Komunikaty PR

Nowe restauracje i letnie oblicze Fabryki Norblina

2022-06-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Należący do Grupy Capital Park wielofunkcyjny kompleks Fabryka Norblina na warszawskiej Woli poszerza swoją ofertę gastronomiczną o kolejne restauracje. Całkowita powierzchnia poświęcona kulinariom zajmuje już ponad 10 tys. mkw. powierzchni i znajdzie się na niej docelowo aż 37 lokali. Dodatkowo na sezon wiosenno-letni Fabryka Norblina wypełniła się ogródkami, w których do dyspozycji gości kompleksu jest niemal 500 miejsc. Wystartowała także muzyczna scena letnia, na której do połowy września odbędzie się ponad 100 koncertów.

Gastronomiczna oferta Fabryki Norblina poszerzyła się o nowe restauracje. Do najemców kompleksu dołączyły Bocca Ristorante & Pizzeria z włoską kuchnią i pizzą neapolitańską wyrabianą według tradycyjnych receptur oraz SOUL on the grill – serwujący amerykański comfort food m.in. burgery, żeberka czy steki prosto z grilla. W pierwszych dniach czerwca działalność rozpoczęła restauracja Paradiso z kuchnią międzynarodową, a już za kilka dni swoje podwoje w jednym z historycznych budynków otworzy legendarny warszawski tex-mex - Blue Cactus. W najbliższych tygodniach ofertę urozmaicą także Dary Natury – Pijalnia Ziół oraz lodziarnia Good Lood. Łącznie z nowymi konceptami powierzchnia gastronomiczna obiektu wyniesie ponad 10 000 mkw., co czyni ją największą tego typu strefą w Polsce. 

W Fabryce Norblina każdy z pewnością znajdzie coś w swoim guście. Łącznie funkcjonować tu będzie 37 konceptów gastronomicznych. Obecnie działa ich już 31, w czerwcu dołączą kolejne dwa, a pozostałe cztery, na które są już podpisane umowy najmu, otworzą się dla gości w III i IV kwartale br. W Food Town - największym warszawskim food hallu zlokalizowanym w pięciu historycznych halach (3.500 mkw.) funkcjonują aż 24 koncepty gastronomiczne, w których klienci mogą wybierać z rozmaitych propozycji kuchni z całego świata. Działają tam również cztery tematyczne bary z 50-osobowym zespołem barmańskim prowadzonym przez cocktail art directora Adama Grądziela oraz szefa barów Tomasza Małka - zwycięzcę 66 konkursów barmańskich na całym świecie, 4-krotnego Mistrza Roadhouse World Final oraz 4-krotnego zwycięzcę międzynarodowej ligi flair WFA Grand Slam. W Piano Barze obok doskonałych drinków serwowane są tapasy, sałatki czy dania główne, a od wtorku do piątku także lunche. Z kolei w zabytkowej oficynie willi Franciszka Ryxa znajduje się jedyny w Warszawie lokal Wiśniewski z nalewkami własnego wyrobu oraz multitap bar z piwem kraftowym - UWAGA Piwo. W Bistro BioBazar dla wielbicieli kuchni sezonowej śniadania oraz lunche bazujące na świeżych produktach prosto od wystawców ekologicznego targu powstają pod okiem szefa kuchni – Michała Toczyłowskiego.

W związku z sezonem ogródkowym na terenie kompleksu pojawiło się także dodatkowych niemal 500 miejsc dla gości poszczególnych barów i restauracji znajdujących się w historycznych budynkach kompleksu. Wystartowała również Letnia Scena Fabryki Norblina. W każdy weekend do połowy września w uliczkach Fabryki Norblina rozbrzmiewać będzie muzyka na żywo, wykonywana przez artystów reprezentujących najrozmaitsze gatunki muzyczne. To kolejna inicjatywa Fundacji Fabryki Norblina, mająca na celu wsparcie młodych talentów. Łącznie, w ramach cyklu pod hasłem „Make Music Not War” odbędzie się ponad 100 koncertów. Wśród muzyków znajdują się laureaci konkursów mający na koncie liczne występy czy uczestnictwo w programach muzycznych np. The Voice of Poland, a także absolwenci najlepszych polskich uczelni muzycznych takich jak Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina czy Akademia Muzyczna w Katowicach.

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Parkponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna - Food Town, Piano Bar 
z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe. 
W kompleksie funkcjonują już salony jublierskie Yes oraz W.Kruk, drogeria L’Erbolario z włoskimi kosmetykami, Super-Pharm, Medicover Stomatologia, salony optyczne Paris Optique, Sirene Eyewear, a wkrótce dołączy do nich także Medicover Optyk. Działalność rozpoczęły także Lifestyle Designers Boutique oferujący artykuły piśmiennicze oraz akcesoria biznesowe, sklep duńskiej marki audio Bang & Olufsen, kwaciarnia Buqiet i salon M&P alkohole posiadający bogaty wybór trunków. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.