Komunikaty PR

Nowoczesne i wygodne rozwiązanie dla mieszkańców oraz zarządów wspólnot

2020-04-27  |  08:00
Biuro prasowe

W ostatnim czasie we wszystkich dziedzinach naszego życia najważniejsze stało się bezpieczeństwo. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców oraz Zarządów Wspólnot
Mieszkaniowych – TuMieszkamy, największy podmiot w Polsce, oferujący usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami - oferuje swoim klientom nowoczesną i wygodną platformę samoobsługową Strefa Klienta. Korzystając z platformy, użytkownicy mogą w szybki i bezpieczny sposób zdalnie załatwić sprawy związane ze swoją nieruchomością.

Szybko, łatwo i bezpiecznie bez koniczności wychodzenia z domu

Przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii TuMieszkamy zapewnia swoim klientom przystępną i łatwą w obsłudze platformę online, dostępną zarówno na stronie internetowej jak i w formie aplikacji na telefony z systemem Android i iOS. Dzięki szerokiemu wachlarzowi funkcji mieszkańcy mogą załatwić sprawy związane ze swoim mieszkaniem  tj. wprowadzenie stanu liczników, sprawdzenie rozliczeń czy też e-płatności w bezpieczny sposób zdalnie – z własnej kanapy, bez konieczności wychodzenia z domu i stania w kolejkach. Znaczenie takich rozwiązań szczególnie rośnie w przypadku sytuacji wyjątkowych gdy np. mieszkańcy nie wychodzą za często z domu np. ze względu na chorobę, nie mają czasu udać się do biura zarządcy lub w tak wyjątkowej sytuacji jak epidemia, z jaką obecnie w Polsce mamy do czynienia w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na terytorium naszego kraju.

„Strefa Klienta to coś, co wyróżnia naszą firmę na tle innych podmiotów oferujących usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami. Dzięki tej platformie mieszkańcy i zarządcy mogą w jednym miejscu, sprawnie, szybko i – co ma w tej chwili szczególne znaczenie – nie wychodząc z własnego domu załatwić wszystkie ważne dla nich sprawy. Nasze rozwiązanie porządkuje też kwestie związane z mieszkaniem – wszystkie informacje, uchwały, zgłoszenia, wnioski mamy w jednym miejscu. To duże udogodnienie dla mieszkańców” – powiedział Tomas Ramanauskas, Wiceprezes Zarządu TuMieszkamy.

Dostęp do informacji 24 godziny na dobę

Samoobsługowa platforma Strefa Klienta umożliwia także sprawny dostęp do informacji dotyczących lokalu, takich jak rozliczenia mediów czy opłaty eksploatacyjne. Istotną funkcją jest możliwość sprawdzenia salda i wysokości opłat dla danego mieszkania bądź lokalu. Warto również podkreślić, że użytkownicy platformy mogą zapoznać się z ważnymi informacjami i dokumentami, które dla ułatwienia zebrane są w jednym miejscu. Kluczową zaletą Strefy Klienta jest opcja wiążącego głosowania nad uchwałami, dzięki któremu mieszkańcy mogą zagłosować jednym kliknięciem – wystarczy skorzystać z platformy.

„Dzięki możliwości głosowania uchwał poprzez platformę mieszkańcy nie muszą brać osobiście udziału w zebraniach wspólnoty. Ma to niemałe znaczenie zwłaszcza teraz, kiedy ich zorganizowanie może być utrudnione w związku z pandemią. Ta funkcja pozwala na zachowanie ciągłości działalności wspólnot”  – dodał Tomas Ramanauskas.

Także w ramach tego typu platform można publikować ogłoszenia zarówno od Zarządu wspólnoty mieszkaniowej, jak też od zarządcy nieruchomości. Mieszkańcy pozostają na bieżąco informowani o tym co dzieje się w nieruchomości.

 

Natychmiastowa pomoc w przypadku awarii

Istotna z punktu widzenia mieszkańca będzie z pewnością również opcja zgłaszania awarii lub usterek – wystarczy zrobić zdjęcie, dodać krótki opis czego dotyczy zgłoszenie i przesłać je poprzez platformę. Resztą zajmą się już odpowiednie firmy, które zostaną automatycznie powiadomione o zgłoszeniu. W tym miejscu również można śledzić status naprawy awarii.

Nie tylko dla mieszkańców

Platforma samoobsługowa Strefa Klienta to narzędzie przydatne nie tylko dla mieszkańców. Z jej funkcji korzystają również zarządy wspólnot mieszkaniowych. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym członkowie zarządów mogą publikować ogłoszenia i uchwały, monitorować proces głosowania uchwał przez właścicieli mieszkań, prowadzić rozrachunki z dostawcami czy sprawdzać stan sald i opłat właścicieli. Co więcej, mogą też akceptować faktury i śledzić faktury już zaakceptowane i opłacone bez potrzeby przychodzenia do biura – bieżące informacje jak i historyczne dotyczące finansów wspólnoty w jednym miejscu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.