Komunikaty PR

Nowi najemcy CH Osowa: Cozy Wood, Smart Bistro i Arkadia Salon Snu Łóżek i Mater

2024-07-31  |  11:00
Biuro prasowe

Do grona najemców CH Osowa dołączyły trzy nowe marki – salon meblowy Cozy Wood, punkt cateringowy Smart Bistro oraz Arkadia Salon Snu Łóżek i Materacy. Tym samym popularne gdańskie centrum handlowe urozmaiciło swój tenant mix, odpowiadając na różnorodne potrzeby swoich klientów.

Od czerwca w ofercie CH Osowa znajduje się salon meblowy Cozy Wood. Na powierzchni 150 mkw. klienci zyskali dostęp do asortymentu mebli dębowych, takich jak stoły, krzesła, fotele, a także akcesoria. Idea Cozy Wood polega na tworzeniu mebli wykonanych z naturalnych materiałów, które wyróżniają się zarówno wysoką jakością, jak i unikalnym designem. Produkty te nie tylko wpisują się w najnowsze trendy, ale także są przyjazne dla planety. Dużym udogodnieniem dla klientów jest fakt, że salon oferuje swój asortyment „od ręki”, wszystko bowiem, co jest dostępne na ekspozycji, oczekuje na zakup w magazynie sklepu.

W lipcu natomiast centrum wzmocniło swoją ofertę gastronomiczną. Punkt cateringowy Smart Bistro na ponad 52 mkw. oferuje codzienne śniadania, obiady, desery oraz napoje, serwowane zarówno na miejscu, jak i na wynos. Swoją koncepcję opiera na świeżości i różnorodności potraw, zgodnie z aktualnymi trendami. Klienci znajdą tu m.in. propozycje wegetariańskie, dania z diety keto, kuchnię dalekowschodnią, ale też potrawy kuchni polskiej, jak np. pierogi.

Grono najemców CH Osowa w lipcu wzbogaciła również Arkadia Salon Snu Łóżek i Materacy. To pierwszy salon tej firmy w centrum handlowym i ważny krok w jej rozwoju. Na 282 mkw. klienci znajdą szeroki wybór łóżek i materacy najwyższej jakości, które zapewnią komfortowy i zdrowy sen. Arkadia oferuje produkty dostosowane do różnych potrzeb, dzięki czemu każdy klient znajdzie coś dla siebie. Materace z długoletnią gwarancją od czołowych producentów oraz w pełni konfigurowalne łóżka na wymiar, szeroki wybór tkanin, rozmiarów i stylów, to niewątpliwe wyróżniki salonu. Firma przywiązuje dużą wagę do profesjonalnego doradztwa i indywidualnego podejścia do każdego klienta, dzięki czemu może on liczyć na specjalistyczną poradę przy doborze produktów i akcesoriów do sypialni.

– Dzięki nowym najemcom, CH Osowa umacnia swoją pozycję jako centrum handlowe oferujące różnorodne produkty i usługi, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania klientów – mówi Dariusz Rudziński, Shopping Center Director CH Osowa Gdańsk.– Zależy nam, by nasi goście mieli wybór, dlatego też dobieramy tylko takie marki, które cieszą się zaufaniem na rynku i są gwarancją najwyższej jakości.

Informacja o obiekcie

Centrum Handlowe Osowa jest jednym z pierwszych centrów handlowych w Trójmieście. Zlokalizowane jest przy obwodnicy, będącej przedłużeniem autostrady A1, która prowadzi na Półwysep Helski. Ponadto po przebudowie drogi S6, Osowa jest łatwo osiągalna zarówno z miejscowości nadmorskich, jak i Kaszub, będąc pierwszym centrum w zasięgu. Dzięki temu jest świetnie skomunikowane i łatwo dostępne. W CH Osowa dostępne są liczne butiki i punkty usługowe, w tym: największy w Trójmieście hipermarket Auchan oraz RTV Euro AGD, JYSK, H&M, Sinsay, Pepco, Carry, Rossmann, Hebe, Action, Bel-Pol, Max Burgers drive through. Dla Klientów centrum dostępnych jest 1 239 darmowych miejsc parkingowych.

Informacja o zarządcy obiektu

Sierra Balmain obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy czy wypoczynkiem, a nawet logistyką. W swoim portfolio posiada kilkanaście nieruchomości komercyjnych, które są odwiedzane rocznie przez blisko 36 mln klientów. Sierra Balmain dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
2024-07-31 | 17:00

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

  Fot. ignerhome.pl Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.