Murapol zachęca do inwestowania w nieruchomości w najnowszej kampanii
Grupa Murapol rozpoczyna kampanię marketingową skierowaną do nabywców inwestycyjnych, w ramach której oferuje pulę wyselekcjonowanych mieszkań, wybrane w pakiecie ze smart home w wersji premium lub miejscem parkingowym, z rabatami o średniej wysokości sięgającej 50 tys. zł. Zakupu można dokonać bez wychodzenia z domu. Akcja potrwa do 31 maja.
W ramach promocji deweloper udostępnia 250 mieszkań w 21 inwestycjach, które realizuje na terenie 13 miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Gdyni, Torunia, Katowic, Gliwic, Tychów, Mikołowa, Siewierza i Wieliczki. Objęte kampanią lokale dostępne są w szerokim wyborze układów i metraży, od 27 do 98 mkw. W ofercie znajdują się zarówno mieszkania powstające w inwestycjach będących w realizacji, jak również gotowe lokale, do których klucze można odebrać zaraz po finalizacji zakupu. Większość z nich udostępniona jest w pakiecie z udogodnieniami smart home w wersji premium lub miejscem parkingowym w cenie.
Aby skorzystać z promocji należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: https://bit.ly/35HA8QV i zamówić listę dostępnych lokali w danym mieście. Następnie w okresie trwania akcji, tj. do 31 maja, należy zarezerwować wybrane mieszkanie.
- Najnowszą kampanię przygotowaliśmy z myślą o klientach inwestycyjnych, którzy rozważają ulokowanie posiadanego kapitału w nieruchomości, od lat uznawane za jedną z najbezpieczniejszych i najrentowniejszych form inwestycji. Obserwujemy rosnące zainteresowanie mieszkaniami wśród tej grupy nabywców, co m.in. jest spowodowane ostatnimi obniżkami stóp procentowych, które osiągnęły historycznie niskie poziomy, przez co lokaty i konta oszczędnościowe straciły na swojej atrakcyjności – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Przypominamy, że całej procedury wyboru, rezerwacji mieszkania i skorzystania z promocyjnych warunków można dokonać zdalnie, bez wychodzenia z domu – dodaje Nikodem Iskra.
Inwestycje Grupy Murapol, w których znajdują się objęte kampanią mieszkania, zlokalizowane są w dzielnicach typu „middle”, dobrze skomunikowanych ze ścisłym centrum oraz pozostałymi dzielnicami miasta, posiadających rozwiniętą infrastrukturę handlowo-usługową, a także miejsca rekreacji i tereny zielone w pobliżu.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.