Komunikaty PR

Nowy plac miejski na Białołęce – konkurs na rzeźbę

2024-06-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Ruszył konkurs dla studentów kierunków artystycznych uczelni wyższych w Warszawie na projekt formy przestrzennej do Ogrodu Łopianowa, czyli na nowy plac miejski w Warszawie. Zwycięska praca ozdobi skwer, a autorzy trzech najlepszych projektów dostaną nagrodę pieniężną.

Nowy skwer powstaje u zbiegu ulic Łopianowej i Morelowej na warszawskiej Białołęce. Ma być zielony, wręcz leśny – zaplanowano różnorodną zieleń, liczne młode drzewa i ścieżki, do tego rośliny ozdobne, enklawy dla ptaków i owadów zapylających, a także drewniane detale pasujące do okolicy. Nie zabraknie elementów wypoczynkowych i rekreacyjnych o naturalnej formie.

Za powstający plac odpowiada francuski deweloper Bouygues Immobilier Polska, obecny w tej okolicy ze swoimi inwestycjami. – Sztuka to jeden z tych elementów, które chętnie wprowadzamy do naszych projektów. Tym razem stawiamy na sztukę stworzoną przez warszawskich młodych artystów. Liczymy, że studenci wykażą się kreatywnością i nadeślą nam wspaniałe projekty. Niech dodatkową zachętą będzie fakt, że rzeźba, która wygra konkurs, ozdobi centralną część skweru – mówi Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska.

Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy stworzyć projekt formy przestrzennej wpisującej się w koncepcję powstającego Ogrodu Łopianowa. Praca powinna nawiązywać do hasła przewodniego „Zieleń i forma” i może być wykonana samodzielnie lub w zespole dwuosobowym. Co ważne, liczy się nie tylko wymiar artystyczny i nawiązania do natury i roślinności, ale także aspekt praktyczny – rzeźba może służyć np. jako ławka. Nie może mieć więcej niż 1,5 m x 1,5 m w podstawie i 2,5 m wysokości, a na jej realizację powinien wystarczyć budżet wynoszący 120 tys. zł.

Propozycje konkursowe należy nadsyłać do 28 czerwca. Zwycięzca zostanie wyłoniony do 30 sierpnia. Szczegółowe wymagania i wytyczne są dostępne w regulaminie konkursu na stronie internetowej organizatora: https://www.bi-polska.pl/poznaj-nas/aktualnosci/konkurs-zielen-i-forma. Autorzy trzech najlepszych projektów otrzymają nagrody pieniężne ufundowane przez Bouygues Immobilier Polska. Pierwsze miejsce to nagroda w wysokości 12 tysięcy złotych, drugie i trzecie to kolejno 7 i 3 tysiące złotych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.