Nowa odsłona Tchibo w Centrum Handlowym Gdynia Batory
Nowa strategia Tchibo, w której marka mocno podkreśla swoje kawowe dziedzictwo i kompetencje, właśnie zyskała kolejną odsłonę. W Centrum Handlowym Batory w Gdyni otwarto nowy lokal. To pionierski koncept, który łączy sklep z wyprowadzoną na zewnątrz lokalu strefą kawiarnianą. To pierwszy punkt Tchibo w Polsce, gdzie coffee bar funkcjonuje niezależnie od części sklepowej.
Coffee bar Tchibo w CH Batory w Gdyni zaprojektowano z myślą o stworzeniu przytulnego, a zarazem przestronnego miejsca, idealnego do spotkań towarzyskich, ale i momentów wytchnienia w pojedynkę przy filiżance ulubionej kawy. To miejsce, które warto odwiedzić zarówno w trakcie zakupów, jak i zabieganego dnia.
– Od początku 2024 roku w naszych punktach własnych realizujemy strategię skoncentrowaną na kawie, czego wyrazem jest między innymi ich kompleksowe przeformatowanie. Mamy mocny mandat, w postaci 75-letniej tradycji, do utwierdzania konsumentów w przekonaniu, że „Jak kawa, to Tchibo” – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa. – Profesjonalna obsługa, szeroka oferta kaw, maszyn i akcesoriów, które pozwolą odtworzyć kawowe rytuały w domu, sprawią, że każdy miłośnik tego napoju poczuje się u nas odpowiednio zaopiekowany. Jednocześnie, nie zapominamy o wielbicielach naszej oferty non-food. Wierzymy, że aktualne podejście i nowy format pozwolą ugruntować pozycję Tchibo w obu sektorach.
Dzięki modernizacji lokal w CH Batory w Gdyni dołączył do funkcjonujących już według nowego konceptu placówek w CH Marcelin w Poznaniu i toruńskiej Plazie oraz przestrzeni u zbiegu Świętokrzyskiej i Nowego Światu w Warszawie.
Nowoczesny design, przytulna atmosfera
Wyspa kawiarniana zlokalizowana w CH Batory w Gdyni tworzy odrębną strefę, jednocześnie pozostając w harmonii z częścią handlową. Coffee bar charakteryzuje się nowoczesnym, minimalistycznym designem, z przewagą naturalnych materiałów, takich jak drewno. Całość uzupełniają elementy zieleni, które razem tworzą kameralną atmosferę. Stonowana kolorystyka w odcieniach beżu i brązu nawiązuje do barw kawy, podkreślając tożsamość marki.
Zmodernizowany punkt Tchibo to miejsce „2 w 1”, gdzie klienci mogą nabyć bogaty asortyment kaw ziarnistych, mielonych i rozpuszczalnych, a także specjalistyczne akcesoria do ich przyrządzania. Wsparcia w doborze kawy odpowiadającej indywidualnym preferencjom konsumentów, udzielą tam doświadczeni doradcy. Oferta obejmuje również produkty non-food, w tym odzież, wyposażenie kuchni oraz elementy dekoracji wnętrz.
Szeroka kampania promocyjna
Tchibo otwarcie nowego punktu wspiera działaniami marketingowymi, obejmującymi m.in. reklamy outdoor, aktywności w social mediach oraz współpracę z trójmiejskimi influencerami, takimi jak: Foodlovepeople, Foodie Trójmiasto i Miejsca w Gdańsku. Marka nawiązała również partnerstwa z lokalnymi instytucjami, oferując zniżki na zakupy w obu strefach lokalu.
Za strategię i egzekucję kampanii influencerskiej oraz działania reklamowe w social mediach odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
Festiwal atrakcji, nie tylko na otwarcie
Otwarciu lokalu w nowej aranżacji towarzyszy szereg wydarzeń dla konsumentów. W dniach 12-14 września odbędzie się konkurs z atrakcyjnymi nagrodami oraz degustacja kaw. Dla pierwszych 50 osób odwiedzających sklep Tchibo każdego dnia w tym terminie przewidziano upominki, a każdy z odwiedzających będzie mógł skorzystać z 20% zniżki na cały asortyment, obejmujący zarówno produkty kawowe, jak i ofertę non-food.
Ponadto, na terenie centrum handlowego Batory można będzie spotkać hostessy zapraszające do eksploracji nowej strefy oraz odkryć punkty degustacyjne Tchibo.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.