Komunikaty PR

#property4heroes – czyli 970 posiłków dziennie dla pracowników służby zdrowia

2020-04-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Grupa największych firm z branży nieruchomości komercyjnych wspiera personel 11 szpitali i placówek medycznych w całej Polsce, zapewniając codzienną dostawę posiłków. Akcja #property4heroes to wyraz podziękowania za ciężką pracę lekarzy, pielęgniarzy, personelu pomocniczego i ratowników medycznych od deweloperów, inwestorów i właścicieli nieruchomości.

Na co dzień ze sobą konkurują, ale w obliczu walki z koronawirusem jednoczą siły, by pomóc. Firmy CPI Property Group, Echo Investment, EPP, Ghelamco, Globalworth, Griffin Real Estate, HB Reavis, Immofinanz, Invesco Real Estate, Panattoni, Skanska oraz Vastint zorganizowały codzienne dostawy posiłków dla pracowników szpitali i placówek medycznych walczących z koronawirusem. W firmach działających w branży nieruchomości powołano specjalne zespoły, które skoordynowały zakup i dostawę posiłków.

Obecnie pomoc trafia do 11 szpitali i placówek medycznych w Gdańsku, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Każdego dnia trafia do nich 970 posiłków. Ich zakup i dostawa są w całości finansowane przez firmy, które zaangażowały się w akcję. Posiłki pochodzą najczęściej z kantyn, restauracji i barów, które są najemcami w budynkach zaangażowanych firm. Dzięki temu dodatkowo wspierani są także operatorzy gastronomiczni. Przez najbliższe dwa miesiące firmy nieruchomościowe dostarczą w akcji #property4heroes ponad 40 tys. posiłków. Przedstawiciele zaangażowanych firm podkreślają, że w ten sposób chcą wyrazić wdzięczność pracownikom służby zdrowia, którzy każdego dnia narażają swoje zdrowie i życie w walce z epidemią.

– Działając wspólnie możemy zrobić znacznie więcej. Koordynujemy nasze wsparcie i staramy się dotrzeć do szpitali, które są na pierwszej linii frontu oraz mają największe potrzeby. Pomagają nam koordynatorzy inicjatywy Wsparcie dla Szpitala. Dzięki nim wiemy, że pracownicy najbardziej obciążonych szpitali pracują codziennie znacznie więcej niż przewidują ich grafiki, często są zamknięci na oddziałach, nie mają czasu na zamówienie obiadu i są niechętnie widziani w okolicznych sklepach. Dlatego postanowiliśmy sami dostarczyć imbiady. Jesteśmy inicjatywą otwartą, do naszej akcji zapraszamy kolejne firmy z naszej branży – podkreślają inicjatorzy akcji #property4heroes.  

Akcja #property4heroes jestspontanicznym wspólnym działaniem grupy największych firmy z branży nieruchomości komercyjnych. Niezależnie od niej, każda ze zrzeszonych firm samodzielnie wspiera inicjatywy, które są zgodne z ich polityką społecznej odpowiedzialności, celami i wartościami. Akcja jest otwarta i każda firma może do niej dołączyć.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.