Komunikaty PR

Nowa inwestycja Bouygues Immobilier Polska na warszawskich Włochach

2024-03-13  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Francuski deweloper Bouygues Immobilier Polska z nową inwestycją w warszawskiej dzielnicy Włochy. Osiedle Avenir (z jęz. francuskiego „Przyszłość”) powstanie niedaleko centrum handlowego Blue City. Mieszkania są już w sprzedaży.

Inwestycja Avenir powstanie przy ul. Wschodu Słońca – na pograniczu Włoch i Ochoty, w okolicy z dobrym zapleczem infrastrukturalnym i w pobliżu terenów zielonych.

Rozwijamy naszą ofertę w atrakcyjnych częściach stolicy, w których warszawiacy chcą mieszkać – mówi Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska. Jak podkreśla, Włochy są jedną z takich dzielnic: – Interesują nas tereny dobrze skomunikowane, zlokalizowane przy powstających lub planowanych węzłach przesiadkowych, stacjach metra czy placówkach edukacyjnych. Istotna jest dla nas również bliskość terenów zielonych, na których mieszkańcy naszych osiedli mogą wypoczywać w czasie wolnym.

Osiedle skrojone na miarę

W ramach Avenir powstanie 86 mieszkań o zróżnicowanym metrażu – od 26 aż do 139 mkw., od kawalerek po pięciopokojowe mieszkania. Budynek ozdobi elewacja łącząca minimalistyczny styl wzbogacony o eleganckie dodatki m.in. wstawki z lamelami na parterze i przy oknach, ciekawie wyglądająca przeszklona klatka schodowa i duże okna.

Inwestycję wyróżniają również duże tarasy, które będą przynależały do mieszkań zlokalizowanych na ostatniej kondygnacji. Na parterze budynku znajdą się lokale usługowe, a cały projekt uzupełnią elementy małej architektury wokół.

Wewnętrzne części wspólne inwestycji będą charakteryzować stylowe połączenia kolorystyczne, dekoracyjne panele na ścianach oraz duże przeszklenia. Styl podkreślą także detale w złotym kolorze z numerami mieszkań i pięter.  – Obecnie kupujący zwracają dużą uwagę na jakość i standard mieszkań, zastosowanie ekologicznych rozwiązań i kompaktowy metraż, w szczególności uwzględniający większą liczbę osobnych pokoi komentuje Cezary Grabowski.

Innowacyjne i ekologiczne rozwiązania

W Avenir deweloper zadbał o ekologiczne rozwiązania. Powstanie ogród deszczowy, stacja do ładowania samochodów elektrycznych, parking rowerowy, punkt naprawy jednos´ladów i paczkomat na wyłączny użytek mieszkańców, a także karmniki dla ptaków i domki dla pożytecznych owadów.

Mieszkania będą wyposażone w innowacyjny systemu automatyki Appartme, który od ubiegłego roku Bouygues Immobilier Polska wprowadza we wszystkich swoich nowych projektach. Zwiększa on bezpieczeństwo lokalu, a także pozwala oszczędzać energię. Steruje temperaturą, wyłącza dopływ wody w mieszkaniu pod nieobecność właścicieli, chroniąc je przed zalaniem, a także odcina dopływ prądu do gniazdek, kiedy to niezbędne. Pozwala też na wyła?czenie s´wiatła we wszystkich pokojach po wyjs´ciu z mieszkania. Systemem moz˙na zarza?dzac´ za pomoca? panelu steruja?cego w mieszkaniu lub na odległos´c´ z poziomu smartfona.

Wygodny wyjazd z miasta i dojazd do centrum
Dzięki bliskiej odległości jednej z głównych arterii Warszawy z inwestycji można szybko i wygodnie dojechać do centrum stolicy lub wyjechać z miasta. 12 minut pieszo dzieli Avenir od stacji kolejowej Aleje Jerozolimskie, skąd dotarcie do ścisłego centrum miasta to zaledwie kwadrans jazdy pociągiem. 5 minut samochodem zajmie mieszkańcom droga do centrów handlowo-usługowych takich jak Blue City i Atrium Reduta, a 10 min ­­­­­do lotniska Chopina. W bliskiej odległości znajdują się sklepy i przystanek autobusowy. Z kolei wycieczka rowerowa do Parku Szczęśliwieckiego na Ochocie zajmie tylko 10 minut.

Perspektywiczny deweloper

Avenir to druga inwestycja w dzielnicy Włochy, którą Bouygues Immobilier Polska wprowadził do sprzedaży w ostatnich miesiącach. Mieszkania Reve (z fr. „Marzenie”), znajdujące się w sąsiedztwie Avenir, trafiły na rynek nieruchomości w ostatnim kwartale 2023 roku.

Miniony rok okazał się bardzo dobry dla Bouygues Immoblier Polska, a firma zaliczyła wzrost sprzedaży o 36 proc. w stosunku do 2022 roku. Obecnie w budowie jest prawie 1300 nowych mieszkań w czterech miastach w Polsce. W 2024 roku deweloper chce utrzymać stabilny wzrost i już planuje nowe inwestycje.
Cezary Grabowski: – Pracujemy nad kolejnymi projektami w Warszawie. Planujemy kontynuację mieszkań na popularnym Chrzanowie, czyli tam, gdzie nasze inwestycje cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów. Kontynuujemy też poszukiwania gruntów pod nowe mieszkania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.