Największy outlet Tchibo w Polsce już otwarty
Tchibo, producent kawy, odzieży i artykułów do domu, rozszerza sieć outletów w Polsce. W Galerii Północnej w Warszawie został otwarty największy sklep tego typu, oferujący klientom produkty z wyjątkowymi rabatami sięgającymi nawet 70%. Asortyment obejmuje zarówno kawę, akcesoria do jej przygotowania, jak i odzież oraz przedmioty do wyposażenia domu.
Outlet Tchibo w Galerii Północnej to prawdziwy raj dla miłośników marki i łowców okazji. Poza asortymentem kawowym, w ofercie dostępna jest też odzież dla dorosłych (w tym m.in. bielizna, czy kolekcje sportowe) i dzieci, idealna na każdą porę roku i okazję. Fani domowego designu mogą wybierać spośród bogatej gamy artykułów do wyposażenia wnętrz, od stylowych dodatków po funkcjonalne meble. Dla entuzjastów gotowania i pieczenia przygotowano szeroki asortyment akcesoriów kuchennych, które ułatwią codzienne kulinarne wyzwania. Nie mogło zabraknąć również produktów stanowiących DNA marki – wysokiej jakości kaw ziarnistych, mielonych i instant z różnych zakątków świata, nowoczesnych ekspresów automatycznych i kapsułkowych oraz akcesoriów do przygotowania kawy. Dzięki nim konsumenci mogą cieszyć się doskonałym smakiem i aromatem w zaciszu własnego domu.
Kawa, odzież i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach
Sklep w Galerii Północnej w Warszawie wyróżnia się nie tylko rozmiarem, ale także unikalnym podejściem do przestrzeni zakupowej, w której nie mogło zabraknąć akcentu kawowego. W lokalu znajduje się specjalna strefa z ekspresem do samodzielnej obsługi, gdzie klienci mogą przygotować ulubioną kawę i delektować się nią podczas zakupów. Dla tych, którzy potrzebują chwili wytchnienia, przygotowano przytulną strefę wypoczynku z prawie 20 miejscami siedzącymi.
– Outlet Tchibo to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy nie zdążyli zaopatrzyć się w wybrane produkty w naszych regularnych punktach sprzedaży. Miłośnicy naszych kolekcji użytkowych będą zachwyceni różnorodnością oferty, a entuzjaści kawy docenią szeroki wybór ziaren oraz ekspresów i akcesoriów do jej przyrządzania. Ta inicjatywa doskonale odzwierciedla naszą filozofię, stawiającą potrzeby i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nie zapominamy, że Tchibo to przede wszystkim kawa, dlatego nawet w outlecie, po udanych zakupach będzie można skusić się na swój ulubiony wariant napoju i chwilę odpocząć – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.
Tych rabatów nie można przegapić
Z okazji otwarcia, od 10 do 12 października, na klientów czeka szereg atrakcji. Przez cały okres inauguracyjny obowiązuje 20% rabatu na cały asortyment, liczony od już obniżonych cen outletowych. Przez pierwsze dwa dni na odwiedzających czeka również konkursowe koło fortuny z dodatkowymi nagrodami. Ponadto w dniach 10-12.10. pierwsi kupujący otrzymują specjalne upominki-niespodzianki.
Nowy outlet Tchibo w Galerii Północnej to przestronna przestrzeń o łącznej powierzchni prawie 500 m², z czego ponad 300 m² zajmuje sala sprzedaży. Jest to największy tego typu sklep marki w Polsce, zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i udostępnienia im szerokiego asortymentu w obniżonych cenach. Sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22 oraz w niedziele handlowe 10-21.
Warszawska przestrzeń to siódmy sklep tego typu marki w Polsce, wliczając jeden pop-up store. Do końca tego roku ma być ich osiem, bowiem kolejny outlet niebawem powstanie w Łodzi.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.