Komunikaty PR

Nowa odsłona Tchibo w Centrum Handlowym Gdynia Batory

2024-09-13  |  12:34
Biuro prasowe

Nowa strategia Tchibo, w której marka mocno podkreśla swoje kawowe dziedzictwo i kompetencje, właśnie zyskała kolejną odsłonę. W Centrum Handlowym Batory w Gdyni otwarto nowy lokal. To pionierski koncept, który łączy sklep z wyprowadzoną na zewnątrz lokalu strefą kawiarnianą. To pierwszy punkt Tchibo w Polsce, gdzie coffee bar funkcjonuje niezależnie od części sklepowej.

Coffee bar Tchibo w CH Batory w Gdyni zaprojektowano z myślą o stworzeniu przytulnego, a zarazem przestronnego miejsca, idealnego do spotkań towarzyskich, ale i momentów wytchnienia w pojedynkę przy filiżance ulubionej kawy. To miejsce, które warto odwiedzić zarówno w trakcie zakupów, jak i zabieganego dnia.

Od początku 2024 roku w naszych punktach własnych realizujemy strategię skoncentrowaną na kawie, czego wyrazem jest między innymi ich kompleksowe przeformatowanie. Mamy mocny mandat, w postaci 75-letniej tradycji, do utwierdzania konsumentów w przekonaniu, że „Jak kawa, to Tchibo” – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa. Profesjonalna obsługa, szeroka oferta kaw, maszyn i akcesoriów, które pozwolą odtworzyć kawowe rytuały w domu, sprawią, że każdy miłośnik tego napoju poczuje się u nas odpowiednio zaopiekowany. Jednocześnie, nie zapominamy o wielbicielach naszej oferty non-food. Wierzymy, że aktualne podejście i nowy format pozwolą ugruntować pozycję Tchibo w obu sektorach.

Dzięki modernizacji lokal w CH Batory w Gdyni dołączył do funkcjonujących już według nowego konceptu placówek w CH Marcelin w Poznaniu i toruńskiej Plazie oraz przestrzeni u zbiegu Świętokrzyskiej i Nowego Światu w Warszawie.

Nowoczesny design, przytulna atmosfera

Wyspa kawiarniana zlokalizowana w CH Batory w Gdyni tworzy odrębną strefę, jednocześnie pozostając w harmonii z częścią handlową. Coffee bar charakteryzuje się nowoczesnym, minimalistycznym designem, z przewagą naturalnych materiałów, takich jak drewno. Całość uzupełniają elementy zieleni, które razem tworzą kameralną atmosferę. Stonowana kolorystyka w odcieniach beżu i brązu nawiązuje do barw kawy, podkreślając tożsamość marki.

Zmodernizowany punkt Tchibo to miejsce „2 w 1”, gdzie klienci mogą nabyć bogaty asortyment kaw ziarnistych, mielonych i rozpuszczalnych, a także specjalistyczne akcesoria do ich przyrządzania. Wsparcia w doborze kawy odpowiadającej indywidualnym preferencjom konsumentów, udzielą tam doświadczeni doradcy. Oferta obejmuje również produkty non-food, w tym odzież, wyposażenie kuchni oraz elementy dekoracji wnętrz.

Szeroka kampania promocyjna

Tchibo otwarcie nowego punktu wspiera działaniami marketingowymi, obejmującymi m.in. reklamy outdoor, aktywności w social mediach oraz współpracę z trójmiejskimi influencerami, takimi jak: Foodlovepeople, Foodie Trójmiasto i Miejsca w Gdańsku. Marka nawiązała również partnerstwa z lokalnymi instytucjami, oferując zniżki na zakupy w obu strefach lokalu.

Za strategię i egzekucję kampanii influencerskiej oraz działania reklamowe w social mediach odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.

Festiwal atrakcji, nie tylko na otwarcie

Otwarciu lokalu w nowej aranżacji towarzyszy szereg wydarzeń dla konsumentów. W dniach 12-14 września odbędzie się konkurs z atrakcyjnymi nagrodami oraz degustacja kaw. Dla pierwszych 50 osób odwiedzających sklep Tchibo każdego dnia w tym terminie przewidziano upominki, a każdy z odwiedzających będzie mógł skorzystać z 20% zniżki na cały asortyment, obejmujący zarówno produkty kawowe, jak i ofertę non-food.

Ponadto, na terenie centrum handlowego Batory można będzie spotkać hostessy zapraszające do eksploracji nowej strefy oraz odkryć punkty degustacyjne Tchibo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.