Najemcy pozostają w Diunie
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Kolejne firmy zdecydowały się przedłużyć swoje umowy na wynajem powierzchni w kompleksie biurowym Diuna z portfolio Syrena Real Estate. W sercu warszawskiego Służewca zostają firmy Colgate i LUX MED. Ta ostatnia poszerzyła dodatkowo swoją działalność o Poradnię Zdrowia Psychicznego „Harmonia”.
Grupa LUX MED, lider rynku prywatnych usług medycznych w Polsce, nie tylko przedłużył swoją obecność na ponad 880 mkw., ale także otworzył kolejną Poradnię Zdrowia Psychicznego „Harmonia”, która zajęła ponad 270 mkw. Nowa placówka to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na specjalistyczną opiekę w dziedzinie zdrowia psychicznego. Pacjenci mogą skorzystać tu z dogodnej formy kontaktu – wizyty stacjonarnej, porady telefonicznej lub wideorozmowy. W ofercie Poradni znajdą się konsultacje psychiatry i psychologa dla dzieci i dorosłych, terapie i psychoterapie indywidualne, dla par, a także całych rodzin, grupy wsparcia oraz diagnoza psychologiczna, m.in. zaburzeń w spektrum autyzmu czy diagnostyka w kierunku ADHD.
Na kontynuację swojej umowy zdecydowała się także firma Colgate-Palmolive Services (Poland). Globalny lider wśród producentów produktów do higieny jamy ustnej wynajmuje biura w kompleksie przy Taśmowej 7 od roku 2008. Firma ta jest znana z promowania zdrowego uśmiechu i edukacji na temat higieny jamy ustnej.
- Obydwie firmy, LUX MED i Colgate, są ważnymi partnerami biznesowymi Diuny, a ich długoterminowe zaangażowanie potwierdza status kompleksu jako centrum biznesowego klasy premium. Co równie ważne – ich obecność podkreśla także nasze wspólne wartości: innowacyjność, zdrowie i społeczna odpowiedzialność. Ogromnie cieszymy się także, że to właśnie w Diunie powstała Poradnia Zdrowia Psychicznego „Harmonia”, bo wiemy, jak ważna jest dbałość o równowagę psychiczną – mówi Ewa Lubańska, Leasing Director w Syrena Real Estate.
Diuna, dawniej znana jako Marynarska Business Park, przeszła ogromną metamorfozę dzięki działaniom Syrena Real Estate. Kompleks biurowy na warszawskim Służewcu został dostosowany do aktualnych standardów rynkowych, a wprowadzone zmiany objęły m.in. rewitalizację terenów zewnętrznych oraz przebudowę lobby wejściowych czterech budynków. Betonowy parking o powierzchni 6.000 mkw został przekształcony w ogólnodostępny park z 50 drzewami, 96 gatunkami krzewów, strumykiem i edukacyjnym pawilonem.
Na łącznej powierzchni użytkowej 46.000 mkw. swoje siedziby mają tu m.in. firmy: Accord, NewCold, Carrier Chłodninctwo, Colgate, Daikin Europe, Eurocash, Ford, Intrum, JDE, JDE Peet’s, Oceanic, S.C Johnson, FOUNDEVER, Business Lease, Leasing Team oraz WDX. Na terenie kompleksu działa także przychodnia LUX MED oraz kawiarnia i piekarnia Gorąco Polecam. Kompleks posiada 1.200 miejsc parkingowych na trzech podziemnych poziomach garażu.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.