Nowi najemcy CH Osowa: Cozy Wood, Smart Bistro i Arkadia Salon Snu Łóżek i Mater
Do grona najemców CH Osowa dołączyły trzy nowe marki – salon meblowy Cozy Wood, punkt cateringowy Smart Bistro oraz Arkadia Salon Snu Łóżek i Materacy. Tym samym popularne gdańskie centrum handlowe urozmaiciło swój tenant mix, odpowiadając na różnorodne potrzeby swoich klientów.
Od czerwca w ofercie CH Osowa znajduje się salon meblowy Cozy Wood. Na powierzchni 150 mkw. klienci zyskali dostęp do asortymentu mebli dębowych, takich jak stoły, krzesła, fotele, a także akcesoria. Idea Cozy Wood polega na tworzeniu mebli wykonanych z naturalnych materiałów, które wyróżniają się zarówno wysoką jakością, jak i unikalnym designem. Produkty te nie tylko wpisują się w najnowsze trendy, ale także są przyjazne dla planety. Dużym udogodnieniem dla klientów jest fakt, że salon oferuje swój asortyment „od ręki”, wszystko bowiem, co jest dostępne na ekspozycji, oczekuje na zakup w magazynie sklepu.
W lipcu natomiast centrum wzmocniło swoją ofertę gastronomiczną. Punkt cateringowy Smart Bistro na ponad 52 mkw. oferuje codzienne śniadania, obiady, desery oraz napoje, serwowane zarówno na miejscu, jak i na wynos. Swoją koncepcję opiera na świeżości i różnorodności potraw, zgodnie z aktualnymi trendami. Klienci znajdą tu m.in. propozycje wegetariańskie, dania z diety keto, kuchnię dalekowschodnią, ale też potrawy kuchni polskiej, jak np. pierogi.
Grono najemców CH Osowa w lipcu wzbogaciła również Arkadia Salon Snu Łóżek i Materacy. To pierwszy salon tej firmy w centrum handlowym i ważny krok w jej rozwoju. Na 282 mkw. klienci znajdą szeroki wybór łóżek i materacy najwyższej jakości, które zapewnią komfortowy i zdrowy sen. Arkadia oferuje produkty dostosowane do różnych potrzeb, dzięki czemu każdy klient znajdzie coś dla siebie. Materace z długoletnią gwarancją od czołowych producentów oraz w pełni konfigurowalne łóżka na wymiar, szeroki wybór tkanin, rozmiarów i stylów, to niewątpliwe wyróżniki salonu. Firma przywiązuje dużą wagę do profesjonalnego doradztwa i indywidualnego podejścia do każdego klienta, dzięki czemu może on liczyć na specjalistyczną poradę przy doborze produktów i akcesoriów do sypialni.
– Dzięki nowym najemcom, CH Osowa umacnia swoją pozycję jako centrum handlowe oferujące różnorodne produkty i usługi, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania klientów – mówi Dariusz Rudziński, Shopping Center Director CH Osowa Gdańsk.– Zależy nam, by nasi goście mieli wybór, dlatego też dobieramy tylko takie marki, które cieszą się zaufaniem na rynku i są gwarancją najwyższej jakości.
Informacja o obiekcie
Centrum Handlowe Osowa jest jednym z pierwszych centrów handlowych w Trójmieście. Zlokalizowane jest przy obwodnicy, będącej przedłużeniem autostrady A1, która prowadzi na Półwysep Helski. Ponadto po przebudowie drogi S6, Osowa jest łatwo osiągalna zarówno z miejscowości nadmorskich, jak i Kaszub, będąc pierwszym centrum w zasięgu. Dzięki temu jest świetnie skomunikowane i łatwo dostępne. W CH Osowa dostępne są liczne butiki i punkty usługowe, w tym: największy w Trójmieście hipermarket Auchan oraz RTV Euro AGD, JYSK, H&M, Sinsay, Pepco, Carry, Rossmann, Hebe, Action, Bel-Pol, Max Burgers drive through. Dla Klientów centrum dostępnych jest 1 239 darmowych miejsc parkingowych.
Informacja o zarządcy obiektu
Sierra Balmain obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy czy wypoczynkiem, a nawet logistyką. W swoim portfolio posiada kilkanaście nieruchomości komercyjnych, które są odwiedzane rocznie przez blisko 36 mln klientów. Sierra Balmain dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.