Pięć nowych marek na rynku najmu apartamentów
Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Gdańska INA Management przejmuje apartamenty w zarządzanie i tworzy pięć marek najmu dla swoich klientów.
Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iqlTEaobMxvGgPZXeA?e=e2pynk
INA Management to ogólnopolski operator obiektów na wynajem i licznych aparthoteli, zlokalizowanych w popularnych turystycznie i biznesowo miastach w Polsce tj. w Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. INA zapewnia deweloperom i inwestorom najwyższą jakość w zakresie zarządzania najmem apartamentów nabywanych u nich przez ich klientów. W tym celu spółka jako pierwsza w Polsce wprowadza na rynek pięć unikatowych sieci obiektów, odpowiadających segmentowi oferty i standardowi obiektu.
Do marek rozwijanych w obiektach zarządzanych przez INA należą: CityBreak, Symphony, BeLong oraz My Stay oraz marka skupiająca najbardziej wyjątkowe apartamenty –My Rest Każdej z nich przypisane są zindywidualizowane działania marketingowe, dzięki którym obiekt zwiększa swoją rentowność oraz zyskuje unikatową rynkową pozycję. Wszystkie apartamenty podlegają standaryzacji pod względem powierzchni, wyposażenia i udogodnień, co sprzyja budowaniu rozpoznawalnego wizerunku marki, a klientom korzystającym z apartamentów powtarzalny standard i wysoki komfort ich użytkowania. Wyróżnikiem łączącym wszystkie aparthotele i obiekty zarządzanie przez INA są usługi recepcyjne, dostępne również w budynkach z ofertą długoterminowego najmu. Gościnna, profesjonalna obsługa staje się jednym ze znaków rozpoznawczych obiektów sieci.
Spółka od 2016 roku uzyskuje od właścicieli wysokie noty za rzetelne i efektywne zarządzanie apartamentami w zróżnicowanych segmentach rynku – mówi Justyna Rachuba z INA Management. Rynek najmu staje się coraz bardziej dojrzały, a zagraniczne fundusze inwestycyjne, wkraczając do Polski z ich ofertą najmu instytucjonalnego obejmującoraz większą część rynku, zatem stają się coraz ważniejszą konkurencją dla prywatnych inwestorów, w których rękach leży zdecydowana większość najmowanych w Polsce apartamentów. Nasza oferta jest kierowana głównie do deweloperów i inwestorów, którzy mogą liczyć na najwyższy standard obsługi oraz profesjonalne zarządzanie. Najem prowadzony przez rzetelnego operatora to również korzyść dla pozostałych mieszkańców budynków, dla których instytucjonalny najem – zarówno krótko, jak i długoterminowy może być realizowany przez profesjonalną firmę w ramach stabilnych umów, a jej pracownicy zawsze są na miejscu. Wprowadzenie tego rodzaju standardów również leży w interesie deweloperów, którzy w ten sposób mogą zadbać o komfortową koegzystencję lokali wynajmowanych z mieszkaniami zamieszkiwanymi przez ich właścicieli.
Wprowadzenie na polski rynek oferty łączenia sił pojedynczych inwestorów w ramach ujednoliconych marek operujących najem jest szczególnie ważne w sytuacji, gdy na polski rynek wkraczają fundusze inwestycyjne, wykupujące po kilkaset lub nawet kilka tysięcy mieszkań w największych miastach całej Polski. Te podmioty dysponują kapitałem znacznie przewyższającym możliwości prywatnych inwestorów, nawet tych, którzy dysponują większą liczbą nieruchomości. INA z rozproszonego własnościowo pakietu mieszkań tworzy ujednoliconą pod względem marki ofertę, cechującą się jednolitym standardem odpowiednim dla danej marki najmu. Równocześnie dba o ich promocję, obłożenie, serwisowanie, a także bieżącą administrację i monitoruje zdarzenia w najmowanych lokalach. Niejednokrotnie korzystają z tego również stali mieszkańcy, dla których obecność pracowników recepcji czy konserwatora pomaga rozwiązać wiele codziennych komplikacji. Co ważne, INA w swojej usłudze ma również obsługę i serwisowanie części wspólnych budynków.
Wprowadzane marki odpowiadają segmentowi rynku, w którym lokale są oferowane pod wynajem. W portfolio INA znajdują się apartamenty na długoterminowy i krótkoterminowy najem. Pobyty typu longstay kierowane są do kadry zarządzającej i wysokiej klasy specjalistów. Firma oferuje apartamenty w standardzie premium, przeznaczone na najem długoterminowy w najlepszych lokalizacjach Polski. Wyróżnikiem zarządzania najmem krótkoterminowym jest indywidualny marketing, dedykowane strony internetowe z systemem rezerwacyjnym, obecność apartamentów na wielu kanałach OTA jak również współpraca z touroperatorami i korporacjami. Goście doceniająjednolity standard wyposażenia apartamentu niezależnie od miasta, w którym przebywają. Obecnie w portfolio firmy znajduje się 500 apartamentów, a w budowie jest kolejnych 7 inwestycji, które po oddaniu do użytku INA obejmie w zarządzanie. Liczby te dowodzą, że na polskim rynku powstaje silna marka, łącząca potencjał dotychczas rozproszonych inwestorów indywidualnych w jedną spójną grupę.
Oferta firmy stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie wielu deweloperów, którym zależy na zachowaniu odpowiedniego standardu dla swoich klientów inwestycyjnych, a zarazem troski o jakość życia stałych mieszkańców w budowanych przez nich obiektach. Co więcej, firma zapewnia deweloperom i ich klientom doradztwo w fazie projektowania i wyposażania apartamentów i części wspólnych, a także wspiera sprzedaż apartamentu zapewniając bazę klientów regularnie inwestujących w nieruchomości.
Od lat budujemy naszą pozycję rynkową, a nasze kompetencje potwierdzają wysokie poziomy zysku klientów oraz wysokie oceny najmu apartamentów w serwisach bookingowych – mówi Justyna Rachuba Rozwijane marki, kierowane do zróżnicowanych segmentów rynku stanowią wyróżnik rynkowy, a dla klientów docelowych oznaczają łatwy w odbiorze sygnał o standardzie i zasadach wynajmowanego apartamentu.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.