Panattoni wybuduje park przemysłowy w Torija, w Hiszpanii - 28 400 m kw.
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, zyskuje na popularności w Hiszpanii. Zaledwie kilka tygodni po otwarciu hiszpańskiego biura, deweloper nabył grunt w Torija pod Madrytem. Budowa Panattoni Park Madrid East, obejmująca ponad 28 400 m kw. powierzchni, rozpocznie się w pierwszej połowie 2020 roku.
Inwestycja znajdzie się zaledwie 30 minut od Madrytu, tuż przy autostradzie A2 (Madryt – Barcelona) w regionie Guadalajara. Sześć krzyżujących się w sercu Hiszpanii autostrad (A1 – A6) zapewni przyszłym najemcom doskonałe połączenie z Barceloną, Francją oraz Portugalią. Oddalony o 10 minut terminal kontenerowy umożliwia także połączenia z niektórymi portami morskimi w Hiszpanii. Międzynarodowe lotnisko w Madrycie jest z kolei zaledwie 25 minut jazdy samochodem.
Gustavo Cardozo Lupi, który kieruje projektem jako Managing Director Panattoni na Hiszpanię i Portugalię podkreśla, że „pomimo obecnej sytuacji Panattoni jest mocno zaangażowane w aktywności na rynku hiszpańskim, m in. realizując pierwszą inwestycję Panattoni Park Madrid East. Oferujemy naszym klientom wysokiej jakości budynki logistyczne przyjazne dla środowiska i jednocześnie po najbardziej konkurencyjnej cenie wynajmu na rynku w Corredor del Henares, w bardzo strategicznej lokalizacji ”.
Obiekt zostanie dostosowany do magazynowania i logistyki, a także certyfikatu BREEAM. Będzie wyposażony w 28 doków oraz ponad 140 miejsc parkingowych. W jego pobliżu znajdzie się też przystanek autobusowy, ułatwiający pracownikom dojazd do parku.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.