep drugiej, przejętej w tym roku, marki PRM.

- Otworzymy dwa osobne sklepy dla PRM i Answear. W pierwszym przypadku to przenosiny do nowej, większej i dużo bardziej prestiżowej lokalizacji. Jeśli chodzi o Answear, to nie sygnalizowaliśmy dotąd planu wejścia w sprzedaż stacjonarną, ale myśleliśmy o tym od dłuższego czasu. Nam zapewni to lepsze warunki współpracy z markami i nowe możliwości prezentacji topowych produktów, a naszym klientom okazję do zapoznania się na żywo z limitowanymi kolekcjami i do odczucia wrażeń, z którymi chcemy być kojarzeni – mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Spółka nie ma na razie planów rozbudowy sieci stacjonarnej marki Answear.com, jednak strategia dotycząca PRM zakłada szeroki rozwój. Właściciele marki zamierzają mieć swój flagowy salon w stolicy każdego ważnego dla siebie kraju, stąd m.in. przeniesienie sklepu z Krakowa do Warszawy.

- Otwarcie przez Answear.com swoich salonów w Fabryce Norblina to dla nas duże wyróżnienie, ale jednocześnie potwierdzenie tego, że nasz kompleks spełnia oczekiwania najbardziej wymagających najemców. Dla naszych gości to także wspaniała wiadomość. Od początku dbamy o to, by w Fabryce Norblina znajdowały się marki niedostępne nigdzie indziej. Poszerzenie oferty o te dwa, topowe koncepty modowe zapewni im jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu, CIO / CFO Grupy Capital Park.

Obydwa sklepy zajmą łącznie blisko 2.500 mkw. powierzchni w budynku Plater, a ich otwarcie zaplanowane jest na pierwszą połowę 2024 roku. Umowa podpisana została na 7 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność

Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.

Bankowość

Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.