Komunikaty PR

Przy Nowych Bielawach w Toruniu powstanie drugi park handlowy

2022-09-16  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Więcej parków handlowych
Przy ul. Olsztyńskiej w Toruniu prace nabierają tempa! Od ponad 6 miesięcy trwa tu rozbudowa centrum handlowego Nowe Bielawy. W sąsiedztwie obiektu powstaje nowoczesny park handlowy, który pomieści trzy wielkopowierzchniowe sklepy – Neonet, Komfort i TEDi. Teraz ruszają prace nad jeszcze jedną, podobną inwestycją, która jest już w 100% wynajęta!

– Drugi retail park zarówno pod względem projektu, jak i powierzchni, będzie podobny do tego, który już powstaje. Analogicznie jak w pierwszej inwestycji, tak i tu na jednej kondygnacji ulokowane zostaną 3 duże sklepy, do których wejście prowadzić będzie z parkingu. Podobna będzie też minimalistyczna bryła budynku, wokół którego powstanie 100 nowych miejsc parkingowych – informuje Barbara Wojdełko, Director w Newbridge.

Jak podaje inwestor, prace mają się zakończyć w II kwartale 2023 roku. – Wraz z tą inwestycją wchodzimy w kolejny etap rozbudowy, ale i rozwoju kompleksu Nowych Bielaw. Celem prac, które zbiegają się z drugą dekadą obecności centrum na rynku, jest zarówno znaczne poszerzenie jego oferty, zwłaszcza o popularne polskie i zagraniczne marki sieciowe, jak również umocnienie pozycji Nowych Bielaw na lokalnym rynku, jako rodzinnej destynacji zakupowej nr 1 w Toruniu – mówi.

Pomóc ma w tym m.in. fakt, że już w momencie ogłaszania nowej inwestycji, ta jest w pełni skomercjalizowana. – Jeszcze zanim wbiliśmy pierwszą łopatę na placu budowy, obiekt był już w całości wynajęty. To unikalna dziś na rynku retail sytuacja, bardzo komfortowa dla inwestora i przyszłych klientów, pokazująca nie tylko potencjał biznesowy Nowych Bielaw i toruńskiego rynku, ale także atrakcyjność tworzonego przez nas autorskiego formatu convenience, który dostrzegły topowe marki – dodaje Barbara Wojdełko.

Nowe marki
Które konkretnie brandy zainteresowały się obiektem? W ofercie kolejnego parku handlowego znajdzie się m.in. sklep dla zwierząt Maxi Zoo. W jego asortymencie klienci znajdą wybór ponad 8000 produktów znanych marek w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w sieci Maxi Zoo, w tym karmy i akcesoria: Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. Nie zabraknie też przysmaków, zabawek dla zwierząt oraz środków do pielęgnacji i higieny. Propozycja sklepu będzie skierowana do opiekunów psów i kotów, jak również gryzoni, gadów, płazów, ptaków czy ryb akwariowych. Lokal będzie miał powierzchnię 500 m kw.

Z nowym konceptem do retail parku zawita także należąca do Grupy LPP sieć odzieżowa Sinsay. W sklepie oprócz ubrań i dodatków dla nastolatek i kobiet, pojawią się też rzeczy dla mężczyzn oraz ubrania i akcesoria dla dzieci. Całość asortymentu dopełnić mają dodatki do domu oraz kosmetyki do pielęgnacji i makijażu. Sinsay będzie pierwszą marką należącą do LPP, która zadebiutuje w ofercie kompleksu Nowych Bielaw.

Całość dopełni sklep popularnej sieci wielobranżowej. Tu szczegóły inwestor ma zdradzić niebawem. – Budując ofertę zarówno pierwszego, jak i drugiego retail parku stawiamy na doskonale znane marki, które mają świeże podejście zarówno do swojego rozwoju, jak i do ekspansji. Jednocześnie są to brandy, które odpowiadają współczesnym trendom konsumenckim, a także oczekiwaniom naszego rodzinnego klienta. Jestem przekonana, że ich ulokowanie przy ul. Olsztyńskiej przyciągnie nowych klientów z całego regionu, a także sprawi, że ci stali jeszcze częściej będą wracać na zakupy – mówi Barbara Wojdełko.


***
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych/ www.nowe-bielawy.pl

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.