Komunikaty PR

Nowoczesne i wygodne rozwiązanie dla mieszkańców oraz zarządów wspólnot

2020-04-27  |  08:00
Biuro prasowe

W ostatnim czasie we wszystkich dziedzinach naszego życia najważniejsze stało się bezpieczeństwo. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców oraz Zarządów Wspólnot
Mieszkaniowych – TuMieszkamy, największy podmiot w Polsce, oferujący usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami - oferuje swoim klientom nowoczesną i wygodną platformę samoobsługową Strefa Klienta. Korzystając z platformy, użytkownicy mogą w szybki i bezpieczny sposób zdalnie załatwić sprawy związane ze swoją nieruchomością.

Szybko, łatwo i bezpiecznie bez koniczności wychodzenia z domu

Przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii TuMieszkamy zapewnia swoim klientom przystępną i łatwą w obsłudze platformę online, dostępną zarówno na stronie internetowej jak i w formie aplikacji na telefony z systemem Android i iOS. Dzięki szerokiemu wachlarzowi funkcji mieszkańcy mogą załatwić sprawy związane ze swoim mieszkaniem  tj. wprowadzenie stanu liczników, sprawdzenie rozliczeń czy też e-płatności w bezpieczny sposób zdalnie – z własnej kanapy, bez konieczności wychodzenia z domu i stania w kolejkach. Znaczenie takich rozwiązań szczególnie rośnie w przypadku sytuacji wyjątkowych gdy np. mieszkańcy nie wychodzą za często z domu np. ze względu na chorobę, nie mają czasu udać się do biura zarządcy lub w tak wyjątkowej sytuacji jak epidemia, z jaką obecnie w Polsce mamy do czynienia w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na terytorium naszego kraju.

„Strefa Klienta to coś, co wyróżnia naszą firmę na tle innych podmiotów oferujących usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami. Dzięki tej platformie mieszkańcy i zarządcy mogą w jednym miejscu, sprawnie, szybko i – co ma w tej chwili szczególne znaczenie – nie wychodząc z własnego domu załatwić wszystkie ważne dla nich sprawy. Nasze rozwiązanie porządkuje też kwestie związane z mieszkaniem – wszystkie informacje, uchwały, zgłoszenia, wnioski mamy w jednym miejscu. To duże udogodnienie dla mieszkańców” – powiedział Tomas Ramanauskas, Wiceprezes Zarządu TuMieszkamy.

Dostęp do informacji 24 godziny na dobę

Samoobsługowa platforma Strefa Klienta umożliwia także sprawny dostęp do informacji dotyczących lokalu, takich jak rozliczenia mediów czy opłaty eksploatacyjne. Istotną funkcją jest możliwość sprawdzenia salda i wysokości opłat dla danego mieszkania bądź lokalu. Warto również podkreślić, że użytkownicy platformy mogą zapoznać się z ważnymi informacjami i dokumentami, które dla ułatwienia zebrane są w jednym miejscu. Kluczową zaletą Strefy Klienta jest opcja wiążącego głosowania nad uchwałami, dzięki któremu mieszkańcy mogą zagłosować jednym kliknięciem – wystarczy skorzystać z platformy.

„Dzięki możliwości głosowania uchwał poprzez platformę mieszkańcy nie muszą brać osobiście udziału w zebraniach wspólnoty. Ma to niemałe znaczenie zwłaszcza teraz, kiedy ich zorganizowanie może być utrudnione w związku z pandemią. Ta funkcja pozwala na zachowanie ciągłości działalności wspólnot”  – dodał Tomas Ramanauskas.

Także w ramach tego typu platform można publikować ogłoszenia zarówno od Zarządu wspólnoty mieszkaniowej, jak też od zarządcy nieruchomości. Mieszkańcy pozostają na bieżąco informowani o tym co dzieje się w nieruchomości.

 

Natychmiastowa pomoc w przypadku awarii

Istotna z punktu widzenia mieszkańca będzie z pewnością również opcja zgłaszania awarii lub usterek – wystarczy zrobić zdjęcie, dodać krótki opis czego dotyczy zgłoszenie i przesłać je poprzez platformę. Resztą zajmą się już odpowiednie firmy, które zostaną automatycznie powiadomione o zgłoszeniu. W tym miejscu również można śledzić status naprawy awarii.

Nie tylko dla mieszkańców

Platforma samoobsługowa Strefa Klienta to narzędzie przydatne nie tylko dla mieszkańców. Z jej funkcji korzystają również zarządy wspólnot mieszkaniowych. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym członkowie zarządów mogą publikować ogłoszenia i uchwały, monitorować proces głosowania uchwał przez właścicieli mieszkań, prowadzić rozrachunki z dostawcami czy sprawdzać stan sald i opłat właścicieli. Co więcej, mogą też akceptować faktury i śledzić faktury już zaakceptowane i opłacone bez potrzeby przychodzenia do biura – bieżące informacje jak i historyczne dotyczące finansów wspólnoty w jednym miejscu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.