Pięć nowych marek na rynku najmu apartamentów
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1258482309,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Gdańska INA Management przejmuje apartamenty w zarządzanie i tworzy pięć marek najmu dla swoich klientów.
Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iqlTEaobMxvGgPZXeA?e=e2pynk
INA Management to ogólnopolski operator obiektów na wynajem i licznych aparthoteli, zlokalizowanych w popularnych turystycznie i biznesowo miastach w Polsce tj. w Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. INA zapewnia deweloperom i inwestorom najwyższą jakość w zakresie zarządzania najmem apartamentów nabywanych u nich przez ich klientów. W tym celu spółka jako pierwsza w Polsce wprowadza na rynek pięć unikatowych sieci obiektów, odpowiadających segmentowi oferty i standardowi obiektu.
Do marek rozwijanych w obiektach zarządzanych przez INA należą: CityBreak, Symphony, BeLong oraz My Stay oraz marka skupiająca najbardziej wyjątkowe apartamenty –My Rest Każdej z nich przypisane są zindywidualizowane działania marketingowe, dzięki którym obiekt zwiększa swoją rentowność oraz zyskuje unikatową rynkową pozycję. Wszystkie apartamenty podlegają standaryzacji pod względem powierzchni, wyposażenia i udogodnień, co sprzyja budowaniu rozpoznawalnego wizerunku marki, a klientom korzystającym z apartamentów powtarzalny standard i wysoki komfort ich użytkowania. Wyróżnikiem łączącym wszystkie aparthotele i obiekty zarządzanie przez INA są usługi recepcyjne, dostępne również w budynkach z ofertą długoterminowego najmu. Gościnna, profesjonalna obsługa staje się jednym ze znaków rozpoznawczych obiektów sieci.
Spółka od 2016 roku uzyskuje od właścicieli wysokie noty za rzetelne i efektywne zarządzanie apartamentami w zróżnicowanych segmentach rynku – mówi Justyna Rachuba z INA Management. Rynek najmu staje się coraz bardziej dojrzały, a zagraniczne fundusze inwestycyjne, wkraczając do Polski z ich ofertą najmu instytucjonalnego obejmującoraz większą część rynku, zatem stają się coraz ważniejszą konkurencją dla prywatnych inwestorów, w których rękach leży zdecydowana większość najmowanych w Polsce apartamentów. Nasza oferta jest kierowana głównie do deweloperów i inwestorów, którzy mogą liczyć na najwyższy standard obsługi oraz profesjonalne zarządzanie. Najem prowadzony przez rzetelnego operatora to również korzyść dla pozostałych mieszkańców budynków, dla których instytucjonalny najem – zarówno krótko, jak i długoterminowy może być realizowany przez profesjonalną firmę w ramach stabilnych umów, a jej pracownicy zawsze są na miejscu. Wprowadzenie tego rodzaju standardów również leży w interesie deweloperów, którzy w ten sposób mogą zadbać o komfortową koegzystencję lokali wynajmowanych z mieszkaniami zamieszkiwanymi przez ich właścicieli.
Wprowadzenie na polski rynek oferty łączenia sił pojedynczych inwestorów w ramach ujednoliconych marek operujących najem jest szczególnie ważne w sytuacji, gdy na polski rynek wkraczają fundusze inwestycyjne, wykupujące po kilkaset lub nawet kilka tysięcy mieszkań w największych miastach całej Polski. Te podmioty dysponują kapitałem znacznie przewyższającym możliwości prywatnych inwestorów, nawet tych, którzy dysponują większą liczbą nieruchomości. INA z rozproszonego własnościowo pakietu mieszkań tworzy ujednoliconą pod względem marki ofertę, cechującą się jednolitym standardem odpowiednim dla danej marki najmu. Równocześnie dba o ich promocję, obłożenie, serwisowanie, a także bieżącą administrację i monitoruje zdarzenia w najmowanych lokalach. Niejednokrotnie korzystają z tego również stali mieszkańcy, dla których obecność pracowników recepcji czy konserwatora pomaga rozwiązać wiele codziennych komplikacji. Co ważne, INA w swojej usłudze ma również obsługę i serwisowanie części wspólnych budynków.
Wprowadzane marki odpowiadają segmentowi rynku, w którym lokale są oferowane pod wynajem. W portfolio INA znajdują się apartamenty na długoterminowy i krótkoterminowy najem. Pobyty typu longstay kierowane są do kadry zarządzającej i wysokiej klasy specjalistów. Firma oferuje apartamenty w standardzie premium, przeznaczone na najem długoterminowy w najlepszych lokalizacjach Polski. Wyróżnikiem zarządzania najmem krótkoterminowym jest indywidualny marketing, dedykowane strony internetowe z systemem rezerwacyjnym, obecność apartamentów na wielu kanałach OTA jak również współpraca z touroperatorami i korporacjami. Goście doceniająjednolity standard wyposażenia apartamentu niezależnie od miasta, w którym przebywają. Obecnie w portfolio firmy znajduje się 500 apartamentów, a w budowie jest kolejnych 7 inwestycji, które po oddaniu do użytku INA obejmie w zarządzanie. Liczby te dowodzą, że na polskim rynku powstaje silna marka, łącząca potencjał dotychczas rozproszonych inwestorów indywidualnych w jedną spójną grupę.
Oferta firmy stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie wielu deweloperów, którym zależy na zachowaniu odpowiedniego standardu dla swoich klientów inwestycyjnych, a zarazem troski o jakość życia stałych mieszkańców w budowanych przez nich obiektach. Co więcej, firma zapewnia deweloperom i ich klientom doradztwo w fazie projektowania i wyposażania apartamentów i części wspólnych, a także wspiera sprzedaż apartamentu zapewniając bazę klientów regularnie inwestujących w nieruchomości.
Od lat budujemy naszą pozycję rynkową, a nasze kompetencje potwierdzają wysokie poziomy zysku klientów oraz wysokie oceny najmu apartamentów w serwisach bookingowych – mówi Justyna Rachuba Rozwijane marki, kierowane do zróżnicowanych segmentów rynku stanowią wyróżnik rynkowy, a dla klientów docelowych oznaczają łatwy w odbiorze sygnał o standardzie i zasadach wynajmowanego apartamentu.
![Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_329485637,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?
![CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1462886161,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
![Warsaw office market in the process of adaptation](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1908045854,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Warsaw office market in the process of adaptation
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
IT i technologie
![](https://www.newseria.pl/files/11111/austin-distel-empz7yrzogw-unsplash,w_274,_small.jpg)
Sektor gier silnie reprezentowany na warszawskim parkiecie. GPW liczy na kolejne debiuty firm gamingowych
Sektor gier na warszawskim parkiecie reprezentowany jest przez blisko setkę podmiotów, w tym niemal trzy czwarte na rynku alternatywnym. Notowane podmioty dały w tym roku zarobić trzykrotnie więcej niż te z indeksu szerokiego rynku. Na parkiet wchodzą kolejne spółki z branży, zaczynając przeważnie od rynku NewConnect, by potem przenieść się na Główny Rynek GPW.
Przemysł
Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pie-roboty-bariery-foto,w_133,_small.jpg)
Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.
Zdrowie
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lpr-szkolenia-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.