Oliwska Vita rozrasta się na warszawskim Targówku
Develia uruchomiła sprzedaż II etapu inwestycji Oliwska Vita, która powstaje na stołecznym Targówku. Projekt zakłada 201 mieszkań w szerokiej gamie funkcjonalnych rozkładów i metraży. Ceny zaczynają się już 12 100 zł za metr kwadratowy. Termin ukończenia inwestycji zaplanowano na koniec I kwartału 2026 roku.
Kupujący mogą wybierać spośród 25-metrowych kawalerek po mierzące ponad 100 m kw. przestronne lokale 4-pokojowe. Do każdego mieszkania w zależności od kondygnacji przypisane będą przestronne tarasy, balkony lub ogródki. Deweloper zrealizuje również podziemną halę garażową z komórkami lokatorskimi i boksami rowerowymi. Auta będzie można parkować także na stanowiskach naziemnych, a rowery – w specjalnej rowerowni oraz przy licznych stojakach, jakie zostaną ustawione na terenie inwestycji.
Projektanci z pracownia 4am Architekci zadbali o atrakcyjne zagospodarowanie powierzchni zewnętrznych. Przy osiedlowych alejkach zostaną ustawione ławki, plenerowe leżaki i inne elementy małej architektury, a dla najmłodszych mieszkańców powstanie atrakcyjny plac zabaw.
- Oliwska Vita to jeden z naszych najpopularniejszych projektów w stolicy. Osoby, które nabyły mieszkanie w I etapie, doceniały szeroki wybór mieszkań, bliskość sklepów, placówek edukacyjnych i publicznych parków oraz dobre połączenia komunikacyjne z centrum i innymi dzielnicami. Dodatkowym atutem II etapu jest także atrakcyjna cena mieszkań, wyróżniająca się rynku warszawskim – komentuje Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.
W okolicy Oliwskiej Vita działa wiele sklepów, punktów usługowych czy placówek ochrony zdrowia. Najbliższe przedszkole oddalone jest o kilka minut spacerem, a szkoła podstawowa o kilkanaście. Zakupy można zrobić w centrum handlowym Atrium Targówek oraz M1. Pobliski Park Bródnowski oferuje duże możliwości odpoczynku i spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu. W okolicy nie brakuje również przestrzeni sportowo-rekreacyjnych, takich jak ZOO, park trampolin Hangar 646, pływalnie „Muszelka” oraz Polonez OSiR Targówek, a także obiektów kultury, jak pobliski DK Świt czy słynny Teatr Rampa.
Sprawną komunikację zapewnia rozbudowana sieć dróg, w tym m.in. Trasa Toruńska i most gen. Stefana Grota-Roweckiego oraz most Gdański. Z kolei pobliska stacja kolejowa Warszawa-Praga pozwoli na szybki dojazd m.in. do Dworca Gdańskiego oraz innych rejonów miasta, włącznie z Lotniskiem Chopina. Mieszkańcy będą mogli korzystać również z komunikacji publicznej łączącej osiedle z centrum Warszawy oraz I i II linią metra. W celu zwiększenia komfortu pomiędzy osiedlem a pobliskimi torami kolejowymi przewidziano budowę ekranów akustycznych.
O DEVELII
Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i we Wrocławiu. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 52 osiedla, składające się w sumie ze 139 etapów inwestycyjnych – to 20 tys. mieszkań o powierzchni ponad 1 mln m kw. W 2023 r. firma wypracowała 1607,8 mln zł przychodu ze sprzedaży i 292,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej.
Kontakt dla mediów:
Mariusz Skowronek, Tauber Promotion
698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.