Komunikaty PR

Najemcy stawiają na Konstruktorska Business Center!

2022-08-09  |  10:10
Biuro prasowe
Do pobrania KBC ( 0.39 MB )

Kanał Sportowy, najdynamiczniej rozwijająca się platforma sportowa w Polsce, dołączyła do grona najemców Konstruktorska Business Center w Warszawie. Firma zajmuje 512 mkw. nowoczesnej przestrzeni, zlokalizowanej na parterze budynku należącego do Golden Star Group. Ponadto, jeden z największych najemców Konstruktorska Business Center zdecydował się przedłużyć umowę najmu i pozostać w budynku na kolejne lata. Biura tej globalnej firmy zajmują łącznie 11 347 mkw. powierzchni na kilku piętrach warszawskiego kompleksu.

Kanał Sportowy jest najpopularniejszym kanałem internetowym o tematyce sportowej w Polsce. Obecnie emituje tygodniowo kilkadziesiąt programów, w większości realizowanych na żywo. Kanał działa od marca 2020 roku. Jego właścicielami i głównymi autorami są Michał Pol, Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski, a od września 2021 roku prezesem firmy jest Maciej Sawicki. Kanał Sportowy ma obecnie 879 tys. subskrybentów i opublikowano na nim dotychczas ponad 2,5 tys. materiałów, które zanotowały ponad 400 mln odtworzeń. Ponadto, działa także Kanał Sportowy Extra, z relacjami zza kulis, najciekawszymi fragmentami programów i dodatkowymi treściami. Subskrybuje go 206 tys. internautów, a  nieco ponad 300 opublikowanych materiałów zanotowało łącznie 43 mln wyświetleń.

Przeprowadzka Kanału Sportowego odbyła się w lipcu 2022 roku. Na 512 mkw. na parterze Konstruktorska Business Center zostały zaaranżowane biura i studio nagraniowe. W procesie negocjacji najemcę reprezentowała firma CBRE.

Ponadto na przedłużenie umowy najmu zdecydowała się globalna firma, będąca liderem sektora FMCG, której siedziba znajduje się w Konstruktorska Business Center od 2013 r. Biura jednego z największych najemców kompleksu zajmują łącznie 11 347 mkw. i są zlokalizowane na 1., 4. i 5. piętrze budynku. W procesie negocjacji najemcy doradzała firma JLL.

– Bardzo się cieszę z nawiązania współpracy z Kanałem Sportowym. Obecność tak dynamicznie rozwijającej się firmy, która jest znana przez miliony fanów sportu w Polsce, stanowi wyróżnienie dla naszego budynku. To również doskonałe potwierdzenie jakości Konstruktorska Business Center, oferty budynku i jego dogodnej lokalizacji. Wierzę, że nowoczesna przestrzeń w Konstruktorska Business Center przyczyni się do dalszego rozwoju Kanału Sportowego i poszerzenia skali działalności zgodnie z przyjętą strategią firmy.

Cieszymy się również, że spełniamy oczekiwania naszych obecnych kontrahentów. tym bardziej, że z jednym z nich będziemy mieli przyjemność kontynuować współpracę także w kolejnych latach. Konstruktorska Business Center to nie tylko najwyższej jakości przestrzenie biurowe. To również zielone środowisko pracy z dużą ilością naturalnej roślinności oraz nowoczesnej technologii. Jestem przekonany, że stworzone przez nas warunki pozwolą naszym najemcom skutecznie realizować wszystkie cele biznesowe – powiedział Antonio Pomes, Head of Asset Management w Golden Star Group.

Konstruktorska Business Center to nowoczesny biurowiec klasy A o łącznej powierzchni najmu 49 500 mkw., zlokalizowany w samym sercu biznesowej części Mokotowa. Siedmiokondygnacyjny budynek wyróżnia się jedną z największych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej powierzchni typowego piętra – 7000 mkw., zapewniającą najemcom pełną elastyczność w aranżowaniu przestrzeni pracy, idealnie dostosowując się do ich wymagań w zakresie wielkości danej powierzchni. Budynek cechuje także wysoka efektywność energetyczna potwierdzona certyfikatem BREEAM
na poziomie „Very Good”.

Konstruktorska Business Center to również cztery niezależne wejścia, dwa wewnętrzne dziedzińce rekreacyjne o powierzchni 3 200 mkw. – wyjątkowo lubiane przez pracowników zielone miejsca odpoczynku i spotkań oraz 1050 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, rowerowania i szatnie dla cyklistów. Bardzo dobra lokalizacja umożliwia szybki dojazd zarówno transportem miejskim (autobusami i tramwajami), jak i własnym środkiem transportu. Obiekt położony jest ok. 15 minut drogi samochodem od centrum Warszawy i ok. 10 minut od międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina.

Liczne atuty Konstruktorska Business Center doceniły renomowane polskie i międzynarodowe firmy, które na co dzień korzystają z doskonałej jakości oferowanej przez nieruchomość. Wśród najemców budynku, oprócz Kanału Sportowego, znajdują się m.in. Procter&Gamble, Emerson Process Management, Sunday Polska i MoneyGram.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.