Komunikaty PR

Pięć nowych marek na rynku najmu apartamentów

2022-07-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Gdańska INA Management przejmuje apartamenty w zarządzanie  i tworzy pięć marek najmu dla swoich klientów.

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iqlTEaobMxvGgPZXeA?e=e2pynk

INA Management to ogólnopolski operator obiektów na wynajem i licznych aparthoteli, zlokalizowanych w popularnych turystycznie i biznesowo miastach w Polsce tj. w Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. INA zapewnia deweloperom i inwestorom najwyższą jakość w zakresie zarządzania najmem apartamentów nabywanych u nich przez ich klientów. W tym celu spółka jako pierwsza w Polsce wprowadza na rynek pięć unikatowych sieci obiektów, odpowiadających segmentowi oferty i standardowi obiektu.

 

Do marek rozwijanych w obiektach zarządzanych przez INA należą: CityBreak, Symphony, BeLong oraz My Stay oraz marka skupiająca najbardziej wyjątkowe apartamenty –My Rest Każdej z nich przypisane są zindywidualizowane działania marketingowe, dzięki którym obiekt zwiększa swoją rentowność oraz zyskuje unikatową rynkową pozycję. Wszystkie apartamenty podlegają standaryzacji pod względem powierzchni, wyposażenia i udogodnień, co sprzyja budowaniu rozpoznawalnego wizerunku marki, a klientom korzystającym z apartamentów powtarzalny standard i wysoki komfort ich użytkowania. Wyróżnikiem łączącym wszystkie aparthotele i obiekty zarządzanie przez INA są usługi recepcyjne, dostępne również w budynkach z ofertą długoterminowego najmu. Gościnna, profesjonalna obsługa staje się jednym ze znaków rozpoznawczych obiektów sieci. 

 

Spółka od 2016 roku uzyskuje od właścicieli wysokie noty za rzetelne i efektywne zarządzanie apartamentami w zróżnicowanych segmentach rynku – mówi Justyna Rachuba z INA Management. Rynek najmu staje się coraz bardziej dojrzały, a zagraniczne fundusze inwestycyjne, wkraczając do Polski z ich ofertą najmu instytucjonalnego obejmującoraz większą część rynku, zatem stają się coraz ważniejszą konkurencją dla prywatnych inwestorów, w których rękach leży zdecydowana większość najmowanych w Polsce apartamentów. Nasza oferta jest kierowana głównie do deweloperów i inwestorów, którzy mogą liczyć na najwyższy standard obsługi oraz profesjonalne zarządzanie. Najem prowadzony przez rzetelnego operatora to również korzyść dla pozostałych mieszkańców budynków, dla których instytucjonalny najem  zarówno krótko, jak i długoterminowy może być realizowany przez profesjonalną firmę w ramach stabilnych umów, a jej pracownicy zawsze są na miejscu. Wprowadzenie tego rodzaju standardów również leży w interesie deweloperów, którzy w ten sposób mogą zadbać o komfortową koegzystencję lokali wynajmowanych z mieszkaniami zamieszkiwanymi przez ich właścicieli. 

 

Wprowadzenie na polski rynek oferty łączenia sił pojedynczych inwestorów w ramach ujednoliconych marek operujących najem jest szczególnie ważne w sytuacji, gdy na polski rynek wkraczają fundusze inwestycyjne, wykupujące po kilkaset lub nawet kilka tysięcy mieszkań w największych miastach całej Polski. Te podmioty dysponują kapitałem znacznie przewyższającym możliwości prywatnych inwestorów, nawet tych, którzy dysponują większą liczbą nieruchomości. INA z rozproszonego własnościowo pakietu mieszkań tworzy ujednoliconą pod względem marki ofertę, cechującą się jednolitym standardem odpowiednim dla danej marki najmu. Równocześnie dba o ich promocję, obłożenie, serwisowanie, a także bieżącą administrację i monitoruje zdarzenia w najmowanych lokalach. Niejednokrotnie korzystają z tego również stali mieszkańcy, dla których obecność pracowników recepcji czy konserwatora pomaga rozwiązać wiele codziennych komplikacji. Co ważne, INA w swojej usłudze ma również obsługę i serwisowanie części wspólnych budynków.

 

Wprowadzane marki odpowiadają segmentowi rynku, w którym lokale są oferowane pod wynajem. W portfolio INA znajdują się apartamenty na długoterminowy i krótkoterminowy najem. Pobyty typu longstay kierowane są do kadry zarządzającej i wysokiej klasy specjalistów. Firma oferuje apartamenty w standardzie premium, przeznaczone na najem długoterminowy w najlepszych lokalizacjach Polski. Wyróżnikiem zarządzania najmem krótkoterminowym jest indywidualny marketing, dedykowane strony internetowe z systemem rezerwacyjnym, obecność apartamentów na wielu kanałach OTA jak również współpraca z touroperatorami i korporacjami. Goście doceniająjednolity standard wyposażenia apartamentu niezależnie od miasta, w którym przebywają.  Obecnie w portfolio firmy znajduje się 500 apartamentów, a w budowie jest kolejnych 7 inwestycji, które po oddaniu do użytku INA obejmie w zarządzanie. Liczby te dowodzą, że na polskim rynku powstaje silna marka, łącząca potencjał dotychczas rozproszonych inwestorów indywidualnych w jedną spójną grupę.

Oferta firmy stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie wielu deweloperów, którym zależy na zachowaniu odpowiedniego standardu dla swoich klientów inwestycyjnych, a zarazem troski o jakość życia stałych mieszkańców w budowanych przez nich obiektach. Co więcej, firma zapewnia deweloperom i ich klientom doradztwo w fazie projektowania i wyposażania apartamentów i części wspólnych, a także wspiera sprzedaż apartamentu zapewniając bazę klientów regularnie inwestujących w nieruchomości.

Od lat budujemy naszą pozycję rynkową, a nasze kompetencje potwierdzają wysokie poziomy zysku klientów oraz wysokie oceny najmu apartamentów w serwisach bookingowych – mówi Justyna Rachuba Rozwijane marki, kierowane do zróżnicowanych segmentów rynku stanowią wyróżnik rynkowy, a dla klientów docelowych oznaczają łatwy w odbiorze sygnał o standardzie i zasadach wynajmowanego apartamentu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.