Nowoczesne i wygodne rozwiązanie dla mieszkańców oraz zarządów wspólnot
W ostatnim czasie we wszystkich dziedzinach naszego życia najważniejsze stało się bezpieczeństwo. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców oraz Zarządów Wspólnot
Mieszkaniowych – TuMieszkamy, największy podmiot w Polsce, oferujący usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami - oferuje swoim klientom nowoczesną i wygodną platformę samoobsługową Strefa Klienta. Korzystając z platformy, użytkownicy mogą w szybki i bezpieczny sposób zdalnie załatwić sprawy związane ze swoją nieruchomością.
Szybko, łatwo i bezpiecznie bez koniczności wychodzenia z domu
Przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii TuMieszkamy zapewnia swoim klientom przystępną i łatwą w obsłudze platformę online, dostępną zarówno na stronie internetowej jak i w formie aplikacji na telefony z systemem Android i iOS. Dzięki szerokiemu wachlarzowi funkcji mieszkańcy mogą załatwić sprawy związane ze swoim mieszkaniem tj. wprowadzenie stanu liczników, sprawdzenie rozliczeń czy też e-płatności w bezpieczny sposób zdalnie – z własnej kanapy, bez konieczności wychodzenia z domu i stania w kolejkach. Znaczenie takich rozwiązań szczególnie rośnie w przypadku sytuacji wyjątkowych gdy np. mieszkańcy nie wychodzą za często z domu np. ze względu na chorobę, nie mają czasu udać się do biura zarządcy lub w tak wyjątkowej sytuacji jak epidemia, z jaką obecnie w Polsce mamy do czynienia w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na terytorium naszego kraju.
„Strefa Klienta to coś, co wyróżnia naszą firmę na tle innych podmiotów oferujących usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami. Dzięki tej platformie mieszkańcy i zarządcy mogą w jednym miejscu, sprawnie, szybko i – co ma w tej chwili szczególne znaczenie – nie wychodząc z własnego domu załatwić wszystkie ważne dla nich sprawy. Nasze rozwiązanie porządkuje też kwestie związane z mieszkaniem – wszystkie informacje, uchwały, zgłoszenia, wnioski mamy w jednym miejscu. To duże udogodnienie dla mieszkańców” – powiedział Tomas Ramanauskas, Wiceprezes Zarządu TuMieszkamy.
Dostęp do informacji 24 godziny na dobę
Samoobsługowa platforma Strefa Klienta umożliwia także sprawny dostęp do informacji dotyczących lokalu, takich jak rozliczenia mediów czy opłaty eksploatacyjne. Istotną funkcją jest możliwość sprawdzenia salda i wysokości opłat dla danego mieszkania bądź lokalu. Warto również podkreślić, że użytkownicy platformy mogą zapoznać się z ważnymi informacjami i dokumentami, które dla ułatwienia zebrane są w jednym miejscu. Kluczową zaletą Strefy Klienta jest opcja wiążącego głosowania nad uchwałami, dzięki któremu mieszkańcy mogą zagłosować jednym kliknięciem – wystarczy skorzystać z platformy.
„Dzięki możliwości głosowania uchwał poprzez platformę mieszkańcy nie muszą brać osobiście udziału w zebraniach wspólnoty. Ma to niemałe znaczenie zwłaszcza teraz, kiedy ich zorganizowanie może być utrudnione w związku z pandemią. Ta funkcja pozwala na zachowanie ciągłości działalności wspólnot” – dodał Tomas Ramanauskas.
Także w ramach tego typu platform można publikować ogłoszenia zarówno od Zarządu wspólnoty mieszkaniowej, jak też od zarządcy nieruchomości. Mieszkańcy pozostają na bieżąco informowani o tym co dzieje się w nieruchomości.
Natychmiastowa pomoc w przypadku awarii
Istotna z punktu widzenia mieszkańca będzie z pewnością również opcja zgłaszania awarii lub usterek – wystarczy zrobić zdjęcie, dodać krótki opis czego dotyczy zgłoszenie i przesłać je poprzez platformę. Resztą zajmą się już odpowiednie firmy, które zostaną automatycznie powiadomione o zgłoszeniu. W tym miejscu również można śledzić status naprawy awarii.
Nie tylko dla mieszkańców
Platforma samoobsługowa Strefa Klienta to narzędzie przydatne nie tylko dla mieszkańców. Z jej funkcji korzystają również zarządy wspólnot mieszkaniowych. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym członkowie zarządów mogą publikować ogłoszenia i uchwały, monitorować proces głosowania uchwał przez właścicieli mieszkań, prowadzić rozrachunki z dostawcami czy sprawdzać stan sald i opłat właścicieli. Co więcej, mogą też akceptować faktury i śledzić faktury już zaakceptowane i opłacone bez potrzeby przychodzenia do biura – bieżące informacje jak i historyczne dotyczące finansów wspólnoty w jednym miejscu.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.