Komunikaty PR

Pierwszy etap rozbudowy Nowych Bielaw zakończony. W Toruniu otwarto retail park

2022-11-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania doc ( 0.08 MB )

 

W Toruniu otwarto właśnie nowy retail park. To część zakrojonej na szeroką skalę rozbudowy centrum handlowego Nowe Bielawy. Inwestor nie zwalnia tempa i już planuje podobną inwestycję, tym razem w Łodzi.

Dobiegł końca pierwszy etap rozbudowy centrum handlowego Nowe Bielawy. Efektem jest otwarty dziś park handlowy, który powstał w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Jest to jedna z dwóch bliźniaczych inwestycji przy ul. Olsztyńskiej w Toruniu. Zakończenie drugiej planowane jest na wiosnę 2023 r. – Rozbudowa Nowych Bielaw to ważne wydarzenie w rozwoju centrum handlowego. Dzięki tej inwestycji nie tylko wzmacniamy pozycję centrum, ale także mamy możliwość wprowadzenia świeżych konceptów i marek, a co za tym idzie, stworzenia nowych, atrakcyjnych destynacji, które wypełniają lukę zakupową na lokalnym rynku – mówi Barbara Wojdełko z Newbridge.

– Co więcej, dzięki nowo otwartemu retail parkowi, ale także drugiej, zaawansowanej już inwestycji, tworzymy w Toruniu nowoczesny, oparty na modelu convenience, największy w mieście hub handlowy, którego oferta zaspokajać będzie różne potrzeby zakupowe lokalnej społeczności, w tym zwłaszcza rodzin. Docelowo składać będzie się na niego centrum handlowe Nowe Bielawy oraz 2 retail parki – mówi.

Od dziś klienci mogą zrobić zakupy w pierwszym z parków. W jego ofercie znajdują 3 sklepy wielkopowierzchniowe. Dzięki otwarciu nowego parku na toruńskim rynku zadebiutował pierwszy w mieście sklep sieci NEONET. Drugim najemcą obiektu jest sklep popularnej sieci TEDi. Całość tenant-mix’u dopełni Komfort, który planuje otwarcie sklepu 9 grudnia. – Tenant-mix został tak skomponowany, aby z jednej strony wyróżniał się na lokalnym rynku, z drugiej, pełnił rolę dopełniającą w stosunku do oferty Nowych Bielaw. Celowo postawiliśmy na doskonale znane marki, których mieszkańcy Torunia oczekiwali po obiekcie tego typu. Dodatkowo, dobraliśmy brandy w taki sposób, aby reprezentowały one atrakcyjne konsumencko segmenty elektroniki, home czy DIY. To gwarantuje nam udany launch – dodaje Barbara Wojdełko.

Sam jednokondygnacyjny retail park zapewniać ma także komfort zakupów. Do każdego z lokali prowadzi osobne wejście z ulicy. Wokół inwestycji powstało 100 miejsc postojowych, dzięki którym można zaparkować pod drzwiami obiektu. – Park handlowy powstał z myślą o osobach, które chcą się wybrać na zakupy w konkretnym, jednym sklepie, ale także połączyć wizytę w nim z shoppingiem w Nowych Bielawach i na odwrót. Mamy także na uwadze, że to nie koniec nowości przy ulicy Olsztyńskiej. Kolejny retail park rośnie – mówi.

Inwestycja, analogiczna do tej właśnie otwartej, jest zarazem drugim etapem rozbudowy Nowych Bielaw. Tu również klienci niebawem znajdą 3 sklepy wielkoformatowe - Sinsay, Maxi Zoo, a także sklep popularnej sieci wielobranżowej non-food.

Eko podejście do inwestycji
Centrum Nowe Bielawy za sprawą licznych inwestycji zostało dostosowane do aktualnych eko-standardów, co potwierdza ocena „excellent” w certyfikacji BREEAM-In-Use. Nowe parki handlowe również w swoim rozwoju mają stawiać na troskę o środowisko. – Na dachu oddanego dziś do użytku parku handlowego powstały panele fotowoltaiczne, dzięki którym zasilimy oświetlenie w częściach wspólnych. Takie rozwiązanie oparte na odnawialnych źródłach energii zapewni nam pewną niezależność energetyczną, a także zmniejszy ślad węglowy, co jest kluczowe w dobie wyzwań klimatycznych – zapowiada Barbara Wojdełko.

Po Toruniu pora na inwestycje w Łodzi
Na tym jednak nie koniec inwestycji. W planach jest również rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna w Łodzi, które w tym roku przeszło gruntowną modernizację, m.in. elewacji i strefy food court. W sąsiedztwie obiektu niebawem wyrosnąć ma park handlowy, który pomieści 4 sklepy wielkopowierzchniowe. – Nowa Górna to centrum doskonale osadzone na lokalnym rynku z silną pozycją, które dziś jest w 100% skomercjalizowane, dlatego naturalnym dla nas krokiem jest myślenie o dalszym jego rozwoju. Ten zapewnić ma zaplanowana rozbudowa, która podobnie jak w przypadku Nowych Bielaw w Toruniu, stworzy nowoczesny hub handlowy – mówi Barbara Wojdełko.

– Realizacji retail parku sprzyja dziś kilka czynników. Przede wszystkim rośnie nasze sąsiedztwo, w którym pojawiają się nowe inwestycje mieszkaniowe oraz umacnia się w Polsce trend lokalności. Do tego, marki bardzo interesują się Nową Górną, dostrzegając w obiekcie solidnego partnera biznesowego. Nowa inwestycja ma stworzyć im atrakcyjną przestrzeń do rozwoju w Łodzi – dodaje. Póki co inwestor nie zdradza szczegółów dotyczących oferty. Wiadomo jedynie, że nowy obiekt będzie miał ok. 3000 m kw. powierzchni i ulokowany zostanie w bezpośrednim sąsiedztwie centrum handlowego Nowa Górna.


***
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. W 2022 roku rozpoczęto rozbudowę obiektu. Już powstał pierwszy park handlowy, w którym znaleźć można 3 sklepy wielkopowierzchniowe – NEONET, Komfort i Jysk. W trakcie realizacji jest druga, bliźniacza inwestycja, którą również wypełnią 3 marki. Oba obiekty są już w pełni skomercjalizowane / www.nowe-bielawy.pl

Newbridge Poland to spółka skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu convenience oraz parki handlowe. Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.