Największy outlet Tchibo w Polsce już otwarty
Tchibo, producent kawy, odzieży i artykułów do domu, rozszerza sieć outletów w Polsce. W Galerii Północnej w Warszawie został otwarty największy sklep tego typu, oferujący klientom produkty z wyjątkowymi rabatami sięgającymi nawet 70%. Asortyment obejmuje zarówno kawę, akcesoria do jej przygotowania, jak i odzież oraz przedmioty do wyposażenia domu.
Outlet Tchibo w Galerii Północnej to prawdziwy raj dla miłośników marki i łowców okazji. Poza asortymentem kawowym, w ofercie dostępna jest też odzież dla dorosłych (w tym m.in. bielizna, czy kolekcje sportowe) i dzieci, idealna na każdą porę roku i okazję. Fani domowego designu mogą wybierać spośród bogatej gamy artykułów do wyposażenia wnętrz, od stylowych dodatków po funkcjonalne meble. Dla entuzjastów gotowania i pieczenia przygotowano szeroki asortyment akcesoriów kuchennych, które ułatwią codzienne kulinarne wyzwania. Nie mogło zabraknąć również produktów stanowiących DNA marki – wysokiej jakości kaw ziarnistych, mielonych i instant z różnych zakątków świata, nowoczesnych ekspresów automatycznych i kapsułkowych oraz akcesoriów do przygotowania kawy. Dzięki nim konsumenci mogą cieszyć się doskonałym smakiem i aromatem w zaciszu własnego domu.
Kawa, odzież i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach
Sklep w Galerii Północnej w Warszawie wyróżnia się nie tylko rozmiarem, ale także unikalnym podejściem do przestrzeni zakupowej, w której nie mogło zabraknąć akcentu kawowego. W lokalu znajduje się specjalna strefa z ekspresem do samodzielnej obsługi, gdzie klienci mogą przygotować ulubioną kawę i delektować się nią podczas zakupów. Dla tych, którzy potrzebują chwili wytchnienia, przygotowano przytulną strefę wypoczynku z prawie 20 miejscami siedzącymi.
– Outlet Tchibo to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy nie zdążyli zaopatrzyć się w wybrane produkty w naszych regularnych punktach sprzedaży. Miłośnicy naszych kolekcji użytkowych będą zachwyceni różnorodnością oferty, a entuzjaści kawy docenią szeroki wybór ziaren oraz ekspresów i akcesoriów do jej przyrządzania. Ta inicjatywa doskonale odzwierciedla naszą filozofię, stawiającą potrzeby i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nie zapominamy, że Tchibo to przede wszystkim kawa, dlatego nawet w outlecie, po udanych zakupach będzie można skusić się na swój ulubiony wariant napoju i chwilę odpocząć – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.
Tych rabatów nie można przegapić
Z okazji otwarcia, od 10 do 12 października, na klientów czeka szereg atrakcji. Przez cały okres inauguracyjny obowiązuje 20% rabatu na cały asortyment, liczony od już obniżonych cen outletowych. Przez pierwsze dwa dni na odwiedzających czeka również konkursowe koło fortuny z dodatkowymi nagrodami. Ponadto w dniach 10-12.10. pierwsi kupujący otrzymują specjalne upominki-niespodzianki.
Nowy outlet Tchibo w Galerii Północnej to przestronna przestrzeń o łącznej powierzchni prawie 500 m², z czego ponad 300 m² zajmuje sala sprzedaży. Jest to największy tego typu sklep marki w Polsce, zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i udostępnienia im szerokiego asortymentu w obniżonych cenach. Sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22 oraz w niedziele handlowe 10-21.
Warszawska przestrzeń to siódmy sklep tego typu marki w Polsce, wliczając jeden pop-up store. Do końca tego roku ma być ich osiem, bowiem kolejny outlet niebawem powstanie w Łodzi.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.