Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin!
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1449704907,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Nowe Bielawy z nowymi sklepami i po modernizacji przypadły do gustu kupującym. Aż 95% osób robiących tu zakupy pozytywnie ocenia centrum handlowe, dostrzegając zarówno zmiany, jakie w ostatnich 4 latach zaszły w obiekcie, jak również jego ofertę, wykraczającą poza schemat convenience – wynika z badań konsumenckich ARC Rynek i Opinia dla Newbridge.
– To niezwykle wartościowa ocena, bo nie jest anonimowa ani tym bardziej pozyskana z przypadkowej próby. W ten sposób Nowe Bielawy oceniają dziś klienci, robiący tu regularnie codzienne lub weekendowe zakupy. To wyraźnie pokazuje, jak mocno na plus zmienił się odbiór obiektu wśród kupujących i ich rodzin – mówi Marta Sójkowska, Marketing Manager w Newbridge.
Widać to także w szczegółowych ocenach poszczególnych aspektów obiektu. Aż 90% klientów zadowolonych jest z tego, jaka atmosfera panuje w centrum handlowym. Tyle samo ceni sobie Nowe Bielawy za jakość obsługi i customer experience. 88% pozytywnie ocenia natomiast jakość dostępnych w centrum handlowym produktów i usług.
Klienci chwalą sobie także ofertę hipermarketu Carrefour, którą dobrze postrzega 86% kupujących. 85% z kolei zwraca uwagę na dogodną lokalizację Nowych Bielaw i na łatwy dojazd do nich, także komunikacją miejską. Aż 78% dostrzega natomiast duży wybór towarów, który po rozwoju tenant-mix’u w ostatnich latach, mają do zaoferowania Nowe Bielawy.
To jednak nie koniec. 3 na 4 klientów pozytywnie ocenia dostępne w obiekcie sezonowe promocje cenowe i akcje rabatowe, a także kompaktowość oferty, dzięki której pod jednym dachem klient znajduje szeroki wybór sklepów różnych kategorii. Wysoko oceniana jest także oferta gastronomiczna centrum, ujęta w nowoczesny, zmodernizowany food court.
– Oceny, które dziś dostajemy pokazują wyraźnie, że obiekt rozwija się nie tylko we właściwym kierunku, ale robi to w zgodzie zarówno z oczekiwaniami i potrzebami klientów na lokalnym rynku, jak również trendami konsumenckimi w segmencie convenience – mówi Marta Sójkowska.
– Wysokie noty, które otrzymaliśmy zarówno za dobrą atmosferę w przestrzeni handlowej, obsługę czy atrakcyjną ofertę, to przede wszystkim zasługa zakrojonych na szeroką skalę zmian w obiekcie, które systematycznie wdrażane są od 2018 roku, kiedy to centrum trafiło do portfolio Newbridge – dodaje.
I faktycznie, Nowe Bielawy mają za sobą spektakularną metamorfozę. Obiekt przeszedł nie tylko rebranding, ale poddany został także modernizacji. Remontu doczekał się m.in. pasaż handlowy, a remodelingiem objęto food court. Odświeżono też elewację. Znaczące zmiany zaszły w tenant-mix’ie, który został dopełniony kilkunastoma markami, w tym z segmentu fashion, przez co oferta stała się bardziej zróżnicowana.
– Opinie klientów to niezwykle czuły barometr zmian w centrum handlowym. Dziś widzimy jak wiele dobrego, prokonsumenckiego już zrobiliśmy. Przede wszystkim stworzyliśmy w Toruniu przyjazne i w pełni autorskie centrum convenience, które jest blisko lokalnych potrzeb zakupowych, ale także stale umacnia swoją pozycję zarówno poprzez działania leasingowe, ale także marketingowe i inwestycyjne. To żywy „organizm”, który wciąż ewoluuje – mówi Marta Sójkowska.
Ewoluuje i to w dobrą stronę. Te same badania ARC Rynek i Opinia pokazują bowiem, że już co czwarty klient odwiedza Nowe Bielawy kilka razy w tygodniu. – Stworzyliśmy przestrzeń handlową, która nie tylko jest pozytywnie odbierana, ale przede wszystkim odwiedzana. Klienci z chęcią robią tu niezbędne, często zaplanowane zakupy, ale także trwający ponad godzinę shopping, który obejmuje całą ofertę obiektu. Pod tym względem jesteśmy centrum niezwykle uniwersalnym – podsumowuje.
***
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych/ www.nowe-bielawy.pl
Newbridge Poland to spółka skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu convenience oraz parki handlowe. Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl
![Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_329485637,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?
![CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1462886161,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
![Warsaw office market in the process of adaptation](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1908045854,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Warsaw office market in the process of adaptation
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
IT i technologie
![](https://www.newseria.pl/files/11111/austin-distel-empz7yrzogw-unsplash,w_274,_small.jpg)
Sektor gier silnie reprezentowany na warszawskim parkiecie. GPW liczy na kolejne debiuty firm gamingowych
Sektor gier na warszawskim parkiecie reprezentowany jest przez blisko setkę podmiotów, w tym niemal trzy czwarte na rynku alternatywnym. Notowane podmioty dały w tym roku zarobić trzykrotnie więcej niż te z indeksu szerokiego rynku. Na parkiet wchodzą kolejne spółki z branży, zaczynając przeważnie od rynku NewConnect, by potem przenieść się na Główny Rynek GPW.
Przemysł
Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pie-roboty-bariery-foto,w_133,_small.jpg)
Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.
Zdrowie
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lpr-szkolenia-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.