Komunikaty PR

Murapol z większą ofertą nowych mieszkań w Gliwicach

2020-02-28  |  10:45
Biuro prasowe

Pula lokali w realizowanym przez Grupę Murapol gliwickim projekcie Murapol Osiedle Parkowe została powiększona o 96 mieszkań aktualnie wprowadzonych do sprzedaży. Wszystkie lokale w ramach obecnie komercjalizowanego etapu inwestycji wyposażone zostaną w pakiet antysmogowy oraz opcję smart home pozwalającą, m.in. na zdalne sterowanie mediami w mieszkaniach i oszczędności w ich eksploatacji.

Gliwicka oferta to część „projektu1000”, w ramach którego Grupa Murapol postawiła do dyspozycji klientów ponad tysiąc mieszkań w siedmiu projektach nieruchomościowych w sześciu miastach w Polsce.

Murapol Osiedle Parkowe to inwestycja realizowana przy ul. Kozielskiej, w dzielnicy Wojska Polskiego, w zielonym otoczeniu parków Szwajcaria i Starokozielskiego, zaledwie 5 minut od centrum miasta. W ramach trzeciego etapu projektu do komercjalizacji trafiło obecnie 96 lokali mieszkalnych zaplanowanych w 7-kondygnacyjnym budynku z podziemną halą garażową. Postawione do dyspozycji klientów mieszkania to kawalerki oraz lokale 2-, 3- i 4- pokojowe w najpopularniejszych układach i metrażach, od 25 do 58 mkw. Dla poszukujących większych lokali przewidziana została możliwość ich łączenia. Wszystkie mieszkania na parterze wyposażone zostaną w komfortowe, zielone ogródki, dzięki którym mieszkańcy zyskają dodatkową przestrzeń wypoczynkową, a lokale na wyższych kondygnacjach w przestronne i wygodne balkony lub tarasy. Teren wokół inwestycji zostanie zagospodarowany specjalnie wyselekcjonowaną roślinnością oraz elementami małej architektury.

Dla komfortu i bezpieczeństwa mieszkańców wprowadzone do sprzedaży lokale zostaną wyposażone w pakiet antysmogowy oraz opcję innowacyjnych rozwiązań smart home dających możliwość zdalnego sterowania za pomocą smartfonu lub tabletu mediami oraz urządzeniami zapewniającymi bezpieczeństwo mieszkania oraz znaczne oszczędności w jego eksploatacji.

Rozpoczęcie prac budowlanych, zgodnie z aktualnym harmonogramem, nastąpi w pierwszym kwartale 2020 roku, zaś przekazanie mieszkań ich nabywcom przewidziane zostało na pierwszy kwartał kolejnego roku.

- Obecność specjalnej strefy ekonomicznej, duża liczba inwestycji, znacząco niższa od średniej krajowej stopa bezrobocia oraz dogodna komunikacja z miastami konurbacji i pozostałymi regionami kraju to przesłanki wpływające na zadowolenie mieszkańców Gliwic z miejsca zamieszkania. To także argument dla Grupy Murapol, by realizować inwestycje w mieście, w którym żyje się dobrze. To zapewnia zainteresowanie lokalami mieszkalnymi tworząc atrakcyjny rynek do działalności dla firm deweloperskich - mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Cisza, spokój oraz sąsiedztwo terenów zielonych i rekreacyjnych to atuty miasta, które doceniają coraz bardziej mieszkańcy dużych ośrodków, poszukujący miejsca do życia właśnie w takich lokalizacjach, z dala od biznesowego i pełnego gwaru centrum Katowic. – dodaje Nikodem Iskra

Murapol Osiedle Parkowe to pierwszy projekt Spółki realizowany w Gliwicach. Dotychczas w ramach inwestycji Grupa zaoferowała 378 lokali mieszkalnych, z czego 96 mieszkań z pierwszego etapu projektu otrzymało już decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. Docelowo inwestycja przy ul. Kozielskiej obejmie 7 budynków, w których zrealizowane zostaną 662 lokale mieszkalne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.