Komunikaty PR

Nowa oferta mieszkań w Murowanej Goślinie

2024-06-03  |  11:00

Kolejny etap, a wraz z nim nowe udogodnienia. W ramach rozbudowy projektu Nowa Murowana w Murowanej Goślinie do oferty trafił budynek wielorodzinny C2 z 33 mieszkaniami o popularnych powierzchniach.

 

Położona na północ od Poznania miejscowość Murowana Goślina liczy nieco ponad 10 tysięcy mieszkańców. Sąsiedztwo unikatowej Puszczy Zielonka, rozwinięta infrastruktura oraz dogodny dojazd do Poznania powodują, że żyje się spokojnie i komfortowo. To właśnie tu konsekwentnie rozwija się projekt deweloperski Nowa Murowana. Na przestrzeni kilku lat, deweloper sprzedał łącznie ponad 180 lokali mieszkalnych. W maju bieżącego roku, w ramach III etapu, do oferty trafił kolejny budynek wielorodzinny – C2. Tym razem deweloper proponuje 33 mieszkania o powierzchni od 33,22 do 72,01 mkw. Dostępne są kawalerki oraz lokale 2- i 3- pokojowe. Wszystkie o dopracowanym układzie pomieszczeń. Nowością w tym etapie jest gwarantująca zwiększone bezpieczeństwo i komfort hala garażowa ze 60 stanowiskami. Znajdą się tu również 22 komórki lokatorskie. Przed budynkiem powstaną także dodatkowe miejsca postojowe naziemne. Mieszkania parterowe uzupełnią ogródki, gdzie największe to nawet 140 mkw. Budowa niebawem ruszy, a planowany termin zakończenia realizacji budynku C2 to III kwartał 2026 roku. Ceny mieszkań rozpoczynają się od 8540 zł. brutto za mkw. Koszt zakupu miejsca w hali garażowej to 23.000 zł brutto, a komórki lokatorskiej – 15.000.

Murowana Goślina znajduje się około 20 km od Poznania. Miasto zapewnia pełną infrastrukturę z komunikacją publiczną, zapleczem handlowo-usługowym, czy ośrodkami zdrowia. Znajdują się tutaj żłobki, przedszkola, szkoły podstawowe oraz technikum i liceum. Wiele spraw można załatwić na miejscu, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu w codziennym funkcjonowaniu. Ponadto osoby np. związane zawodowo z Poznaniem cenią sobie szybki dojazd autem lub szynobusem Poznańskiej Kolei Metropolitarnej, której stacja znajduje się nieopodal inwestycji. Sąsiedztwo terenów zielonych, w tym popularnego Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka o łącznej powierzchni blisko 10 tys. ha pozwala na bliskość natury, odpoczynek oraz aktywność fizyczną. W najbliższej okolicy wyznaczono wiele kilometrów szlaków pieszych i rowerowych.

Spółka Nowa Murowana postawiła także na nową lokalizację, jaką są podpoznańskie Szczytniki, w gminie Kórnik. Powstaje tutaj inwestycja Nowe Szczytniki, w ramach której będą przygotowane dwupoziomowe mieszkania z ogrodami. Budowa jest mocno zaawansowana, a nabywcy klucze odbiorą jeszcze w tym roku.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.