Panattoni wybuduje park przemysłowy w Torija, w Hiszpanii - 28 400 m kw.
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, zyskuje na popularności w Hiszpanii. Zaledwie kilka tygodni po otwarciu hiszpańskiego biura, deweloper nabył grunt w Torija pod Madrytem. Budowa Panattoni Park Madrid East, obejmująca ponad 28 400 m kw. powierzchni, rozpocznie się w pierwszej połowie 2020 roku.
Inwestycja znajdzie się zaledwie 30 minut od Madrytu, tuż przy autostradzie A2 (Madryt – Barcelona) w regionie Guadalajara. Sześć krzyżujących się w sercu Hiszpanii autostrad (A1 – A6) zapewni przyszłym najemcom doskonałe połączenie z Barceloną, Francją oraz Portugalią. Oddalony o 10 minut terminal kontenerowy umożliwia także połączenia z niektórymi portami morskimi w Hiszpanii. Międzynarodowe lotnisko w Madrycie jest z kolei zaledwie 25 minut jazdy samochodem.
Gustavo Cardozo Lupi, który kieruje projektem jako Managing Director Panattoni na Hiszpanię i Portugalię podkreśla, że „pomimo obecnej sytuacji Panattoni jest mocno zaangażowane w aktywności na rynku hiszpańskim, m in. realizując pierwszą inwestycję Panattoni Park Madrid East. Oferujemy naszym klientom wysokiej jakości budynki logistyczne przyjazne dla środowiska i jednocześnie po najbardziej konkurencyjnej cenie wynajmu na rynku w Corredor del Henares, w bardzo strategicznej lokalizacji ”.
Obiekt zostanie dostosowany do magazynowania i logistyki, a także certyfikatu BREEAM. Będzie wyposażony w 28 doków oraz ponad 140 miejsc parkingowych. W jego pobliżu znajdzie się też przystanek autobusowy, ułatwiający pracownikom dojazd do parku.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.