Komunikaty PR

Portal RynekPierwotny.pl z nagrodą Laur Klienta 2023

2023-09-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mikołaj Ostrowski
RynekPierwotny.pl

ul. Adama Naruszewicza 27/101
02-627 Warszawa
m.ostrowski|rynekpierwotny.pl| |m.ostrowski|rynekpierwotny.pl
530619988
rynekpierwotny.pl
Do pobrania KOMUNIKAT ( 0.12 MB )

Portal RynekPierwotny.pl został wyróżniony w XIX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Klienta 2023. Ta szczególna nagroda przyznawana już od 19 lat jest świadectwem szczególnego zaufania klientów do produktów oraz usług oferowanych przez marki.

Docenieni przez użytkowników 

Laur Konsumenta/Laur Klienta to plebiscyt, który ma na celu docenienie podmiotów gospodarczych, będących właścicielami najpopularniejszych marek produktów i usług. Certyfikat przyznawany jest w wyniku plebiscytu, na który składa się sonda telefoniczna i internetowa. O kolejności miejsc w rankingu decyduje liczba głosów oddanych przez klientów. 

To właśnie dzięki głosom użytkowników portal RynekPierwotny.pl został nagrodzony w kategorii „internetowy portal obrotu nieruchomościami” i tym samym został w szczególny sposób wyróżniony na tle konkurencji. Przychylność osób biorących udział w sondzie pozwoliła na przyznanie portalowi brązowego Lauru Klienta 2023. 

Wyniki plebiscytów, w których to znaczący głos mają użytkownicy, są dla nas niezwykle istotne. Ogromnie cieszy fakt, że to właśnie osoby, które na co dzień korzystają z serwisu RynekPierwotny.pl, potwierdzają naszą mocną pozycję rynkową i dużą rozpoznawalność mar­ki - mówi Grzegorz Kurowski, prezes zarządu Property Group Sp. z o.o., właściciela portalu RynekPierwotny.pl.

Organizatorem konkursu jest redakcja Stron Biznesu dodatku promocyjno-informacyjnego ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej i Stron Rynku w Gazecie Wyborczej.

Brązowy Laur Klienta to nie jedyna nagroda, jaką otrzymał wydawca portalu RynekPierwotny.pl w swojej historii. Firma Property Group Sp. z o.o. w latach 2021-2022 została dwukrotnie nagrodzona Diamentami Forbesa! Tym samym znalazła się w zestawieniu przedsiębiorstw, które w ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość. Dodatkowo, w 2022 roku do galerii nagród Property Group Sp. z o.o. dołączyło wyróżnienie w postaci statuetki finalisty konkursu Digital Excellence Awards za stworzenie pierwszej ogólnopolskiej platformy analitycznej do analizy rynku mieszkaniowego - BIG DATA RynekPierwotny.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: RynekPierwotny.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.