Nowoczesne i wygodne rozwiązanie dla mieszkańców oraz zarządów wspólnot
W ostatnim czasie we wszystkich dziedzinach naszego życia najważniejsze stało się bezpieczeństwo. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców oraz Zarządów Wspólnot
Mieszkaniowych – TuMieszkamy, największy podmiot w Polsce, oferujący usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami - oferuje swoim klientom nowoczesną i wygodną platformę samoobsługową Strefa Klienta. Korzystając z platformy, użytkownicy mogą w szybki i bezpieczny sposób zdalnie załatwić sprawy związane ze swoją nieruchomością.
Szybko, łatwo i bezpiecznie bez koniczności wychodzenia z domu
Przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii TuMieszkamy zapewnia swoim klientom przystępną i łatwą w obsłudze platformę online, dostępną zarówno na stronie internetowej jak i w formie aplikacji na telefony z systemem Android i iOS. Dzięki szerokiemu wachlarzowi funkcji mieszkańcy mogą załatwić sprawy związane ze swoim mieszkaniem tj. wprowadzenie stanu liczników, sprawdzenie rozliczeń czy też e-płatności w bezpieczny sposób zdalnie – z własnej kanapy, bez konieczności wychodzenia z domu i stania w kolejkach. Znaczenie takich rozwiązań szczególnie rośnie w przypadku sytuacji wyjątkowych gdy np. mieszkańcy nie wychodzą za często z domu np. ze względu na chorobę, nie mają czasu udać się do biura zarządcy lub w tak wyjątkowej sytuacji jak epidemia, z jaką obecnie w Polsce mamy do czynienia w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na terytorium naszego kraju.
„Strefa Klienta to coś, co wyróżnia naszą firmę na tle innych podmiotów oferujących usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami. Dzięki tej platformie mieszkańcy i zarządcy mogą w jednym miejscu, sprawnie, szybko i – co ma w tej chwili szczególne znaczenie – nie wychodząc z własnego domu załatwić wszystkie ważne dla nich sprawy. Nasze rozwiązanie porządkuje też kwestie związane z mieszkaniem – wszystkie informacje, uchwały, zgłoszenia, wnioski mamy w jednym miejscu. To duże udogodnienie dla mieszkańców” – powiedział Tomas Ramanauskas, Wiceprezes Zarządu TuMieszkamy.
Dostęp do informacji 24 godziny na dobę
Samoobsługowa platforma Strefa Klienta umożliwia także sprawny dostęp do informacji dotyczących lokalu, takich jak rozliczenia mediów czy opłaty eksploatacyjne. Istotną funkcją jest możliwość sprawdzenia salda i wysokości opłat dla danego mieszkania bądź lokalu. Warto również podkreślić, że użytkownicy platformy mogą zapoznać się z ważnymi informacjami i dokumentami, które dla ułatwienia zebrane są w jednym miejscu. Kluczową zaletą Strefy Klienta jest opcja wiążącego głosowania nad uchwałami, dzięki któremu mieszkańcy mogą zagłosować jednym kliknięciem – wystarczy skorzystać z platformy.
„Dzięki możliwości głosowania uchwał poprzez platformę mieszkańcy nie muszą brać osobiście udziału w zebraniach wspólnoty. Ma to niemałe znaczenie zwłaszcza teraz, kiedy ich zorganizowanie może być utrudnione w związku z pandemią. Ta funkcja pozwala na zachowanie ciągłości działalności wspólnot” – dodał Tomas Ramanauskas.
Także w ramach tego typu platform można publikować ogłoszenia zarówno od Zarządu wspólnoty mieszkaniowej, jak też od zarządcy nieruchomości. Mieszkańcy pozostają na bieżąco informowani o tym co dzieje się w nieruchomości.
Natychmiastowa pomoc w przypadku awarii
Istotna z punktu widzenia mieszkańca będzie z pewnością również opcja zgłaszania awarii lub usterek – wystarczy zrobić zdjęcie, dodać krótki opis czego dotyczy zgłoszenie i przesłać je poprzez platformę. Resztą zajmą się już odpowiednie firmy, które zostaną automatycznie powiadomione o zgłoszeniu. W tym miejscu również można śledzić status naprawy awarii.
Nie tylko dla mieszkańców
Platforma samoobsługowa Strefa Klienta to narzędzie przydatne nie tylko dla mieszkańców. Z jej funkcji korzystają również zarządy wspólnot mieszkaniowych. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym członkowie zarządów mogą publikować ogłoszenia i uchwały, monitorować proces głosowania uchwał przez właścicieli mieszkań, prowadzić rozrachunki z dostawcami czy sprawdzać stan sald i opłat właścicieli. Co więcej, mogą też akceptować faktury i śledzić faktury już zaakceptowane i opłacone bez potrzeby przychodzenia do biura – bieżące informacje jak i historyczne dotyczące finansów wspólnoty w jednym miejscu.
TEAL Z NOWYM NAJEMCĄ. DO OFF PIOTRKOWSKA CENTER WPROWADZA SIĘ NEST LEASING S.A
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.