Komunikaty PR

Nowi najemcy wzmacniają funkcje mixed-use biurowców Adgar BIT i Adgar Plaza

2022-06-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Adgar Poland, izraelski inwestor działający na warszawskim rynku powierzchni biurowej, poinformował o zakończeniu prowadzonych negocjacji z nowymi najemcami. Do grona firm, które prowadzą działalność biznesową w biurowcu Adgar BIT, dołączyła klinika medycyny estetycznej Self Esteem Aesthetic Clinic. Po wakacjach zaś, w Adgar Plaza A, otwarte zostanie centrum rehabilitacyjne Centrum Medycznego Damiana (Medicover Group). Wyżej wymienione kontrakty obejmują wynajęcie powierzchni ponad 1000 mkw.

 

Adgar Poland intensywnie pracuje nad pozyskiwaniem nowych najemców do swoich warszawskich obiektów biurowych. Jeszcze przed wakacjami dopięte zostały kontrakty z dwoma najemcami z branży medycznej i kosmetycznej. Klinika estetyczna Self Esteem Asethetic Clinic zajęła 265 mkw powierzchni na parterowej kondygnacji biurowca Adgar BIT na Służewcu. We wrześniu, w Adgar Plaza A, swoje usługi uruchomi Centrum Damiana, jeden z największych w Polsce podmiotów prywatnej służby zdrowia. Spółka, w biurowcu usytuowanym przy ul. Postępu 17, wynajęła niemal 800 mkw. powierzchni użytkowej, również na parterowej kondygnacji, umożliwiającej bezproblemowe korzystanie pacjentom wymagającym pomocy rehabilitacyjnej.

Przypomnijmy, że w 2021 r. Adgar Poland zwiększył – do 11 - liczbę budynków biurowych, z których mogą korzystać warszawscy najemcy, wskutek czego całkowity metraż powierzchni biurowej wzrósł o 7 proc. Spółka aktywnie rozwija również kompleksowość swojej oferty, w tym o tzw. najem elastyczny. To efekt oczekiwań tej części najemców, którzy po zakończeniu pandemii wprowadzili hybrydowe systemy pracy, a także firm poszukujących optymalizacji w mniej tradycyjnych formach korzystania z przestrzeni do pracy.

Koncept Flexi Lease, bo o nim mowa, łączy zalety rozwiązań charakterystycznych dla powierzchni coworkingowych z potrzebą użytkowania własnej, wydzielonej przestrzeni na elastycznych warunkach najmu. Oznacza to możliwość wynajęcia gotowego, w pełni funkcjonalnego i umeblowanego biura lub przestrzeni, którą najemca  może samodzielnie zaaranżować. W ramach Flexi Lease, firmy mają również do dyspozycji części wspólne – przestronne kuchnie, strefy relaksu oraz sale konferencyjne Z tego typu rozwiązań chętnie korzystają także ci najemcy, którzy oczekują na zakończenie modernizacji lub aranżacji docelowych powierzchni biurowych.

Obecność kliniki medycyny estetycznej czy centrum rehabilitacyjnego w budynku biurowym nie jest niczym zaskakującym. W ostatnich miesiącach rośnie bowiem popularność trendu mixed-use, który łączy dominującą funkcję biurową z funkcjami handlowymi i usługowymi. „W ostatnim czasie zintensyfikowaliśmy działania związane z wynajęciem parterowych powierzchni – idealnych do prowadzenia tego typu działalności biznesowej. Pula dostępnych lokali skurczyła się do dwóch i wierzę, że wkrótce zajmą je najemcy z atrakcyjną ofertą. Naszym zadaniem jest bowiem nie tylko tworzenie przyjaznych przestrzeni do pracy, sprzyjających kreatywności
i budowaniu pozytywnych relacji w zespołach. Mamy na uwadze również to, aby wielofunkcyjność budynków Adgar Poland ułatwiała codzienne życie pracownikom biur, wpisywała się w bardzo bliską nam ideę zachowania work-lige balance i zachęcała personel naszych najemców do powrotów do pracy stacjonarnej”
– mówi Monika Szelenberger, Head of Leasing & Asset Management w Adgar Poland.

Wdrażanie projektów typu mixed-use przez Adgar Poland, koresponduje z urbanistycznym trendem tzw. 15-minutowych miast. Możliwość skorzystania z usług przedszkolnych, klubów fitness, kawiarni i restauracji, czy sklepów i salonów w drodze do lub z pracy niesie same korzyści. Skracając czas dojazdu i transportu
oszczędzamy nie tylko cenne minuty i pieniądze, ale również redukujemy oddziaływania na środowisko naturalne i zanieczyszczenie powietrza. O tych aspektach powinny pamiętać firmy, które obecnie rozważają wybór lub zmianę lokalizacji dla swoich biur. Tym bardziej, że według ekspertów, w wielu organizacjach toczy się ożywiona dyskusja na temat przyszłości pracy zdalnej. Jak wynika z raportu „EMEA Office Occupier Sentiment Survey” firmy CBRE, 68 proc. organizacji chce powrotu pracowników do biur i to najlepiej jeszcze w tym roku. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.