Komunikaty PR

Nowa odsłona Tchibo w Centrum Handlowym Gdynia Batory

2024-09-13  |  12:34
Biuro prasowe

Nowa strategia Tchibo, w której marka mocno podkreśla swoje kawowe dziedzictwo i kompetencje, właśnie zyskała kolejną odsłonę. W Centrum Handlowym Batory w Gdyni otwarto nowy lokal. To pionierski koncept, który łączy sklep z wyprowadzoną na zewnątrz lokalu strefą kawiarnianą. To pierwszy punkt Tchibo w Polsce, gdzie coffee bar funkcjonuje niezależnie od części sklepowej.

Coffee bar Tchibo w CH Batory w Gdyni zaprojektowano z myślą o stworzeniu przytulnego, a zarazem przestronnego miejsca, idealnego do spotkań towarzyskich, ale i momentów wytchnienia w pojedynkę przy filiżance ulubionej kawy. To miejsce, które warto odwiedzić zarówno w trakcie zakupów, jak i zabieganego dnia.

Od początku 2024 roku w naszych punktach własnych realizujemy strategię skoncentrowaną na kawie, czego wyrazem jest między innymi ich kompleksowe przeformatowanie. Mamy mocny mandat, w postaci 75-letniej tradycji, do utwierdzania konsumentów w przekonaniu, że „Jak kawa, to Tchibo” – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa. Profesjonalna obsługa, szeroka oferta kaw, maszyn i akcesoriów, które pozwolą odtworzyć kawowe rytuały w domu, sprawią, że każdy miłośnik tego napoju poczuje się u nas odpowiednio zaopiekowany. Jednocześnie, nie zapominamy o wielbicielach naszej oferty non-food. Wierzymy, że aktualne podejście i nowy format pozwolą ugruntować pozycję Tchibo w obu sektorach.

Dzięki modernizacji lokal w CH Batory w Gdyni dołączył do funkcjonujących już według nowego konceptu placówek w CH Marcelin w Poznaniu i toruńskiej Plazie oraz przestrzeni u zbiegu Świętokrzyskiej i Nowego Światu w Warszawie.

Nowoczesny design, przytulna atmosfera

Wyspa kawiarniana zlokalizowana w CH Batory w Gdyni tworzy odrębną strefę, jednocześnie pozostając w harmonii z częścią handlową. Coffee bar charakteryzuje się nowoczesnym, minimalistycznym designem, z przewagą naturalnych materiałów, takich jak drewno. Całość uzupełniają elementy zieleni, które razem tworzą kameralną atmosferę. Stonowana kolorystyka w odcieniach beżu i brązu nawiązuje do barw kawy, podkreślając tożsamość marki.

Zmodernizowany punkt Tchibo to miejsce „2 w 1”, gdzie klienci mogą nabyć bogaty asortyment kaw ziarnistych, mielonych i rozpuszczalnych, a także specjalistyczne akcesoria do ich przyrządzania. Wsparcia w doborze kawy odpowiadającej indywidualnym preferencjom konsumentów, udzielą tam doświadczeni doradcy. Oferta obejmuje również produkty non-food, w tym odzież, wyposażenie kuchni oraz elementy dekoracji wnętrz.

Szeroka kampania promocyjna

Tchibo otwarcie nowego punktu wspiera działaniami marketingowymi, obejmującymi m.in. reklamy outdoor, aktywności w social mediach oraz współpracę z trójmiejskimi influencerami, takimi jak: Foodlovepeople, Foodie Trójmiasto i Miejsca w Gdańsku. Marka nawiązała również partnerstwa z lokalnymi instytucjami, oferując zniżki na zakupy w obu strefach lokalu.

Za strategię i egzekucję kampanii influencerskiej oraz działania reklamowe w social mediach odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.

Festiwal atrakcji, nie tylko na otwarcie

Otwarciu lokalu w nowej aranżacji towarzyszy szereg wydarzeń dla konsumentów. W dniach 12-14 września odbędzie się konkurs z atrakcyjnymi nagrodami oraz degustacja kaw. Dla pierwszych 50 osób odwiedzających sklep Tchibo każdego dnia w tym terminie przewidziano upominki, a każdy z odwiedzających będzie mógł skorzystać z 20% zniżki na cały asortyment, obejmujący zarówno produkty kawowe, jak i ofertę non-food.

Ponadto, na terenie centrum handlowego Batory można będzie spotkać hostessy zapraszające do eksploracji nowej strefy oraz odkryć punkty degustacyjne Tchibo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.