Komunikaty PR

Murapol zachęca do inwestowania w nieruchomości w najnowszej kampanii

2020-05-11  |  16:40
Biuro prasowe

Grupa Murapol rozpoczyna kampanię marketingową skierowaną do nabywców inwestycyjnych, w ramach której oferuje pulę wyselekcjonowanych mieszkań, wybrane w pakiecie ze smart home w wersji premium lub miejscem parkingowym, z rabatami o średniej wysokości sięgającej 50 tys. zł. Zakupu można dokonać bez wychodzenia z domu. Akcja potrwa do 31 maja.

W ramach promocji deweloper udostępnia 250 mieszkań w 21 inwestycjach, które realizuje na terenie 13 miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Gdyni, Torunia, Katowic, Gliwic, Tychów, Mikołowa, Siewierza i Wieliczki. Objęte kampanią lokale dostępne są w szerokim wyborze układów i metraży, od 27 do 98 mkw. W ofercie znajdują się zarówno mieszkania powstające w inwestycjach będących w realizacji, jak również gotowe lokale, do których klucze można odebrać zaraz po finalizacji zakupu. Większość z nich udostępniona jest w pakiecie z udogodnieniami smart home w wersji premium lub miejscem parkingowym w  cenie.

Aby skorzystać z promocji należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: https://bit.ly/35HA8QV i zamówić listę dostępnych lokali w danym mieście. Następnie w okresie trwania akcji, tj. do 31 maja, należy zarezerwować wybrane mieszkanie.

- Najnowszą kampanię przygotowaliśmy z myślą o klientach inwestycyjnych, którzy rozważają ulokowanie posiadanego kapitału w nieruchomości, od lat uznawane za jedną z najbezpieczniejszych i najrentowniejszych form inwestycji. Obserwujemy rosnące zainteresowanie mieszkaniami wśród tej grupy nabywców, co m.in. jest spowodowane ostatnimi obniżkami stóp procentowych, które osiągnęły historycznie niskie poziomy, przez co lokaty i konta oszczędnościowe straciły na swojej atrakcyjności – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Przypominamy, że całej procedury wyboru, rezerwacji mieszkania i skorzystania z promocyjnych warunków można dokonać zdalnie, bez wychodzenia z domu – dodaje Nikodem Iskra.

Inwestycje Grupy Murapol, w których znajdują się objęte kampanią mieszkania, zlokalizowane są w dzielnicach typu „middle”, dobrze skomunikowanych ze ścisłym centrum oraz pozostałymi dzielnicami miasta, posiadających rozwiniętą infrastrukturę handlowo-usługową, a także miejsca rekreacji i tereny zielone w pobliżu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.