Komunikaty PR

Nowy plac miejski na Białołęce – konkurs na rzeźbę

2024-06-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Ruszył konkurs dla studentów kierunków artystycznych uczelni wyższych w Warszawie na projekt formy przestrzennej do Ogrodu Łopianowa, czyli na nowy plac miejski w Warszawie. Zwycięska praca ozdobi skwer, a autorzy trzech najlepszych projektów dostaną nagrodę pieniężną.

Nowy skwer powstaje u zbiegu ulic Łopianowej i Morelowej na warszawskiej Białołęce. Ma być zielony, wręcz leśny – zaplanowano różnorodną zieleń, liczne młode drzewa i ścieżki, do tego rośliny ozdobne, enklawy dla ptaków i owadów zapylających, a także drewniane detale pasujące do okolicy. Nie zabraknie elementów wypoczynkowych i rekreacyjnych o naturalnej formie.

Za powstający plac odpowiada francuski deweloper Bouygues Immobilier Polska, obecny w tej okolicy ze swoimi inwestycjami. – Sztuka to jeden z tych elementów, które chętnie wprowadzamy do naszych projektów. Tym razem stawiamy na sztukę stworzoną przez warszawskich młodych artystów. Liczymy, że studenci wykażą się kreatywnością i nadeślą nam wspaniałe projekty. Niech dodatkową zachętą będzie fakt, że rzeźba, która wygra konkurs, ozdobi centralną część skweru – mówi Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska.

Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy stworzyć projekt formy przestrzennej wpisującej się w koncepcję powstającego Ogrodu Łopianowa. Praca powinna nawiązywać do hasła przewodniego „Zieleń i forma” i może być wykonana samodzielnie lub w zespole dwuosobowym. Co ważne, liczy się nie tylko wymiar artystyczny i nawiązania do natury i roślinności, ale także aspekt praktyczny – rzeźba może służyć np. jako ławka. Nie może mieć więcej niż 1,5 m x 1,5 m w podstawie i 2,5 m wysokości, a na jej realizację powinien wystarczyć budżet wynoszący 120 tys. zł.

Propozycje konkursowe należy nadsyłać do 28 czerwca. Zwycięzca zostanie wyłoniony do 30 sierpnia. Szczegółowe wymagania i wytyczne są dostępne w regulaminie konkursu na stronie internetowej organizatora: https://www.bi-polska.pl/poznaj-nas/aktualnosci/konkurs-zielen-i-forma. Autorzy trzech najlepszych projektów otrzymają nagrody pieniężne ufundowane przez Bouygues Immobilier Polska. Pierwsze miejsce to nagroda w wysokości 12 tysięcy złotych, drugie i trzecie to kolejno 7 i 3 tysiące złotych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.