Komunikaty PR

Murapol zachęca do inwestowania w nieruchomości w najnowszej kampanii

2020-05-11  |  16:40
Biuro prasowe

Grupa Murapol rozpoczyna kampanię marketingową skierowaną do nabywców inwestycyjnych, w ramach której oferuje pulę wyselekcjonowanych mieszkań, wybrane w pakiecie ze smart home w wersji premium lub miejscem parkingowym, z rabatami o średniej wysokości sięgającej 50 tys. zł. Zakupu można dokonać bez wychodzenia z domu. Akcja potrwa do 31 maja.

W ramach promocji deweloper udostępnia 250 mieszkań w 21 inwestycjach, które realizuje na terenie 13 miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Gdyni, Torunia, Katowic, Gliwic, Tychów, Mikołowa, Siewierza i Wieliczki. Objęte kampanią lokale dostępne są w szerokim wyborze układów i metraży, od 27 do 98 mkw. W ofercie znajdują się zarówno mieszkania powstające w inwestycjach będących w realizacji, jak również gotowe lokale, do których klucze można odebrać zaraz po finalizacji zakupu. Większość z nich udostępniona jest w pakiecie z udogodnieniami smart home w wersji premium lub miejscem parkingowym w  cenie.

Aby skorzystać z promocji należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: https://bit.ly/35HA8QV i zamówić listę dostępnych lokali w danym mieście. Następnie w okresie trwania akcji, tj. do 31 maja, należy zarezerwować wybrane mieszkanie.

- Najnowszą kampanię przygotowaliśmy z myślą o klientach inwestycyjnych, którzy rozważają ulokowanie posiadanego kapitału w nieruchomości, od lat uznawane za jedną z najbezpieczniejszych i najrentowniejszych form inwestycji. Obserwujemy rosnące zainteresowanie mieszkaniami wśród tej grupy nabywców, co m.in. jest spowodowane ostatnimi obniżkami stóp procentowych, które osiągnęły historycznie niskie poziomy, przez co lokaty i konta oszczędnościowe straciły na swojej atrakcyjności – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Przypominamy, że całej procedury wyboru, rezerwacji mieszkania i skorzystania z promocyjnych warunków można dokonać zdalnie, bez wychodzenia z domu – dodaje Nikodem Iskra.

Inwestycje Grupy Murapol, w których znajdują się objęte kampanią mieszkania, zlokalizowane są w dzielnicach typu „middle”, dobrze skomunikowanych ze ścisłym centrum oraz pozostałymi dzielnicami miasta, posiadających rozwiniętą infrastrukturę handlowo-usługową, a także miejsca rekreacji i tereny zielone w pobliżu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.